17 komentářů / 0 nových
Poslední
Obrázek uživatele Návštěvník
Návštěvník (anonym)

Cviky při obezitě

10. Září 2018 - 0:14

Komentáře

Obrázek uživatele Návštěvník
Karolína (anonym)
Dva roky jsem necvičila a nevykonávala fyz. náročnější pohyb. Mám sedavé zaměstnání a doma většinou také sedím nebo ležím. Pohybem byly pouze nárazové výlety či dovolené, kde fyz. aktivity probíhala nebo občasná chůze do práce pěšky ( např. 1-2x do týdne)cca 1km. Je mi 30let, můj BMI je 42 /164cm/116kg/, postavu mám souměrně obézní, dáli-se to tak říci /nejsem typ jabko ani hruška/. Tak a dotazy: Poradili byste mi někdo domácí cvičení? Vím, že je nejlepší zajít za odborníkem do fitka, ale zatím se cítím lépe doma. Existují nějaké dobré cviky na posílení svalů, které nebyly dlouho procvičovány? Díky za všechny věcné a konstruktivní rady.'
14. Srpen 2009 - 0:02
Obrázek uživatele Návštěvník
introvert4 (anonym)
Zajít do fitka,nevím co by ste chteli doma cvičit.Já osobne cvičím jen doma,ale mám v byte menší posilovnu. Jestli se rozhodnete cvičit doma nebudete mít žádnou motivaci a nikoho kdo by na vás dohlížel,skončí to tak že začnete polevovat a nakonec cvičit přestanete uplne.'
14. Srpen 2009 - 8:32
Obrázek uživatele Návštěvník
lenka (anonym)
pan predemnou ma pravdu ale zase,,,,me rekla doktorka pri tehle kg pouze mic,plavat,a chuze,,,,nikdy ne posilovna na tuhle nadvahu tak nevim,,,,,
15. Srpen 2009 - 19:09
Obrázek uživatele Návštěvník
Loli (anonym)
Dva roky jsem necvičila a...Ahoj Karolino, myslim ,ze uz to ze chces se sebou neco udelat, je krok dobrym smerem...spousta lidi si neuvedomuje, nebo jen nechce pripustit jak je dulezite rozumne premyslet o tom co, kdy a jak jist a cvicit...dulezita je pravidelnost ve strave a cviceni...spousta lidi je z pocatku na sebe prilis prisna a vetsinou nesmyslne hladovy a nuti se delat cviky, ktere je nebavi...o to driv je to prestane bavit a vule taky povoli a vrati se na zacatek a mozna si jeste rozhodi zazivani a zpusobi zdravotni komplikace...kazda zmena ma byt nenasilne prirozena...dulezite je vyvazit prijem energie(potravy) s vydejem (nejlepe pohybovou aktivitou...rozhodne ti neublizi nahradit dopravu, pravidelnou chuzi, ale rychlejsi, tak ze se clovek mirne zadycha, ale bude schopen udrzovat plynulou konverzaci...velmi vhodne jsou vodni sporty-nepretezujes klouby a zaroven proud a odpor vody masiruje a tim i prokrvuje problematicke partie, oblibeny je např.auqaerobik - skupinove cviceni na hudbu...jeste doporucuji napr. kalanetiku, pilates a cviceni na mici(bodybally) a dalsi balancni cviky...setri klouby a perfektne zpevnis ochable svalstvo, to je nesmirne dulezite pro spalovani...dobry svalovy zaklad ti bude pomahat odbouravat tukove zásoby a pripravi tvoje telo, treba na to, ze casem budes moci delat i dalsi pohyb. aktivity...rozhodne bych ze zacatku nedoporucuvala posilovnu, tam bys si ve svem stavu mohla ublizit...takze zaklad, pravidelne minimalne 30 min. pohybu denne, 3-5x zaradit hodinovou pohyb.aktivitu, dotrzovat pitny rezim(nejlepe vodu)pravidelne jist (snidane, svacina, obed, svacina, vecere)rozdelit si potravu do trech hlavnich jidel - a dvou az trech lehcich svacin - omezit prisum soli, cukru a smazenych, preslazovanych potravin a napoju, zaradit do jidelnicku kvalitni libove maso, nizkotocne mlecne vyrobky, vinikajici je nizkotucny tvatoh, celozrne pecivo(dostatecny prisun vlakniny ti zlepsi zazivani, strevni peristaltiku a pravidelne vyprazdnovani..taky ovoce a dostatek zeleniny(
25. Říjen 2009 - 13:51
Obrázek uživatele Návštěvník
Mirka (anonym)
Karolíno, já bych poradila, kromě cvičení doma, něco jako aquaaerobik a tak. Proč se nechceš jít někam poradit?
25. Říjen 2009 - 14:20
Obrázek uživatele Návštěvník
Dora (anonym)
Co třeba jóga, nezkoušelas to? Jinak plavání a aquaaerobic jsou fajn.
25. Říjen 2009 - 16:48
Obrázek uživatele Návštěvník
Vendy (anonym)
Všem lidem bych chtěla strašně doporučit televizní pořad The Biggest Loser. Perfektí ukázka toho, že i obézní lidi mohou být schopni dotlačit se do svých limitů a cvičit naprosto stejně jako lidé, kteří už ve formě jsou. Zdravě jíst, 5krát denně, aby metabolismus neustále pracoval a cvičit cvičit cvičit!
24. Březen 2011 - 23:36
Obrázek uživatele Návštěvník
d (anonym)
Všem lidem bych chtěla...nojo,ale co když se cvičit nemůže?Já od doby co jsem onemocněla strašně přibrala,nehýbu se moc,při zadýchání mi hrozí vykašlávání krve,naposled to bylo při chůzi se strečinkovými holemi-tedy vlastně skoro nic.Dřív jsem svičila,teď se bojím.
24. Březen 2011 - 23:49
Obrázek uživatele Návštěvník
rici (anonym)
dobry den rada bych se vas zeptala jestli když
23. Listopad 2015 - 19:56
Obrázek uživatele Návštěvník
rici (anonym)
dobry den rada byc se vas zeptala jestli v jedenacti je dobře myt padesát kg nebo mam lehkou nadváhu dekuji za kazdou odpověď.a když tak tak jak bych mela doma cvicit
23. Listopad 2015 - 20:00
Obrázek uživatele Návštěvník
m.k.. (anonym)
dobry den rada byc se vas...nedelej si s tim zadne staosti v jedenacti je to normalni .a jak sportovat doma doporucuji ti behat atd.
23. Listopad 2015 - 20:02
Obrázek uživatele Návštěvník
Martin (anonym)
Co třeba pro začátek plavání, nebo jóga, kvůli protažení? A pak přidávat náročnější cvičení?
31. Leden 2016 - 17:00
Obrázek uživatele Návštěvník
marta (anonym)
Karolíno, já bych poradila,...Karolino,ja zacala s vahou 120 kg,ted mam 107 a to vse jsme zvladla behem 7 tydnu, je pravda ze ted uz jdou kila pomaleji ale vubec to nevadi, citim se skvele, jim zdrave,presne jak ti tady radi Loli,hubnuti z velke vahy je hlavne o jidelnicku a jinak cvicim v posilovne podle programu od trenera ale je fakt ze ja se vzdy hodne hybala,nemam problem se dostat do kondicky,takze v posilovne si dam pro zacatek 15 minut pomale chuze na pase,zadne zvysovani vahy jen rovna podlozka,pak hned prejdu na bike,kde dam dalsich 15 mninut a pak uz si jdu na stroje na nohy, zadek,jak skoncim dam si dalsich 20 minut bike nebo pas,je dulezite cvicit aspon chodinu aby jsi zacala opravdu spalovat a nejslepsi pro tebe bude pravdu zacit postupne jako ja, nemysli si ze jsme dala na poprve tolik minut,klidne si dej pomalu 10 pak dalsich 10 a podle toho jak s ebudes citit pridavej postupne,chod cvict aspon 3x tydne a k tomu vsude chod pesky kam jen muzes uvidis ze se to zlepsi a opravdu musis hodne pit vodu,cistou vodu a pravidelne jist co 3h,toto vse povede ke snizeni tve vahy a jeste jedna rada, v posilovne si hlidej svoji tepovou frekvenci, jinak bude palit cukry a ne tuk a nestresuj se kdyz hubnuti pujde pomalu,pomalu taky nejdal zajdes, a hlavne bez JOJOefectu ver mi ;)
3. Červen 2016 - 19:22
Obrázek uživatele Návštěvník
nej (anonym)
je plavání,uvolní se poh.aparát a ještě ta voda je proti stresující,prý je dobré při plavání na něco pěkného myslet a vůbec se uvolnit,pečovala jsem o obézní lidi v Německu,tam to pojímají úplně jinak,nikdy jsem nebyla svědkem toho,že by se někdo na někoho divně díval,nebo se mu dokonce smál v tomhle jsme Češi opravdu neandrtálci v Něm.mají tito lidé svoje stránky a navštěvují se a chodí na různé spol.akce spolu,myslí jen na své zdraví,ne na kila,jsou ve větší pohodě,než tady...prostě pomalu plavat,nebo se jen protahovat ve vodě
20. Únor 2017 - 19:32
Obrázek uživatele Návštěvník
nej (anonym)
a ještě něco,tam se všichni učí opak toho co tady,nemyslet na zhubnutí,nemyslet pořád co jím,pouze dodržovat pit režim a hodit se do mentálního klidu,myslet na to,co mohu dělat a ne co nemohu a pomalu se procházet a fotit přírodu,krmit kachny,vyvarovat se stres.sportům,kolo,fitko,rotoped,to je taková pitomost,kterou v Něm.neuslyšíte,každý,kdo začíná hubnout,začíná od duše,ne od rozhodnutí,že je tlustý,stres vám potom nedovolí posunout se dál
20. Únor 2017 - 19:38
Obrázek uživatele Návštěvník
nej (anonym)
ten pořad by v Něm.nikdo neodvysílal to jste ,to co jíte,potraviny,které máte rádi se vůbec nevyřazují,pouze postupně omezují,pomalu a v klidu se postupně nahrazují,ale sušenka,malá čokoláda,zákusek,to se normálně jí a lidi také hubnou,v klidu,luštěniny jsou velmi drastické na okamžitý přechod z jiného jídla a mají alergeny,které musí doktor z krve vyhodnotit a ne se na ně hned vrhnout,je to hrozný pořad
20. Únor 2017 - 19:46

Přidat komentář

Reklama

Reklama