4 komentáře / 0 nových
Poslední
Obrázek uživatele Návštěvník
Návštěvník (anonym)

E.on neposlaný přeplatek za elektriku

10. Září 2018 - 0:19

Komentáře

Obrázek uživatele Návštěvník
Jana (anonym)
Zjistila jsem,, že mi E.on neposlal přeplatek za elektriku. Volala jsem tam, paní mi řekla, že jsem si změnila číslo účtu a i loni to tam už poslali. Dohromady je to okolo 3000 kč. Číslo účtu jsem nezměnila a paní mi nebyla schopna říct, jak se to bude řešit. Prý u nadřízené podala reklamaci. Mám i sama reklamaci podat písemně, nebo jaké s nimi máte zkušenosti? Za radu děkuji.
24. Únor 2011 - 8:10
Obrázek uživatele Návštěvník
Zdeněk2 (anonym)
Jestliže pošlete reklamici písemně, nic tím nezkazíte a oni to budou muset písemně vyřídit. Ze zaákona na to mají měsíc.
24. Únor 2011 - 16:59
Obrázek uživatele Návštěvník
Petr (anonym)
Je to obrovský úřední šiml jako každá firma s relikty z reálného socialismu. Potřeboval jsem od nich povolení k výměně hlavního jističe za silnější (z 16 na 25A). 1. Kontaktoval jsem "bezplatnou" info linku. Obratem pošty mně přišel svazek formulářů a složenka na 1800,- Kč. 2. Formuláře jsem vyplnil. 3. Složenku zaplatil a doklad poslal zpět EONu. 4. Zakoupil jsem za vlastní peníze jistič 25A. 5.Objednal jsem autorizovanou firmu oprávněnou provádějící elektrické montáže, která jistič "odborně namontovala" a vystavila o tom doklad (pochopitelně za moje peníze). 6. Angažoval jsem revizního technika, který sepsal revizní zprávu o tom, že jistič je namontovaný (opět za moje peníze). 7. Kopie dkladu o montáži a revizní zprávy jsem poslal na EON. 8. Technik z EONu jistič zaplomboval, trvalo to asi minutu. Podrženo a sečteno: vše si musí zákazník obstarat sám a pracovník EONu to za 1800,-Kč zaplombuje.
20. Duben 2012 - 13:54

Přidat komentář

Reklama

Reklama