5 komentářů / 0 nových
Poslední
Obrázek uživatele Návštěvník
Návštěvník (anonym)

Dysortografia,Dyslexia,Dysgrafia

10. Září 2018 - 0:04

Komentáře

Obrázek uživatele Návštěvník
Amelia (anonym)
Moja kamarátka má syna, ktorý má všetky 3 vady. Je z toho nešťastná, škola ve?mi nespolupracuje s ňou a psychológom a chcela by som vedieť názor tých, ktorí majú tento problém s dieťaťom ako to zvládate, čo záberá na dieťa, prípadne čo ste s takýmto dieťaťom odskúšali a malo to úspech. Ďakujem za názory a rady.
25. Říjen 2004 - 18:58
Obrázek uživatele Návštěvník
Niky (anonym)
Ahoj Amelia, ja nejsem zadny odbornik, ale napisi co vim. Napriklad lidi s temito potizemi nemaji nizsi inteligenci a je hodne znamich a uspesnych umelcu, vedcu kteri maji tento problem. Take je potiz, ze ve skolach vsechny deti se uci stejnym stylem, ale je znamo ze kazdy clovek se uci lepe videnim, nebo slysenim ci pracovani s rukama. Take jsem cetla, ze velmi vyborne je naucit toto dite speed reading - zrychlene cteni a na to se berou kursy. Dysletiky v tomto vynikaji. Dalsi pomoc ohledne psani je dobre se naucit psat na pocitaci. Jinak vim ze existuje hodne pomucek jak vylepsit tyto problemy. Jinak dyslexia je skoro vzdy spojena s dysort., dysgraf. Zde tu kdysi vysla velmi dobra kniha a tam se pise o dulezitosti ohledne citove inteligence Jmenuje se to Emotional Inteligence od Daniel Goleman. Mozna to mate i u vas. Take jsem cetla ze v nynejsi dobe se deti rodi s trochu jinym DNA a jsou specialne inteligentni, umeji komunikovat telepatyji, ale take by potrebovaly jiny styl uceni. Take ve skole mohou byt vice energicejsi, jelikoz nemaji trpelivost na normalni uceni. Bylo by dobre si zkontrolovat nove knihy ohledne toho temata. Takze nevim jestli jsem aspon trochu pomohla, ale s pitelkyni jako ty to dite urcite dostane patricnou pomoc. Mnoho zdaru a ahoj
29. Říjen 2004 - 6:29
Obrázek uživatele Návštěvník
Pajka (anonym)
Amelie, mám syna, který tenhle problém měl a má. Studuje VŠ, nemá to co dělat s intelektem. Na základní škole chodil 2 roky do speciální třídy. Jsem přesvědčena, že vše je v přístupuk dítěti. Celého okolí -rodiny, školy, přátel. Nesmí mít pocit, že je méněcenné, je třeba je podporovat, chválit, ale nerozmazlovat. Nelze obecně charakterizovat dyslektika, takové děti mají individuální povahové zvláštnosti jako ostatní lidé, jenom se jim pletou písmenka, zjednodušeně řečeno. Pokud to rodiče, učitelé a vychovatelé pochopí, pak se lze přenést přes základní i střední vzdělání s humorem a v klidu. Dyslexie není důvod k trápení, je to velmi rozříšený problém a je třeba k němu přistoupit a řešit ho bez předsudků a smutku, pokud možno s klidným a úsměvným nadhledem, zdůrazňováním a rozvíjením všech jeho schopností.
30. Říjen 2004 - 3:00
Obrázek uživatele Návštěvník
Lucka (anonym)
Syn je dysgrafik a dysortografik a dcera je dyslektik. Ve škole problémy nemáme, učitelky jsou velmi vstřícné, dokonce má škola dyslektickou třídu. Aby ale mohla škola dítěti plně vyjít vstříct, musí mít potvrzení od psychologa, že tuto dysfunkci opravdu má. Což byl problém. Školní psycholožka opakově u syna prohlásila, že "asi nebude" a nic se nedělo. Definitivně jsme to vyřešili až teď v páté třídě. Na netu jsem si našla spojení na paní, která je speciální pedagog a věnuje se právě těmto dětem. Děti u ní udělají nejprve testy aby věděla, co je nutné procvičovat a pak jim sestaví individuální cvičení. Procvičují během školního roku, každý den 8 minut. Dá se tam poradit i po netu - ať to kamaráda zkusí, je to adresa www.prodys.cz.
22. Červen 2006 - 9:36

Přidat komentář

Reklama

Reklama