15 komentářů / 0 nových
Poslední
Obrázek uživatele Návštěvník
Návštěvník (anonym)

Denní dávky vitamínů ...

10. Září 2018 - 0:02

Komentáře

Obrázek uživatele Návštěvník
Lola (anonym)
Časopisy nás doslova zaplavují informacemi a články jak se správně stravovat, ale na mě je toho nějak moc. Všechno se mi to mísí dohromady a kdybych to měla denně všechno sníst, asi bych praskla. Určitá jídla nejím, nechutnají mi, ale přece jenom bych se chtěla správně stravovat. Je mi 21 let a chtěla bych začít se správnou stravou atím předejít nemocem. Ale potřebuju nějaké správné "vodítko" od odborníka. Co mi poradíte? Zajímá mě, jak by měl vypadat jídelníček zdravého člověka, jestli si semtam můžu dát nezdravé jídlo, co mám úplně vynechat ... zajímá mě, co si mám hlídat. Na co si dát pozor a co nevynechat ani jeden den. Jak zajistit dobré ukládání vápníku v těle? Stačil by mi odkaz na nějakou dobrou a přehlednou literaturu. Je dobrá dělená strava? Problém je ten, že jsem hrozně mlsná, neumím se vzdát mlsot, čokolád a hamburgerů, vadí to moc? Děkuju za odpověď
11. Prosinec 2000 - 23:09
Obrázek uživatele Návštěvník
Natálie (anonym)
Pokud chceš typ na literaturu, tak ti doporučuju knihy pana Janči. Čtu právě knihu Alternativní medicína, kde jsou pro laika velice dobře popisovány vazby v těle a za jakých podmínek který vitamín bude tělem využit a podobně. Napsal také specielně knihu o tom, co lidskému tělu chybí, ale nevím, jak se přesně jmenuje. Teď zrovna jsou asi docela dobře k sehnání.
12. Prosinec 2000 - 8:24
Obrázek uživatele Návštěvník
Doktorka (anonym)
Správná životospráva by měla obsahovat všechny základní živiny - bílkoviny ( bílé maso, luštěniny, ořechy, vejce, jogurty), sacharidy (celozrnné obiloviny, ovoce, zeleninu) a kvalitní tuky ( zastudena lisované rostlinné oleje, ořechy, semínka, tučné ryby jako je například losos), minerály , vitamíny a enzymy ( syrová strava - zelenina, ovoce, semínka, ořechy, naklíčené obiloviny a luštěniny). Jednoduché cukry v podobě pizzy, bílého pečiva, sladkostí , sušeněk, by se měli jíst opravdu vyjímečně. Kdykoliv člověk sní něco nezdravého, měl by to příštím zdravým jídlem vyrovnat.Pro ukládání vápníku v těle je důležité omezit kyselinotvorné potraviny ( maso, cukr, bílé pečivo, alkohol, coca-cola, kupované džusy...) a přijímat potraviny s obsahem vápníku (jogurty, ořechy, semínka, zelenina).Dělená strava je tělu prospěšná, i když nemusí být dodržována s fanatismem.Podrobnější články o vitamínech a zdravém stravování naleznete na www.doktorka.cz v rubrikách: " zdravá výživa, hubnutí, zdraví", kde jsou i odkazy na použitou literaturu.
16. Prosinec 2000 - 18:12
Obrázek uživatele Návštěvník
Mgr. Literáková (anonym)
Souhlasím s Lolou v tom, že pokud by měl člověk narvat potravinovými doplňky všechno potřebné, asi by puknul... Bohužel dnes již téměř nejsou ani suroviny pro výrobu potravin, které by do těla dodaly všechno potřebné. Odpovědí na tento problém je čím dál tím oblíbenější filozofie zelených potravin - pojídání jednobuněčných zelených řas, které všechno dobré a důležité pro člověka obsahují, navíc v dobře vstřebatelné (organické( formě, a v příznivých poměrech. JInak k doporučeným dávkám vitamínů viz www. nutrivit.cz. Já osobně mám k dispozici zdroj řasy chlorella, kterou i naše paní Doktorka zmiňuje spolu se spirulinou jako ideální zdroj vitamínů na každý den, takže pokud Lola nebo kdokoliv jiný bude chtít, ať se ozve mailem.
26. Duben 2001 - 17:34
Obrázek uživatele Návštěvník
Slávka (anonym)
Reaguji na Vaši nabídku na zdroj na zelenoou řasu a prosím o sdělení kontaktu. děkuji
1. Srpen 2001 - 11:22
Obrázek uživatele Návštěvník
Jirka (anonym)
Zdroj Chlorella - http://www.prozdravi.cz/ - Chlorella neboli tchajwanská sladkovodní řasa je skutečně účinný a skvělý zdroj vitamínů, bílkovin, minerálů (nezastupuje úplnou denní dávku). Její efekt poznáte po dlouhodobějším užívání - detoxikuje organismus od škodlivých látek. Z vlastní zkušenosti můžu doporučit 2xbalení ( od spol. Greenways ) + 10dní 3x2 Symbi I pak Symbi II 3x1 (2balení), nastaví a očistí to Váš organismus a připraví vás to na příjem zdravé potravy, která pak bude v těle daleko lépe zpracována...
27. Srpen 2005 - 18:54
Obrázek uživatele Návštěvník
Lucie (anonym)
Dobrý den, mohu Vám poradit s dávkováním a užíváním vitamínů a potravinových doplňků, s jejich účinky, nějakou dobu se tímto problémem zabývám. Pokud budete chtít pište na mujmejlaposta"centrum.cz, ráda Vám poradím. Lucie.
28. Srpen 2005 - 17:26
Obrázek uživatele Návštěvník
KATKA (anonym)
Ahojík všem, mohu vám zodpovědět na všechny vaše otázky a osobně zkonzultovat, popřípadě na emailu. Více ZDE: www.omega3.cz (vstupní kód: 285497), odkaz na mé stránky - najdete zde otázky na vše o zdraví. Báječný den, Katka (P.s. popřípadě ten e-mail: katerina.brezinova"omega3.cz)
20. Srpen 2007 - 10:50
Obrázek uživatele Návštěvník
pro lolu (anonym)
-důležité je vyvážení všech složek potravy, podle zásad zdravé výživy -kvalitní bílkoviny, zelenina, celozrnné pečivo, těstoviny, hnědá rýže, luštěniny -méně sladkého ovoce -jednoduché cukry jezte minimálně- bílý cukr, sladkosti, bílé pečivo a sladké nápoje -asi hodinu před cvičením: musli tyčinka/banán/celozrnný rohlík -po cvičení: sacharido-proteinový koktejl, ale stejně poslouží i např. granko s mlékem -k večeři: nízkotučné bílkoviny a malou(!) porci brambor/rýže/těstovin -sportujte 3-4 týdně, vícekrát rozhodně ne Doporučená sportovní aktivita -55minut pilates/powerjógy/P-classu/bodystylingu -40minut posilování s větší zátěží (15zopakování cviku, přestávka,
18. Září 2007 - 20:23
Obrázek uživatele Návštěvník
pro lolu (anonym)
Zelenina, ovoce, celozrnné obiloviny ve všech úpravách, sezónní zelenina, luštěniny, semena, potraviny z mořských řas, většina sýrů, polévky, tykev, fenykl, sójová omáčka, jedlé kaštany, sušené natě, bylinky, cibule, česnek, majoránka, sušené ovoce, vlašské ořechy, pohanka, místní ovoce, sója, houby, ořechy, kyselé mléko, tvaroh, kefír, měkké sýry, zelené a bílé čaje,, bílé víno, bílý jogurt, ovesná kaše ze sójového nebo rýžového mléka se skořicí nebo domácí müsli z ovesných vloček, libové maso, jekékoliv ryby kromě uzených, avokádo, sýr cottage, máslo, za studena lisované oleje, rýžové, ovesné a celozrnné chlebíčky, neslazené sójové nebo rýžové mléko, bylinky, bylinkové nebo ovocné čaje - ale pozor, ne ty, co obsahují kyselinu citronovou, slad, umělá barviva nebo ochucovadla, ananas, artičoky, bambusové výhonky, banány, brokolice, broskve (čerstvé), bylinkový čaj, cibule, cuketa, třešně, borůvky, dietní margarín, fenikl, hovězí plátky, hrášek (zelený), hrušky, husí prsa, chléb (celozrnný
18. Září 2007 - 20:26
Obrázek uživatele Návštěvník
Honza - aloe"a (anonym)
DDD minerálů a vitaminů a o vyvážené stravě najdete na www.aloe-gel.cz
7. Říjen 2007 - 0:26
Obrázek uživatele Návštěvník
Návštěvník (anonym)
VÁM VŠEM S POPISOVANÝMI PROBLÉMY MŮŽEME POMOCI UDĚLAT PODSTATNÝ KROK (NEBO KROKY) PRO VAŠE LEPŠÍ ZDRAVÍ Naší snahou a posláním je pomáhat lidem k lepšímu zdraví. Všem, kdo o to projeví zájem. Pomocí preparátů přírodního původu. Do stejného projektu jako my, jsou v Česku a na Slovensku zapojeny desítky lékařů, celosvětově jsou to tisíce lékařů všech specializací ve všech zemích světa. Těch lékařů, kteří pochopili, že chemicky vyrobené léky prospívají hlavně výrobcům léků, farmaceutické lobby. Pacientům už tolik neprospívají, protože každý lék při léčení daného zdravotního problému způsobuje současně zpravidla hned několik dalších závažných zdravotních problémů. Nejsou to jen ty problémy z příbalových letáků, jako že se může objevit vyrážka ap. Jsou to poškození organismu mnohem závažnější, protože se neprojeví hned, jsou skryté a kumulují se. Projeví se dřív nebo později docela nepříjemnými potížemi s vašimi játry, ledvinami, trávicím traktem, kůží, cévami a srdcem, klouby, slinivkou, imunitou, štítnou žlázou, rozhozením celého řídícího hormonálního systému, ale např. i kandidózami ap. Žádný lék není neškodný. Vedlejší škodlivé účinky mají všechny léky. A navíc - samotné léky, bez současného užívání a pomoci přírodních preparátů, daný zdravotní problém nevyřeší, nedokážou to. Jinak by všechna diskuzní fóra na tomto i jiných webech nebyla plná svědectví lidí o tom, jak jim klasická lékařská péče a klasické léky nedokážou pomoci a proto hledají ještě jinou pomoc nebo alternativu. Na druhé straně je na nejednom diskuzním fóru osočován někdo, kdo vám chce pomoci. Osočovatelé tyto lidi označují za
17. Listopad 2008 - 15:34
Obrázek uživatele Návštěvník
Radim V... (anonym)
Souhlasím s Lolou v tom, že...Reaguji na Vaši nabídku na zdroj na zelenoou řasu a prosím o sdělení kontaktu. děkuji Vodička
13. Prosinec 2010 - 17:44
Obrázek uživatele Návštěvník
adam (anonym)
70 miligramů, jeden průměrný pomeranč, ale je lepší použít zdroj z oblasti, kde žijete.
13. Prosinec 2010 - 18:38

Přidat komentář

Reklama

Reklama