116 komentářů / 0 nových
Poslední

Komentáře

Stránky

Obrázek uživatele Návštěvník
pol (anonym)
Jak si tady čtu ja měl 1.1 2007 107kg a rozhodl jsem se zhubnout a začal jsem tim že přes den jim uplně normalně jako předtím akorad jsem přestal jist sladky, kafe tyčinky typu koko kaštany atd pak jsem k tomu přidal jen lehkou večeři a po šesté už nejim vubec udělam 2 litry čaje a když jdu večer do kuchyně tak si naleju čaj a je to.Pak si to chce dat pozor jen na energetycký bomby a kyla jdou dolu ted mam 95 tak dvanact kylo dole a dvakrat tydně sport. A to je vše hlavně žadnej stres
18. Březen 2007 - 15:13
Obrázek uživatele Návštěvník
Tea (anonym)
jestli chce někdo při výšce 172 cm vážit 49 kilo, to je u mě normální kretén! Co je tohle za diskuse?
18. Březen 2007 - 15:48
Obrázek uživatele Návštěvník
Návštěvník (anonym)
www.hubnete.cz/88
18. Březen 2007 - 16:33
Obrázek uživatele Návštěvník
__utma=48467763 (anonym)
www.hubnete.cz/88
18. Březen 2007 - 16:34
Obrázek uživatele Návštěvník
Návštěvník (anonym)
22. Březen 2007 - 13:38
Obrázek uživatele Návštěvník
Týna (anonym)
To se lehce řekne : žádnej stres...Ale jak?
22. Březen 2007 - 13:56
Obrázek uživatele Návštěvník
Lenka (anonym)
Na tukožrouckou polévku zapomeňte, je to stejně nesmysl. Já měřím 158 cm a vážím 52 kg. A to jsem vážila skoro 60 kg. Ještě stále hubnu. A to, že jím 5 x denně hodně ovoce a zeleniny. Obsahuje vlákninu, která vám rozpohybuje střeva a neusazuje se tam. Také neleží v žaludku, tudíž nemá čas se ukládat do tukových zásob. Piju neslazené ovocné, bylinkové a zelené čaje a vodu. Místo kafe si dám bílou Meltu, která je zdravá na střeva, čistí krev a bílá chutná jako kafe. A taky kafe podporuje celulitidu a té já se pomalu a jistě zbavuji. zařadila jsem na cvičení kolo, brusle a taky se snažím posilovat. Člověk musí změnit svůj životní styl. Jinak nikdy nezhubne.
27. Březen 2007 - 15:49
Obrázek uživatele Návštěvník
Žani (anonym)
Já jsem přidala kysané zelí.Kupuji každý den kilo pro celou rodinu a jíme ho ke všemu.Ráno začínám jogurtem(bílým)se semletým lněným semínkem a ovocem.
16. Duben 2007 - 5:47
Obrázek uživatele Návštěvník
Zkuste to (anonym)
http://www.asistovane-hubnuti.com/
24. Květen 2007 - 10:29
Obrázek uživatele Návštěvník
Niky (anonym)
Od té doby co cvičím jógu nemusím držet dietu a moje postava je nejlepší za posledních 5 let. Dřív jsem mohla sníst cokoliv a nepřibrala jsem ani deko, čím sem starší tím je to horší.. táhne mi na 30 ale před rokem jsem začala chodit na soukromé hodiny jógy a nyní chodím do centra Orchidea v centru Prahy. Chodím k mladé cvičitelce, která mi poradila spoustu cviků na krásné pevné tělo. Mrkněte na www.cvicimjogu.cz.
13. Červenec 2007 - 14:48
Obrázek uživatele Návštěvník
Natali (anonym)
Ahoj lidičky vážím 49 kg a měřím 153 cm chci zhubnout tak 3-4 kg bmi 20.9(myslím)
9. Srpen 2007 - 7:27
Obrázek uživatele Návštěvník
Návštěvník (anonym)
Dieta pro hubnutí -nejdůležitější je, aby energetický příjem byl nižší než výdej. Jen tak tělo využije i zásoby vlastního tuku a hubne. -musí se v první řadě omezit jednoduché sacharidy: bílý cukr, sladkosti, bílé pečivo a sladké nápoje -a zvýšit příjem nízkotučných bílkovin: drůbeží a rybí maso, nízkotučné mléčné výrobky a sýry, luštěniny a sóju -zvýšením příjmu bílkovin se nebudou odbourávat svaly, ale tuky -upřednostňujte rostlinné tuky a oleje -úplně vyřaďte smažená a tučná jídla, omezte tučné sýry a tučné jogurty -stravu si rozdělte do 4-5 dávek, abyste zabránily pocitu hladu -po cvičení alespoň 1-1,5 hodiny nejezte, probíhá spalování tuků -večer dávejte přednost zelenině a bílému masu, rybám, nízkotučným sýrům -večer už nejezte pečivo, těstoviny nebo rýži -cvičte alespoň 25minut Doporučená sportovní aktivita -35minut posilování s malou zátěží (20 opakování cviku, přestávka,
19. Září 2007 - 19:20
Obrázek uživatele Návštěvník
Návštěvník (anonym)
Dieta pro hubnutí -nejdůležitější je, aby energetický příjem byl nižší než výdej. Jen tak tělo využije i zásoby vlastního tuku a hubne. -musí se v první řadě omezit jednoduché sacharidy: bílý cukr, sladkosti, bílé pečivo a sladké nápoje -a zvýšit příjem nízkotučných bílkovin: drůbeží a rybí maso, nízkotučné mléčné výrobky a sýry, luštěniny a sóju -zvýšením příjmu bílkovin se nebudou odbourávat svaly, ale tuky -upřednostňujte rostlinné tuky a oleje -úplně vyřaďte smažená a tučná jídla, omezte tučné sýry a tučné jogurty -stravu si rozdělte do 4-5 dávek, abyste zabránily pocitu hladu -po cvičení alespoň 1-1,5 hodiny nejezte, probíhá spalování tuků -večer dávejte přednost zelenině a bílému masu, rybám, nízkotučným sýrům -večer už nejezte pečivo, těstoviny nebo rýži -cvičte alespoň 25minut Doporučená sportovní aktivita -35minut posilování s malou zátěží (20 opakování cviku, přestávka,
19. Září 2007 - 19:21
Obrázek uživatele Návštěvník
mitzu (anonym)
Oni si nevaří sami,takže...liposukciou ty trubka...
12. Duben 2010 - 15:12
Obrázek uživatele Návštěvník
mitzu (anonym)
Oni si nevaří sami,takže...liposukciou ty trubka...
12. Duben 2010 - 15:12
Obrázek uživatele Návštěvník
Katty (anonym)
Ahoj, chtela bych se zeptat, zda nekdo nevi, kolik je povoleny prijem kJ pri diete?Diky za odpoved ;)
14. Duben 2010 - 15:37
Obrázek uživatele Návštěvník
Miluška (anonym)
Dobrý den,chci se zeptat,či držím dietu správně.. Jím 5x deně a jím jen ovoce,zeleninu,vařené kuřecí maso,nízkotučné jogurty,piji jen vodu bez bublinek neochucenou - z kohoutku.. Mám strach abych dostala do těla živiny,které tělo potřebuje,ale nevím,jestli tohle stačí. Děkuji za odpověd...
3. Srpen 2010 - 5:26
Obrázek uživatele Návštěvník
L. (anonym)
Ahoj podle mě jíš až moc dietně - takhle jsem začínala a pak se to zvrtlo...nevím kolik vážíš a měříš, ale dej si pozor na anorexii - je zrádná
5. Srpen 2010 - 13:15
Obrázek uživatele Návštěvník
Inka (anonym)
Chybí ti komplexní sacharidy, takhle ztratíš svaly, zpomalíš si metabolismus a tělo začne šetřit tukem a bude si nechávat zásoby.
5. Srpen 2010 - 20:35
Obrázek uživatele Návštěvník
Naďa (anonym)
Ahoj. Na stránkách www.cerealie.cz je každý den nový jídelníček. Jsou to jídla vhodná pro zdravý životní styl, takže doporučuju se kouknout a třeba se insirovat. :)
9. Srpen 2010 - 10:07
Obrázek uživatele Návštěvník
... (anonym)
http://rungo.idnes.cz/zahodte-diety-pohyb-je-dulezitejsi-rika-obezitolog-martin-matoulek-113-/behani.aspx?c=A150930_132938_behani_mao
22. Říjen 2015 - 0:08
Obrázek uživatele Návštěvník
Nikola (anonym)
A co kdyz prijde prujem? Me se to hodne stava
17. Září 2017 - 19:22
Obrázek uživatele Návštěvník
Renata (anonym)
Jo to me taky, to je tou dietou, no vzdy mi rychle zabere enterol
20. Září 2017 - 19:37
Obrázek uživatele Návštěvník
Tereza (anonym)
Ten je dobre, zabira hodne rychle, ja ho mam doma i pro deti
27. Září 2017 - 19:28
Obrázek uživatele Návštěvník
Renata (anonym)
Ten je dobre, zabira hodne...Ale jinak ho nekupujte, to ja tady jen delam stupidni reklamu
27. Září 2017 - 19:32

Stránky

Přidat komentář