0 příspěvků / 0 nových
Poslední
Obrázek uživatele Návštěvník
Návštěvník (anonym)

Dieta X - Tabitha Hume

10. Září 2018 - 0:10

Komentáře

Stránky

Obrázek uživatele Návštěvník
Martina (anonym)
To jsem zvědavá zda jsem to založila správně...'
3. Září 2007 - 17:21
Obrázek uživatele Návštěvník
Kajka (anonym)
Můžeš prosím přiblížit, oč se jedná?'
4. Září 2007 - 16:29
Obrázek uživatele Návštěvník
krejčová (anonym)
Ahoj Martino, ano ano, založila jsi to správně, takže doufám, že se sem ostatní z dělenky přestěhujou. A jinak jak to jde??, Držíš?? Já se ted do toho opřela pořádně, jednou si pamatuju, že když jsem to držela poprvé, tak jsem si dala jeden týden takový čistící, ale podle zásad Tabithy, jedla jsem všelijaké obilninové kaše se spoustou ovoce, vydržela jsem to asi 6 dní, ale výsledek byl skvělej, hlavně na trávení a pročištění.. Kajka, zkus si najít asi posledních 5 stránek v dělence, je tam diskuze, která se nezabývá dělenou stravou, ale jinou a lepší dietou, i když bych snad měla říct, že to snad není dieta. Je to super, a dokonce už byly první výsledky, a byly super...'
4. Září 2007 - 21:17
Obrázek uživatele Návštěvník
Vicky (anonym)
je, tak gratuluji k vlastni diskuzi :-)) a drzim palce.
4. Září 2007 - 21:33
Obrázek uživatele Návštěvník
krejčová (anonym)
No já nevím, jestli bude fungovat tahle diskuze, je jich tady jak máku,, Takže třeba se to ani nerozjede, nevím, ale budu ráda když to někdo vyzkouší i na 14 dní.. První a úspěšná je Rebeka, je skvělá! Vydržela a výsledek se dostavil, jsem moc ráda, že si to chválí, a hlavně, že netrpí hlady, netrápí se v posilovně, jen hodně a dobře papá.. To je základ, pořádně se najíst, ale bez tuků, na tom je toto stravování založeno. Jinak přeju všem úspěch, kdo se do toho pustí, nebo jenom vyzkouší...'
4. Září 2007 - 21:55
Obrázek uživatele Návštěvník
Vicky (anonym)
no ja jsem se testovinama vypapala...takze si nejsem jista zda by tohle bylo pro mne...ja totiz nejsem masovy typ...takze chci sledovat jak pokracuje Rebeka dal a pak uvidim.taky si chci precist tu knizku.ja zatim hubnu klasicky...5krat denne male porce, snizeni Kj plus sport. a jinak kdyz tu muze byt 5 diskuzi o prdu (doslova i prenesene) proc ne tahle. :-)
4. Září 2007 - 22:02
Obrázek uživatele Návštěvník
Martina (anonym)
Původní diskuze je na: http://napsal-zivot.doktorka.cz/delena-strava-pomohla-zhubnout/komentare/'
5. Září 2007 - 7:54
Obrázek uživatele Návštěvník
Rebeka (anonym)
Ahoj holky,uz jsem vas taky objevila,je to prima,kdyz nikomu nemateme hlavu.Tohle stravovani mne prinutilo i pro sebe si neco uvarit,neni to vubec slozite.Muze za to ale Krejcova,ktera mne dokazala uspesne motivovat.Vicky,ja se drzim i jidla podle tebe,akorat si vybiram vse ,kde je malo tuku,do tech 3%.Ja tedy maso moc nemusim,to uz jsem psala,ale da se taky u Tabithy jist,hlavne ryby,drubez,tunak ve vl.stave a nekdo (myslim ze Krejcova)si v Lidlu koupil sunku,ktera mela taky jen 3%.Ty testoviny nejsou moje hoby,mam obcas spagety s kecupem,miluju fazole,cocku atd.Precti si tu knizku,uvidis,ze je to fajn.Ja uz si pripadam jak fanatik,ale hlavni je,ze se da jist pestre a nemam HLAD!!! :))
5. Září 2007 - 11:33
Obrázek uživatele Návštěvník
Rebeka (anonym)
Jo a Vicky,ty mas nejaky ten stroj na cviceni,takze ti to pujde urcite jeste lip,ja chodim na prochazky,jestli se mi podari jeste neco shodit,tak si taky neco poridim.
5. Září 2007 - 11:36
Obrázek uživatele Návštěvník
Iveta (anonym)
tak já se taky už konečně připojuji,měla jsem poslední tři týdny problém s internetem.Knížku jsem už konečně dočetla,už jsem jí půjčila další kamarádce a ta už je taky v půlce,takže až to dočte,tak do toho šlápnem...Moc gratuluji Rebece,doufám,že se mi to taky podaří.Hezký den'
5. Září 2007 - 14:26
Obrázek uživatele Návštěvník
Kira (anonym)
Holky, já jsem stejně jako Vicky trochu skeptická. Sledovala jsem Vaši diskusi na dělence, a tak jsem si tu knížku taky pořídila a snažila se následovat rady Tabithy Hume. Výsledkem je, že jsem přibrala :( A tím nemyslím, že bych nabrala svaly a tuk mizel. Oblečení je mi pořád těsné a těsnější. I když jsem nejedla žádný tuk a jedla potraviny s nízkým GI, tak ta čočka, těstoviny, ovoce, občas i bonbony (když jsou dovolené) udělaly své. Já už jsem ze sebe nešťastná, mám pocit, že mám totálně zablokovaný metabolismus a cokoliv sním, mi jde na kila. Asi budu muset opravdu začít cvičit, přes jídlo to neudělám. Ostatním držím palce.'
5. Září 2007 - 17:59
Obrázek uživatele Návštěvník
Vicky (anonym)
no prave..ono just jenom nizkotucne se neda...protoze tam muze byt hodne cukru. Jinak ten stroj jeste nedorazil...nemaji ho na sklade.meli ho dodat do 10 dnu...coz je do konce tohoto tydne.ja tak nejak doufala ze dorazi drive..no tak aspon zatim posiluji...hlavne ruce (s flaskama s vodou,protoze nemam cinky :-) a bricho.
5. Září 2007 - 19:22
Obrázek uživatele Návštěvník
Martina (anonym)
Já jsem mezitím zkoušela i Kwasniewského dietu. Ale to mi nedělalo moc dobře a stejně jsem nezhubla. Pocit - kámen v břichu. Držela jsem to asi 2 měsíce. Zdravé to teda určitě není. Teď zkouším znovu dietu X, jsou tu teď ale samé akce jako outdoor, narozeniny a tak, takže zatím nic moc.'
5. Září 2007 - 21:08
Obrázek uživatele Návštěvník
krejčová (anonym)
Kiro můžeš sem napsat tvůj jídelníček co jsi držela??? Nevěřím, že by jsi mohla přibrat, možná se ti zdá, ale můžeš být trochu nafouklá. Pokud jsi knížku dobře přečetla, tak musíš vědět, že cukr vůbec nevadí ba naopak.. Já používám výhradně fruktozu. Moje kamarádka, když se do toho dala, tak taky nic nezhubla, ale ani nepřibrala, bylo to myslím tím, když jsme probrali co jedla, že ze začátku, hodně jedla potraviny s přímo 3 gr tuku!! To znamená, že když toho snědla hoodně, tak ten tuk pak naskáče. Ze začátku než tělo pochopí jak má fungovat, tak se musí jíst úplně bez tuku, já jedla prvních 14 dní asi jen 5 gr, a v pohodě to šlo vydržet.. Pak už jsem začala přidávat i ty potraviny kde byly uvedeny ty 3 gramy na 100gr. Ten začátek je moc důležitý, aby se nastartovalo tělo. Vicky ten cukr opravdu nevadí, při tomto stravování. Zkusíš to?? Nejlépe začít s potravinami s nízkým GI. Večeři úplně bez tuku, já si dávala tvaroh s ovocem. No nic nechci tady být za chytrou. Kiro zkus nám napsat jídelák, jak to vypadalo. Vicky tímhle stravováním 5 x denně si ten metabolismus skvěle rozjedeš.'
5. Září 2007 - 21:09
Obrázek uživatele Návštěvník
Vicky (anonym)
to jako 5 gr tuku za den celkem?tech prvnich 14 dni?? no ja si objednala tu knizku,prectu,popremyslim...do te doby bude mit Rebeka za sebou dalsi mesic... a uvidim. Nekde jsi tu psala ze jsi pak doplnovala tuky pupalkovych olejem a to i behem tech prvnich 14 dni dnu?
5. Září 2007 - 21:39
Obrázek uživatele Návštěvník
Rebeka (anonym)
Ahoj holky,opět jsem dorazila domu,tak tu sleduju diskuzi,myslim,ze nemusime mit strach,ze se to nerozjede,podle mne je to zajimave,tam primo v te knizce se pise,ze se muze ze zacatku i pribrat,jak rika Krejcova,musi se to nastartovat.Ja jsem byla ze zacatku taky pekne nafoukla,docela dost jsem toho snedla(podle toho,jak jsem jedla predtim malo),ted do sebe dostanu tak 3/4 porce proti minule,jak snim vic,tak si pripadam nacpana.Naucila jsem se taky jak rika Tabitha vrstvovat,t.zn.podle mne jist vic druhu potravin,treba trochu polevky,trochu druheho jidla,trochu pudinku.Nemam pak chute,uplne mi to staci.Chci se taky zeptat Krejcove na ty doplnky stravy:jim kazde rano tu pupalku,mam si jeste koupit rybi tuk? Nebo mi pupalka staci?Vicky,ja tu knizku porad procitam,zkus to,za to nic nedas.Co je to nejaky mesic proti casu.Verim Krejcove,myslim si,kdyz se to dodrzuje,tak to jde.'
5. Září 2007 - 22:44
Obrázek uživatele Návštěvník
krejčová (anonym)
Pupalku a rybí tuk jsem začala jíst asi tak po 3 týdnu diety, prostě tělu ten tuk, ale zdravý se musí dodat, jinak můžete riskovat suchou plet, kůži, vlasy.. Kolegyně to už drží asi 6 týden, a zatím si tyto doplnky nekoupila, no zatím vypadá normálně, ale říkám ji furt at si to už koupí. Rebeko myslím, že pupalky zatím stačí, já měla i rybí, ale já jsem taková "poctivka" takže.. Jsem ráda, že jsi tímto stravováním nadšená, a vím, že už víš, že to funguje, a skvěle... Vicky, ze začátku opravdu jen do 8 gr tuků za den, já to tak dělala ty 3 týdny.. Pokud to neumí někdo odhadnout může použít i e kalkulačku, taky jsem si to občas spočítala. Jen tak ze zvědavosti. Tabitha tam píše, že její klientky sní 5 až 8 gr tuku za den, ale ohromné množství jídla. Právě na tomto ta dieta je založená, hodně moc sacharidů a bílkovin, ale minimum tuku.. Jen tuk dělá v těle tuk!!! Já na zítra plánuji, teda ted plánuji můj začátek, opravdu bez tuku, aspon prvních 14 dní to je nejdůležitější. Myslím, že to může zkusit každý, protože, vám nikdo nic nezakazuje, spíše nutí jíst hoodně a zdravě, špatné, živočišné, a přepálené tuky Vám nic nedaj, tak proč to nezkusit?? Plno ovoce, rýže, brambor, těstovin, zeleniny atd..'
6. Září 2007 - 19:22
Obrázek uživatele Návštěvník
Vicky (anonym)
ale jo, ja o tom fakt premyslim,proc to na mesic nezkusit. ale asi az v listopadu. ted se to nehodi. Krejcova a kolik jsi tenkrat zhubla? kolik jsi vazila pred a po a proc jsi znovu nabrala - prestala jsi to dodrzovat?
6. Září 2007 - 20:36
Obrázek uživatele Návštěvník
Kira (anonym)
Pro krejčovou, která se ptala na můj jídelníček, po kterém jsem přibrala: snídaně: jogurt a k tomu kus ovoce, svačina: kus ovoce, oběd: např. těstovinový salát (těstoviny, uzený šmakoun, rajče), k tomu zase ovoce nebo mrkvový salát, svačina: např. jogurtový nápoj, večeře: toustík s rozpečenými tvarůžkami, ovoce. Ráno v poledne a večer po jídle vždy 3 sklenice vody, mimo to ještě něco k pití v práci - čaj, káva. Čaj jsem sladila cukrem. No a občas jsem jela taky na gumových medvídcích. Podotýkám, že všechny potraviny jsem pečlivě kontrolovala a byly bez tuku nebo max. do 3 gr./100 gr. potraviny. Na pohyb bohužel díky tomu, že v práci makám cca 12 hod. denně, nemám čas -přijdu domů totálně vyčerpaná a pak padnu. Situace by se měla v práci během několika týdnů/měsíců stabilizovat, mám dostat posilu. Po 3 týdnech této diety jsem měla 1,5 kg. nahoře. Maso moc nejím, nechutná mi, ale miluju těstoviny, čočku, cizrnu apod. V průběhu diety jsem vyloučila veškeré sýry kromě tvarůžků. Byla jsem nadšená z toho, že se člověk nemá omezovat v jídle a že se má projíst ke štíhlosti, ale ouha. Teď se krotím v kj a chci začít cvičit. Máte někdo taky takový zajímavý výsledek diety? :))'
7. Září 2007 - 7:45
Obrázek uživatele Návštěvník
Rebeka (anonym)
Ahoj holky,teď jsem nahlédla do dělenky,zatím tam není žádný pohyb,jestli se to brzy nerozjede,tak jim budeme chybět.Kira je dobrá,akorát tam nečtu nikde vlákninu,ani pupalku,nevím,jestli to jen nevynechala,ale myslím si,že je to dost důležité,že to hodně podporuje rozpouštění tuku.Nebudu dělat chytrou,je to na Krejčové,to je všeho pro mne dobrého původce.Ani nemám už takovou chuť na velké porce,připadám si přecpaná.Doufám,že se někdo ozvete,včera jsem byla mimo domov,tak jsem neměla přístup na net.'
7. Září 2007 - 14:30
Obrázek uživatele Návštěvník
Adriena (anonym)
Rebeko, do jídla si vlákninu přidáváš? Taky mě napadlo že syrovátka by nemusela být špatná. Jinak myslím že ten pupalkový olej zařadit třeba až později. Já mám např. celkem mastnou pleť a přece jenom je to tuk - ten pupalkový olej. Možná hlavně pro toho kdo tuk vyloučí skoro úplně.'
7. Září 2007 - 17:04
Obrázek uživatele Návštěvník
Vicky (anonym)
pupalka je na plet super...zlepsila se mi tak plet a pokozka..kuzi na rukou mam daleko jemnejsi a to vubec nepouzivam krem na ruce.
7. Září 2007 - 18:09
Obrázek uživatele Návštěvník
krejčová (anonym)
Ahoj Rebeko já taky nechci dělat chytrou, jen chci napsat zkušenosti s dietou.. Skvěle se držíš, určitě už v tom umíš chodit.. Vicky já jsem to psala asi 2 x v dělence, jak jsem začínala a kolik shodila, takže jen stručně, dala jsem dolů asi 10 cm přes zadek, a 3 přes stehna, toto jsem dala dolů zhruba za 2 měsíce, úplně!! mě zmizela celulitida.. Dietu jsem držela ze začátku přísně, po 3 měsících rozumě. Pozor!! Žádný jo jo efekt se nekonal, já jsem nepřibrala celý rok, i když jsem to pak dodržovala z půlky.. Ted chci začít jen z důvodu takového, se trochu zpevnit, nemusím hubnout, nepotřebuju.. Adriena Vicky má naprostou pravdu pupalka je jedinečná na všechno, já mám mastnou sem tam nečistou plet.. je skvělá a pomáhá ve spalování tuků!!! Takže zásadně doporučuju, a po ní neztloustneš.. Až přečteš knížku, tak tam to je napsané o ní...proč?, co a jak.. Kira hm, je to dost divné, že jsi nic neshodila, nevím jestli jsi to držela dlouhodobě nebo jen týden.. možná máš syndromX, o tom tam je také psané... Ale určitě by se to mělo hnout, možná u tebe dýl... jinak já pupalku používám ještě na noc na obličej, i na konečky vlasů.. je super Zatím se mějte'
7. Září 2007 - 20:27
Obrázek uživatele Návštěvník
Rebeka (anonym)
Já si vlákninu přidávám do všeho,kde to jde,t.j. do jogurtů,br.kaše,dokonce i do chleba(peču si žitný,mám pekárnu),dnes jsem to zkusila i do pudinku,bylo to dobré,stačí lžička,nepřeháním to.Jím dost ovoce a už jsem přišla na to,čím nahradím melouna:vzpomněla jsem si na staré dobré kysané zelí,taky ho miluju.Mám prima recept s pyrosiřičitanem(to je přípravek k urychlení zrání,používá se i k výrobě vína.)To zelí je zkysané druhý den ,žádný tuk v něm není,jako v některých salátech.Hlavně zelí je samá vláknina a má plno vitamínů.Jinak piju podmáslí,syrovátku jsem ještě neměla.Pupalku jsem začala užívat po dvou týdnech,hlavně obsahuje nějakou potřebnou kyselinu.Zítra se zase ozvu.'
7. Září 2007 - 21:03
Obrázek uživatele Návštěvník
Rebeka (anonym)
Teď jsem si přečetla,co jsem večer napsala,asi už jsem napůl spala,vlákninou myslím ovesné otruby,jsou však senzační,už jsem zpracovala dvě balení po 25 dkg.Jinak dnes chci vyzkoušet houby,podliju je ze začátku podmáslím,ony pustí vodu a pak přidám koření a bílky.Možná tam zkusím přidat i Šmakouna,co to udělá.Po obědě napíšu,jestli jsem to snědla,nebo vyhodila.'
8. Září 2007 - 10:05
Obrázek uživatele Návštěvník
martisek (anonym)
Tak už jsem zaregistrovala migraci do diskuze :) Pochopila jsem správně, že existuje i pupalkový olej v bázi tekuté ? NE tabletky ? Sežene se v lékárně ? Díky'
8. Září 2007 - 10:44
Obrázek uživatele Návštěvník
krejčová (anonym)
Martisek jo olej kupuji tekutý, je o dost levnější než tablety, kupuji si ho v lékárně, maj s vitamínem E, nebo s betakarotenem, sice také není nejlevnější, ale dlouho vydrží, na chut se zvykne, a pokud se hned zapije lžička štávou, tak je to v pohodě.. Otruby používám také hodně jako Rebeka, hlavně do kaší apod.. Dnes máme rýže se zeleninou a treskou.. Pudink budu dělat odpoledne.. '
8. Září 2007 - 10:53
Obrázek uživatele Návštěvník
Rebeka (anonym)
Ahoj holky,houby byly vynikající,kdo má rád smaženici,tak je to jednoduché:na dno kastrolku jsem dala asi 3-4 lžíce podmáslí,na to nakrájené houby,osolila,opepřila,přidala drcený kmín a dusila do měkka.Houby pustily spoustu vody,takže jsem tu vodu nechala vydusit,houby krásně změkly a potom jsem na ně přidala asi 3 bílky.Je to senzační,zdá se mi,že to voní po másle,asi to dělá to podmáslí.Odpoledne jsem si dala pudink s banánem,večer si udělám v topinkovači ze žitného chleba topinky a na to si dám vyrobenou pomazánku z rajčat,papriky,cibule,česneku a koření,umlela jsem vše,přidala koření,vydusila z toho vodu a zahustila škrobem.Je to pěkně ostré a dobré.Večer,když budu mít hlad,tak si dám ještě jogurt s otrubami a 1 nektarinku.'
8. Září 2007 - 16:59
Obrázek uživatele Návštěvník
krejčová (anonym)
Rebeko máš skvělé nápady, taky zkusím tu pomazánku, máš týden za sebou, měl by ubít zase aspon jeden cm!! Já si chci udělat rybu pangasius, ale nemůžu sehnat nikde hodnoty, myslím, že je tučnější než treska, a ta mě už moc nejede. Kdyby někdo mohl poradit, tak prosím napište. Díky'
8. Září 2007 - 19:05
Obrázek uživatele Návštěvník
Zdeněk (anonym)
http://www.theworldwidegourmet.com/fish/divers/pangasius.htm Nutritional value (110 g raw) Calories: 65. Cholesterol: 0 mg. Lipides: 500 mg. Sodium: 330 mg. Saturated fat: 0 mg. Proteins: 14 g.
8. Září 2007 - 21:53

Stránky

Přidat komentář