116 komentářů / 0 nových
Poslední

Komentáře

Stránky

Obrázek uživatele Návštěvník
Havran (anonym)
Dietami si zničíte zdraví a pak se mi dostanete do ruk.
5. Říjen 2004 - 17:23
Obrázek uživatele Návštěvník
matulinek (anonym)
Zdravím všechny, kterým není jedno jak vypadajía jak se cítí.Důležité je vědět, že pro posouzení nutnosti regulace váhy je samotný údaj na váze naprosto zcestný a zavádějící!!! Proč? Potřebujeme vzít nejméně čtyři základní informace: 1) % tělesného tuku, 2) proporce - konfekce oblečení, 3)váhu (dle tělesné konstrukce a aktivity), 4) aktuální zdravotní stavVětšina lidí reguluji váhu pouze cestou snížení příjmu kalorií, ale vůbec si neuvědomí, že tím často přepne své tělo do "bojového režimu" a to se samozřejmě stará především o základní biologické pochody a tak "estetiku " nechává až nakonec. V praxi to mnoho lidí zná ve formě "Jo-Jo" efektu, kdy si tělo velmi rychle nahromadí zásoby na příště... Navíc špatná zpráva je, že z každých 10.kg zhubnutých přes redukční dietu je cca 8kg svaloviny!!!, ale při opětovném nabrání přesně naopak tedy 8kg tukových zásob do foroty. Samozřejmě, že cokoli tělu chybí ve stravě ve formě proteinů, cukrů, tuků, vitamínů a minerálů si tělo buď doplní s Vaší pomocí a nebo si to prostě sebere samo ze sebe z důležitých orgánů a kloubů. Velmi důležité je tedy nejen snížit přísun kalorií, ale také zvýšit přísun kavalitních živin včetně potřebného množství vlákniny. Pokud naše tělo patřičně vyživíme pak si dokáže samo poradit s nadbytkem, protože přestane strádat.Jenže můžete tělo začít řádně živit při snížených kaloriích a nebude to příliš platné pokud mu nepomůžete zlepšit vstřebávání. Tedy je třeba tělo vyčistit a detoxikovat. Tady je samozřejmě základem pitný režim a to né méně nežli 0,4l/10kg živé váhy.Pro zaryté pohybové nadšence jedna důležitá věc 70% úspěchu je ve stravování a zbytek v PŘIMĚŘENÉ pohybové aktivitě.Stručně shrnuto pokud tělo patřičně vyčistíme a vyživíme pak přestane strádat a "pouští nadbytečná kila. Nebo lépe řečeno, zdravé hubnutí je příjemný průvodní jev celkového ozdravení organismu.Samozřejmě, že je věc velmi individuální, výše popsané zásadyvšak platí všeobecně. Pokud chcete skutečně zdravě a rozumně tvarovat postavu a zlepšit si trvale kondici poraďte se s odborníky na stravování.V případě seriózního zájmu mohu (nezávazně) poskytnout další informace pro konkrétní případy. Pište na ckpwellsun"seznam.czZdravím a přeji všem mnoho úspěchů při cestě za lepší kondicí, vitalitou a zdravím.
5. Říjen 2004 - 23:51
Obrázek uživatele Návštěvník
milenec-OK (anonym)
ADIPEX Retard ....napiš !!!
8. Říjen 2004 - 23:54
Obrázek uživatele Návštěvník
supermama (anonym)
Ahoj holky, Každý má zájem něco shodit, ale většina se brání vůbec vyslovit slovo,,koktejl". Jak to tu čtu, tak se snažíte shodit jen pár kilo, ale lidi, co musí sundat třeba 20 kg nemůžou jíst půl roku tukožroutskou polívku, když většině z vás se zhnusila už po třech dnech. Souhlasím s Romanou a jinými - přiznávám, že jsem dealer Buněčné výživy a nikomu nebudu nic vnucovat - kdo má zájem, ať se podívá na WWW.HUBNETE.CZ/ROZUM. Mě a mým známým to pomohlo od spousty kil, a v ,,našem věku" už máme šarlatánské pokusy za sebou. Kdyby mi bylo 20, tak bych šla na dýzu a odpustila si pár večeří - kdysi tak tomu bylo - bohužel, časy se mění. Nezatracujte úplně všechno, ale nevěřte všemu - ani mě nemusíte. Pozdravuji Renatu i tebe.
9. Říjen 2004 - 14:16
Obrázek uživatele Návštěvník
tatiana (anonym)
kto mi posle recept na tukozrutsku polievku? skusala som ju,bolo to v pohode a zabralo to.len som ten recept stratila.PROSIIIIm,potrebujem..vazne!
10. Listopad 2004 - 20:01
Obrázek uživatele Návštěvník
tatiana (anonym)
chcem recept na tukozrutsku polievku.prosim poslite ne blondie"post.sk
10. Listopad 2004 - 20:05
Obrázek uživatele Návštěvník
čumenda (anonym)
Tatiano, máš jí třeba na www.clubzena.cz (pak vlevo - linie).Nebo zadej do vyhledávače a určitě na Tebe někde vypadne. Nechce se mi jí psát. :-)))
11. Listopad 2004 - 12:30
Obrázek uživatele Návštěvník
alenka11 (anonym)
přidej k jídluwww.webpark.cz/ddss/
1. Leden 2005 - 18:55
Obrázek uživatele Návštěvník
Romča (anonym)
holky, když vám tukožroutská polévka moc nechutná, normálně si ji namixujte, chutná pak mnohem líp
12. Srpen 2005 - 13:27
Obrázek uživatele Návštěvník
Romča (anonym)
holky, když vám tukožroutská polévka moc nechutná, normálně si ji namixujte, chutná pak mnohem líp
12. Srpen 2005 - 13:29
Obrázek uživatele Návštěvník
chlapek (anonym)
To blecha: chcípneš na podvýživu!!!
12. Srpen 2005 - 13:45
Obrázek uživatele Návštěvník
Isabelle (anonym)
Prosím vás chtěla by jsem co nejrychleji zhubnout a přitom se nedostat na práh mentální anorexie prosím... napište mi někdo...
6. Únor 2006 - 19:36
Obrázek uživatele Návštěvník
:0( (anonym)
mam 157 centimentru a 70 kilo prosiiim nejakou dietu uz jsem zkousela moooc veci ale nic mi nepomohlo vsechno melo jojo efekt a fakt se bojim leta
18. Březen 2006 - 21:02
Obrázek uživatele Návštěvník
Filip (anonym)
Nechte si tuk odsát liposukcí- máte to rychlé, účinné hubnutí.
18. Březen 2006 - 21:58
Obrázek uživatele Návštěvník
pepa1 (anonym)
Ahoj za 42 dnů jsem zhodil 10Kg z 88 na 78Kg a po půl roce mám 78,2Kg. Známí od 4.1. do dnes zhodil z 114Kg na 91Kg a teď to budeme stabilizovat. Chcete li opravdu poradit tak ZDARMA poradím. Nejde mi o to něco Vám prodat. pepa1 mail: disc"wo.cz
21. Březen 2006 - 14:13
Obrázek uživatele Návštěvník
Návštěvník (anonym)
Ahojky,tak mi Pepo1 prosím poraď
21. Březen 2006 - 17:20
Obrázek uživatele Návštěvník
Návštěvník (anonym)
Tak Pepane nedělej štráchy a porad jak zhubnout.Potřebuji to jak prase drbání.
21. Březen 2006 - 17:50
Obrázek uživatele Návštěvník
Ivča (anonym)
Ahojky všichni, jsem moc ráda, že jsem objevila tyto stránky.Stejně jako vy, tak i já bojuju s váhou. Holky, tukožroutskou polévku nedoporučuji. Mám ji vyzkoušenou, ale trpíte hlady, něco zhubnete, ale ten jo-jo efekt. Hrůza... Já teď držím asi 7 týdnů dělenou stravu a docela to jde. Zatím 5kg dole. Pomalu, ale jistě :o) Nemáte s tím nějaké zkušenosti? Díky moc, Ivča...
21. Březen 2006 - 18:10
Obrázek uživatele Návštěvník
Ela (anonym)
Třídenní očistná kůra Zbaví vás škodlivých látek, tuku a přinese vám dobrou náladu. 1. den snídaně : jezte jablka a hrušky do sytosti 10 hod.: šálek bylinkového čaje 11 hod.: 200 ml šťávy (smíchejte 100 ml brusinkové a 100 ml ananasové) 12.30 : 250 g dušené brokolice, 50 g uvařené rýže (neloupané), ochutit čerstvými bylinkami a pepřem 14.00 : šálek bylinkového čaje 15.00 : 200 ml mrkvové šťávy (nejlépe čerstvé) 15.30 : šálek bylinkového čaje 16.00 : hrst slunečnicových nebo tykvových semínek - jezte pomalu, vychutnejte každý kousek 16.30 : 200 ml zeleninové šťávy ochucené tabascem, 1 jablko 17.30 : 50 g uvařené rýže se salátem : 1 mrkev, 1 stonek řapíkatého celeru, 1/2 okurky, 1 jablko, salátové listy - vše promíchejte a dochuťte citronem a čerstvými bylinkami 19.00 : 100 ml převařené vody se šťávou z 1/2 citronu 21.00 : 2 stonky celeru 22.00 : je čas jít spát, nezůstávejte déle vzhůru, aby se vaše tělo stihlo zregenerovat ------------------------------------ 2. den hned jak vstanete se zvažte, první úspěch vždy potěší ! snídaně - očistěte a nakrájejte si 1 ananas a najezte se dosytosti 10.00 : šálek bylinkového čaje 11.00 : 200 ml hroznové šťávy 12.30 : 300 g dušené růžičkové kapusty s 50 g neloupané rýže, můžete si dopřát i trochu sójové omáčky 14.00 : šálek bylinkového čaje 15.00 : 200 ml zeleninové šťávy 15.30 : bylinkový čaj 16.00 : hrst sluneč. nebo tykv.semínek 16.30 : 200 ml mrkvové šťávy a 1 hruška 17.30 : salát ze syrové zeleniny (1 malé avokádo, 1/2 sal.okurky, 1 nastrouhaná mrkev, listy salátu), ochucený 2 lžičkami oliv.oleje a citronem, k tomu 50 g uvařené neloupané rýže 19.00 : 100 ml převařené vlažné vody se špetkou mletého zázvoru 21.00 : hrst sušených meruněk 22.00 : vaše tělo usilovně pracovalo, dopřejte si proto klid a odpočinek --------------------------------------- 3. den hned jak vstanete vypijte 100 ml převařené vody se šťávou z 1/2 citronu snídaně : snězte tolik kiwi a hroznového vína, na kolik máte chuť 10.00 : šálek bylinkového čaje 11.00 : 200 ml ananasové šťávy 12.30 : 250 g dušené mrkve, těsně před konzumací ji polijte 2 lžičkami olivového oleje, k tomu přidejte 50 g uvařené neloupané rýže polité šťávou z citronu 14.00 : šálek bylinkového čaje 15.00 : 200 ml mrkvové šťávy 15.30 : šálek bylinkového čaje 16.00 : hrst sluneč. nebo tykvových semínek 16.30 : 200 ml zeleninové šťávy s tabascem, 1 malé avokádo 17.30 : salát ze syrové zeleniny (1/2 sal.okurky, 1/2 červené papriky, 1 nastrouhaná mrkev, salátové listy) ochucený 2 lžičkami oliv.oleje, k tomu 50 g uvařené neloupané rýže 19.00 : 100 ml převařené vlažné vody se špetkou mletého zázvoru 21.00 : malý banán 22.00 : jen ten, kdo usne před půlnocí, poskytne tělu dostatečný čas na oddech
19. Červenec 2006 - 10:13
Obrázek uživatele Návštěvník
Verča (anonym)
Zdravá a dietní polévka = čistící polévka Suroviny: - celer - petržel - mrkev - brambora - pórek - šnytlík - libeček - sůl nebo podravka - dle chuti i vejce Zeleninu nastrouháme a povaříme cca 15 minut, ochutíme solí nebo podravkou (dle chuti přidáme jedno syrové vejce a necháme přejít varem), po odstavení přidáme větší množství pažitky a libečku. Tato polévka má velké detoxikační účinky a je vhodná při dietě jako sytá ale nízkokalorická večeře. Dobou chuť.
18. Září 2006 - 12:33
Obrázek uživatele Návštěvník
Baculka (anonym)
Pepanééé...kde jsi?
19. Září 2006 - 12:28
Obrázek uživatele Návštěvník
Věruše (anonym)
ahojky všem, chci se zeptat nemáte někdo zkušenosti s dietou podle krevních skupin? Chodím od září do fitka a zhubla jsem téměř 5kg, teď se to ale zastavilo (vím je to normální)a trenérka mi poradila tuhle dietu. Mám krevní skupinu 0 a měla bych jíst hlavně maso, ale v rámci zdravé stravy jsem najela na jogurty, muesli, vločky atd. , což je pro lidi s 0 nevhodný. Tak vás prosím jestli máte někdo zkušenosti, recepty popř. víte o nějakém fóru na netu, který se tomu věnuje prosím dejte vědět. Jinak mám 160cm a 64kg. Díky a mějte se fajn
1. Listopad 2006 - 9:33
Obrázek uživatele Návštěvník
Heather (anonym)
Ahoj, snažím se držet dietu, chtěla bych se zeptat, kolik bych měla zhubnout, měřím 172 cm a vážím 75 kg, před rokem jsem vážila 65 kg, teď mám méně pohybu a jsem víc doma. Nesmím kvůli zdravotním problémům cvičit kromě plavání a jízdy na kole. Dietu vždy celý den vydržím, ale večer se přejím. Mohli byste mi nějak poradit?
7. Leden 2007 - 15:55
Obrázek uživatele Návštěvník
Jana (anonym)
ahojky,poradte máte zkušenosti hubnutí ze stob ,má kamarádka jde dotoho já se taky rozmíšlím stojí to 2000korun!na 3 měsíce ,ale prý všichni vždy zhubli samozdřejmě se musí i cvičit!jesli máte zkušenosti tak se ozvěte pa
7. Leden 2007 - 17:53
Obrázek uživatele Návštěvník
Markéta (anonym)
Ahoj Heather, měla by jsi vážit v rozmezí od 62 kg do 72 kg. Ale samozřejmě je to individuální, záleží na tom, jak máš těžké kosti, typ postavy atd.
8. Leden 2007 - 20:25
Obrázek uživatele Návštěvník
Zoro (anonym)
Ahoj, zkus pit zeleny caj neslazeny, tan zakoupis v supermarketu.
9. Únor 2007 - 20:26
Obrázek uživatele Návštěvník
anegnota (anonym)
Najde se někdo,kdo se mnou vydrží nějaký čas 6x denně zdravě se stravovat.Potřebuju tak 6 kilo dolů.epo-lovo"volny.cz....díky..je mi 40 let.
11. Únor 2007 - 11:42
Obrázek uživatele Návštěvník
Radka (anonym)
170cm a 57 kg- to nemyslíš vážně? zhodit 10kg by Ti určitě prospělo.Myslím, že nejsi normální a to nesnáším, když jsem musela být hrubá.
27. Únor 2007 - 12:25
Obrázek uživatele Návštěvník
anelia (anonym)
Mrknětě na Intru http://www.maxizdravi.eu/ je to zajímavé...Nemáte s tím někdo zkušenosti? Funguje to?
16. Březen 2007 - 15:05
Obrázek uživatele Návštěvník
maja (anonym)
Zkuste si na strankach www.flora.cz zalozit dennik ekalkulacky. Nic te nestoji a skvele to pomaha udrzet si prehled o tom co snite. Kolikrat prekvapi jak tucny je platek syra:-)
18. Březen 2007 - 14:08

Stránky

Přidat komentář