30 komentářů / 0 nových
Poslední
Obrázek uživatele Návštěvník
Návštěvník (anonym)

Denní dávky vitamínů ...

10. Září 2018 - 0:02

Komentáře

Obrázek uživatele Návštěvník
Lola (anonym)
Časopisy nás doslova zaplavují informacemi a články jak se správně stravovat, ale na mě je toho nějak moc. Všechno se mi to mísí dohromady a kdybych to měla denně všechno sníst, asi bych praskla. Určitá jídla nejím, nechutnají mi, ale přece jenom bych se chtěla správně stravovat. Je mi 21 let a chtěla bych začít se správnou stravou atím předejít nemocem. Ale potřebuju nějaké správné "vodítko" od odborníka. Co mi poradíte? Zajímá mě, jak by měl vypadat jídelníček zdravého člověka, jestli si semtam můžu dát nezdravé jídlo, co mám úplně vynechat ... zajímá mě, co si mám hlídat. Na co si dát pozor a co nevynechat ani jeden den. Jak zajistit dobré ukládání vápníku v těle? Stačil by mi odkaz na nějakou dobrou a přehlednou literaturu. Je dobrá dělená strava? Problém je ten, že jsem hrozně mlsná, neumím se vzdát mlsot, čokolád a hamburgerů, vadí to moc? Děkuju za odpověď
11. Prosinec 2000 - 23:09
Obrázek uživatele Návštěvník
Natálie (anonym)
Pokud chceš typ na literaturu, tak ti doporučuju knihy pana Janči. Čtu právě knihu Alternativní medicína, kde jsou pro laika velice dobře popisovány vazby v těle a za jakých podmínek který vitamín bude tělem využit a podobně. Napsal také specielně knihu o tom, co lidskému tělu chybí, ale nevím, jak se přesně jmenuje. Teď zrovna jsou asi docela dobře k sehnání.
12. Prosinec 2000 - 8:24
Obrázek uživatele Návštěvník
Doktorka (anonym)
Správná životospráva by měla obsahovat všechny základní živiny - bílkoviny ( bílé maso, luštěniny, ořechy, vejce, jogurty), sacharidy (celozrnné obiloviny, ovoce, zeleninu) a kvalitní tuky ( zastudena lisované rostlinné oleje, ořechy, semínka, tučné ryby jako je například losos), minerály , vitamíny a enzymy ( syrová strava - zelenina, ovoce, semínka, ořechy, naklíčené obiloviny a luštěniny). Jednoduché cukry v podobě pizzy, bílého pečiva, sladkostí , sušeněk, by se měli jíst opravdu vyjímečně. Kdykoliv člověk sní něco nezdravého, měl by to příštím zdravým jídlem vyrovnat.Pro ukládání vápníku v těle je důležité omezit kyselinotvorné potraviny ( maso, cukr, bílé pečivo, alkohol, coca-cola, kupované džusy...) a přijímat potraviny s obsahem vápníku (jogurty, ořechy, semínka, zelenina).Dělená strava je tělu prospěšná, i když nemusí být dodržována s fanatismem.Podrobnější články o vitamínech a zdravém stravování naleznete na www.doktorka.cz v rubrikách: " zdravá výživa, hubnutí, zdraví", kde jsou i odkazy na použitou literaturu.
16. Prosinec 2000 - 18:12
Obrázek uživatele Návštěvník
Mgr. Literáková (anonym)
Souhlasím s Lolou v tom, že pokud by měl člověk narvat potravinovými doplňky všechno potřebné, asi by puknul... Bohužel dnes již téměř nejsou ani suroviny pro výrobu potravin, které by do těla dodaly všechno potřebné. Odpovědí na tento problém je čím dál tím oblíbenější filozofie zelených potravin - pojídání jednobuněčných zelených řas, které všechno dobré a důležité pro člověka obsahují, navíc v dobře vstřebatelné (organické( formě, a v příznivých poměrech. JInak k doporučeným dávkám vitamínů viz www. nutrivit.cz. Já osobně mám k dispozici zdroj řasy chlorella, kterou i naše paní Doktorka zmiňuje spolu se spirulinou jako ideální zdroj vitamínů na každý den, takže pokud Lola nebo kdokoliv jiný bude chtít, ať se ozve mailem.
26. Duben 2001 - 17:34
Obrázek uživatele Návštěvník
Slávka (anonym)
Reaguji na Vaši nabídku na zdroj na zelenoou řasu a prosím o sdělení kontaktu. děkuji
1. Srpen 2001 - 11:22
Obrázek uživatele Návštěvník
Jirka (anonym)
Zdroj Chlorella - http://www.prozdravi.cz/ - Chlorella neboli tchajwanská sladkovodní řasa je skutečně účinný a skvělý zdroj vitamínů, bílkovin, minerálů (nezastupuje úplnou denní dávku). Její efekt poznáte po dlouhodobějším užívání - detoxikuje organismus od škodlivých látek. Z vlastní zkušenosti můžu doporučit 2xbalení ( od spol. Greenways ) + 10dní 3x2 Symbi I pak Symbi II 3x1 (2balení), nastaví a očistí to Váš organismus a připraví vás to na příjem zdravé potravy, která pak bude v těle daleko lépe zpracována...
27. Srpen 2005 - 18:54
Obrázek uživatele Návštěvník
Lucie (anonym)
Dobrý den, mohu Vám poradit s dávkováním a užíváním vitamínů a potravinových doplňků, s jejich účinky, nějakou dobu se tímto problémem zabývám. Pokud budete chtít pište na mujmejlaposta"centrum.cz, ráda Vám poradím. Lucie.
28. Srpen 2005 - 17:26
Obrázek uživatele Návštěvník
KATKA (anonym)
Ahojík všem, mohu vám zodpovědět na všechny vaše otázky a osobně zkonzultovat, popřípadě na emailu. Více ZDE: www.omega3.cz (vstupní kód: 285497), odkaz na mé stránky - najdete zde otázky na vše o zdraví. Báječný den, Katka (P.s. popřípadě ten e-mail: katerina.brezinova"omega3.cz)
20. Srpen 2007 - 10:50
Obrázek uživatele Návštěvník
pro lolu (anonym)
-důležité je vyvážení všech složek potravy, podle zásad zdravé výživy -kvalitní bílkoviny, zelenina, celozrnné pečivo, těstoviny, hnědá rýže, luštěniny -méně sladkého ovoce -jednoduché cukry jezte minimálně- bílý cukr, sladkosti, bílé pečivo a sladké nápoje -asi hodinu před cvičením: musli tyčinka/banán/celozrnný rohlík -po cvičení: sacharido-proteinový koktejl, ale stejně poslouží i např. granko s mlékem -k večeři: nízkotučné bílkoviny a malou(!) porci brambor/rýže/těstovin -sportujte 3-4 týdně, vícekrát rozhodně ne Doporučená sportovní aktivita -55minut pilates/powerjógy/P-classu/bodystylingu -40minut posilování s větší zátěží (15zopakování cviku, přestávka,
18. Září 2007 - 20:23
Obrázek uživatele Návštěvník
pro lolu (anonym)
Zelenina, ovoce, celozrnné obiloviny ve všech úpravách, sezónní zelenina, luštěniny, semena, potraviny z mořských řas, většina sýrů, polévky, tykev, fenykl, sójová omáčka, jedlé kaštany, sušené natě, bylinky, cibule, česnek, majoránka, sušené ovoce, vlašské ořechy, pohanka, místní ovoce, sója, houby, ořechy, kyselé mléko, tvaroh, kefír, měkké sýry, zelené a bílé čaje,, bílé víno, bílý jogurt, ovesná kaše ze sójového nebo rýžového mléka se skořicí nebo domácí müsli z ovesných vloček, libové maso, jekékoliv ryby kromě uzených, avokádo, sýr cottage, máslo, za studena lisované oleje, rýžové, ovesné a celozrnné chlebíčky, neslazené sójové nebo rýžové mléko, bylinky, bylinkové nebo ovocné čaje - ale pozor, ne ty, co obsahují kyselinu citronovou, slad, umělá barviva nebo ochucovadla, ananas, artičoky, bambusové výhonky, banány, brokolice, broskve (čerstvé), bylinkový čaj, cibule, cuketa, třešně, borůvky, dietní margarín, fenikl, hovězí plátky, hrášek (zelený), hrušky, husí prsa, chléb (celozrnný
18. Září 2007 - 20:26
Obrázek uživatele Návštěvník
Honza - aloe"a (anonym)
DDD minerálů a vitaminů a o vyvážené stravě najdete na www.aloe-gel.cz
7. Říjen 2007 - 0:26
Obrázek uživatele Návštěvník
Návštěvník (anonym)
VÁM VŠEM S POPISOVANÝMI PROBLÉMY MŮŽEME POMOCI UDĚLAT PODSTATNÝ KROK (NEBO KROKY) PRO VAŠE LEPŠÍ ZDRAVÍ Naší snahou a posláním je pomáhat lidem k lepšímu zdraví. Všem, kdo o to projeví zájem. Pomocí preparátů přírodního původu. Do stejného projektu jako my, jsou v Česku a na Slovensku zapojeny desítky lékařů, celosvětově jsou to tisíce lékařů všech specializací ve všech zemích světa. Těch lékařů, kteří pochopili, že chemicky vyrobené léky prospívají hlavně výrobcům léků, farmaceutické lobby. Pacientům už tolik neprospívají, protože každý lék při léčení daného zdravotního problému způsobuje současně zpravidla hned několik dalších závažných zdravotních problémů. Nejsou to jen ty problémy z příbalových letáků, jako že se může objevit vyrážka ap. Jsou to poškození organismu mnohem závažnější, protože se neprojeví hned, jsou skryté a kumulují se. Projeví se dřív nebo později docela nepříjemnými potížemi s vašimi játry, ledvinami, trávicím traktem, kůží, cévami a srdcem, klouby, slinivkou, imunitou, štítnou žlázou, rozhozením celého řídícího hormonálního systému, ale např. i kandidózami ap. Žádný lék není neškodný. Vedlejší škodlivé účinky mají všechny léky. A navíc - samotné léky, bez současného užívání a pomoci přírodních preparátů, daný zdravotní problém nevyřeší, nedokážou to. Jinak by všechna diskuzní fóra na tomto i jiných webech nebyla plná svědectví lidí o tom, jak jim klasická lékařská péče a klasické léky nedokážou pomoci a proto hledají ještě jinou pomoc nebo alternativu. Na druhé straně je na nejednom diskuzním fóru osočován někdo, kdo vám chce pomoci. Osočovatelé tyto lidi označují za
17. Listopad 2008 - 15:34
Obrázek uživatele Návštěvník
Radim V... (anonym)
Souhlasím s Lolou v tom, že...Reaguji na Vaši nabídku na zdroj na zelenoou řasu a prosím o sdělení kontaktu. děkuji Vodička
13. Prosinec 2010 - 17:44
Obrázek uživatele Návštěvník
adam (anonym)
70 miligramů, jeden průměrný pomeranč, ale je lepší použít zdroj z oblasti, kde žijete.
13. Prosinec 2010 - 18:38
Obrázek uživatele Návštěvník
Erika (anonym)
Podle mě stačí dopňovat hlavně vit C, zinek a ještě i vit.D. Určitě bych do sebe necpala multivitaminy, protože to těla akorát vyloučí a vezmě si z toho fakt jen minimum.
18. Únor 2019 - 16:37
Obrázek uživatele Návštěvník
Míša (anonym)
Taky mi říkala teď na poslední kontrole MUDr.že pro imunitu je důležité C a zinek. Koupila jsem si teď v lékárně Sambucol. Je tam přímo extrakt ze šťávy černého bezu a Antivirin z toho bezu získaný.
20. Únor 2019 - 13:06
Obrázek uživatele Návštěvník
? (anonym)
https://www.denik.cz/rodina/uzivani-nespravnych-vitaminu-muze-zpusobit-rakovinu-varuji-vedci-20190211.html?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu
20. Únor 2019 - 13:10
Obrázek uživatele Návštěvník
Eva (anonym)
Taky jsem na něj někde narazila. Myslím u nás v lékárně sem na něj koukala.
21. Únor 2019 - 13:58
Obrázek uživatele Návštěvník
Vašek (anonym)
Jaký máte názor na doplňování vitamínů (hlavně D) pomocí potravinových doplňků?
21. Únor 2019 - 21:44
Obrázek uživatele Návštěvník
Marcela (anonym)
Odpověď na Jaký máte názor na doplňování
Pokud to nejde jinak, tak je to asi pro udržení zdraví jediná cesta. Já v zimě pravidelně trpěla při mrazech ekzémem a užívání vitamínu D mi pomohlo. Bohužel pracuji celé dny v kanceláři a v zimním období si nemohu dovolit odjet načerpat přírodní vitamín D ze slunce někam k moři či na hory. No ani v létě tomu pobytu na slunci moc nedám.
22. Únor 2019 - 12:19
Obrázek uživatele Návštěvník
Paťa (anonym)
Odpověď na Jaký máte názor na doplňování
Souhlasím s paní Marcelou, v zimním období má většina z nás nedostatek "déčka", protože to slunce prostě nesvítí tolik. Každopádně dneska už je tady tolik možností, jak ho doplnit. Doplňků je celá řada, máte i pro malé děti nebo těhotné ženy. Já mám zatím vyzkoušený vigantolvit, má pro mě výhodu, že je tam 60 tobolek, takže nemusím být co dva týdny v lékarně a kupovat něco nového.
22. Únor 2019 - 19:19
Obrázek uživatele Návštěvník
7desátka (anonym)
Tak já jsem zdravá i bez nějakých chemických déček. A víte děvčátka, že slunce je dává i přes mraky,? Běžte na dlouhou procházku, sportujte a jezte zdravě. Já bych nějaké ty reklamované tablety nespolkla, lidé jsou hloupí a dobrovolně se cpou těma drahým pilulkama.
22. Únor 2019 - 19:31
Obrázek uživatele Návštěvník
Marcela (anonym)
Oni lidi musi pres tyden pracovat, pak pripravit jidlo, ucit se s detmi a- na prochazky v zimnim obdobi moc casu neni. Ve tme zadne slunce nesviti ani pres mraky. V duchodu budu tez stale venku, da-li zdravi.
23. Únor 2019 - 7:16
Obrázek uživatele Návštěvník
Návštěvník (anonym)
Starší lidé tohle zvládali a zvládají bez problémů a bez "vitamínových" pilulek. A apelovat, že není čas jít s dětmi aspoň na hodinu na procházku, se mi zdá za názor člověka, který si neumí naplánovat a hlavně udělat čas na děti.
23. Únor 2019 - 7:27
Obrázek uživatele Návštěvník
Tereza (anonym)
Ahoj, braly jste prosím někdo v těhotenství tyhle vitaminy www.femibion.cz Říkal mi o nich gynekolog, že bych je měla brát, tak by mě zajímaly vaše zkušenosti.
24. Únor 2019 - 10:46
Obrázek uživatele Návštěvník
Věrka (anonym)
Víte, já s dětmi na procházky chodím, ale o víkendu, pokud není extrémní zima. V týdnu bohužel jako většina lidí pracuju od osmi do půl páté. A ono v zimě není okolo páté už tolik světla jako během dne. Takže bych opravdu moc ráda měla čas někam chodit, ale jsem zavřená v kanceláři. A kvůli tomu, že už od mala mám kožní problémy, tak jsem ráda, že vůbec něco takového jako doplňky existuje. Samozřejmě, spousta lidí to bere zbytečně, ale to už je jejich věc.
24. Únor 2019 - 19:21
Obrázek uživatele Návštěvník
Aneta (anonym)
Odpověď na Ahoj, braly jste prosím někdo
Taky jsem je brala. Jsou opravdu fajn. Měla jsem jiné, ale bylo mi po nich zle. Tyhle jsou v pohodě.
25. Únor 2019 - 15:27
Obrázek uživatele Návštěvník
mileniál (anonym)
Taky si říkám, jestli to není jen nějaká přehnaná kampaň, nikdy se o tom nemluvilo jako teď. Je možné, že je to problém moderní doby?
25. Únor 2019 - 16:40
Obrázek uživatele Návštěvník
Kakarolin (anonym)
Odpověď na Taky si říkám, jestli to není
Dřív totiž všichni neseděli na zadku v práci a potom u televize, ale chodili ven. My jsme generace doplňků stavy, já taky nejsem jiná. S tím rozdílem, že se snažím jíst zdravě a dohánět jen to, co je opravdu nutné. S doplňky vigantolvitem žádnou zkušenost ještě nemám, ale podívám se na to.
26. Únor 2019 - 18:21

Přidat komentář