Zpráva o stavu

Doktorka.cz nabíhá na nový systém. Prosím omluvte dočasnou zhoršenou dostupnost služeb. Děkujeme!
0 příspěvků / 0 nových
Poslední
Obrázek uživatele Návštěvník
Návštěvník (anonym)

Cvicim denne a nehubnu, proc?

10. Září 2018 - 0:08

Komentáře

Obrázek uživatele Návštěvník
Zezulka (anonym)
Ahoj vsichni, mam problem s nadvahou po porodu - pred rokem a pul. Makam ve fitku jak blazen uz 4 mesice a vaha se ani nehne. Jak mam docilit spalovani tuku. Merim 173cm ale vaha je 90kg. Energeticky prijem mam 7500-8000Kj. Kdyz jim 7000Kj tak jsem strasne ospala, unavena a i nervozni. Mam mene jist a prekonat tu ospalost - prejde to vubec? Je pravda, ale ze se mi trochu zformovala postava, ale ja nemuzu tahat takovou vahu kvuli kloubum. Mam o klouby strach spis do budoucna. Diky za radu.
22. Říjen 2006 - 16:43
Obrázek uživatele Návštěvník
Návštěvník (anonym)
:-(
22. Říjen 2006 - 23:42
Obrázek uživatele Návštěvník
Tina (anonym)
To si spíš napiš do nějaké poradny ohledně hubnutí, nějaká je myslím na idnes, v sekci zdraví..nebo si najdi nějakou jinou, je toho dost
23. Říjen 2006 - 8:03
Obrázek uživatele Návštěvník
Jana (anonym)
Kámen úrazu bude asi ve stravě. Co jíš?
23. Říjen 2006 - 8:40
Obrázek uživatele Návštěvník
Cilka (anonym)
To bude tím,že nezobete anabolika.Taková Kajdžaska hubne,jen ti fičí! http://www.stratosfera.cz/clanek_w.php?id=48317
23. Říjen 2006 - 9:20
Obrázek uživatele Návštěvník
Mery (anonym)
Nemas problem se stitnou zlazou?
23. Říjen 2006 - 10:06
Obrázek uživatele Návštěvník
L. (anonym)
takze doporucuju lepší stravu, v tkví většinou problém, jestli mas přebytek bílkovin tak jen pribíras. Nejíst bílé pečivo, zařadit žitný chleb, který opravdu zasytí. Pokud si unavená, pij kávu bez mlíka, zelené čaje pomahají hubnout taktéž a dodavají energii, kup si l-carnitin(naky kvalitní, ) ten ti doda taky dostatek energie. Nejes po nakou dobu smažené jídla vubec. Doporucuju dopoledne ovoce, odpoledne už jen zeleninu ,jes 6krat denně po malých dávkách. Pokud bys chtela pročistit organismus kup si kopřivový čaj a pij ho celý den. A jestě něco, pokud chodíš do posilovny tam asi neprovadíš kardio cvičení, aspon se o tom nezminujes, to je velmi duležité. Doporucuju 3-4krát týdně pravidelně bud spinning nebo speeding(ted ne je víc naročnější,ale efektivnější). Když si postupně zrychlíš za týden metabolismus o 8,500kj tak budes mi dvakrat rychlejší spalování a pujde to vse dolů. Pokud ani toto nezabere máš možná nemoc štítné žlázy.První to vyzkousej a uvidíš, hodně štěstí.
23. Říjen 2006 - 10:57
Obrázek uživatele Návštěvník
Návštěvník (anonym)
Dekuju moc. Ja to vyzkousim. Kardio delam 4x tydne 45 min (podle displeje spalim tak 500kcal/2000kJ a 3x jsem na strojich + kardio 20 minut. Krome toho litam porad okolo decka, takze si nemyslim, ze bych nemela dost pohybu :-)
23. Říjen 2006 - 13:52
Obrázek uživatele Návštěvník
Petr (anonym)
Základním problémem nadváhy je příjem a výdej energie.... strava musí být kvalitní pestrá s přihlédnutím k pravidlům zdravé a správné výživy. Důležitý je pitný režim. Poradím Vám aby jste zdravě a bezpečně zhubla a nebyla přitom unavená. Petr. e-mail- barpet"centrum.cz
23. Únor 2007 - 17:47
Obrázek uživatele Návštěvník
XXL (anonym)
Nadmírou bílkovin to rozhodně není. Určitě se jedná o nadmíru sacharidů a ty je třeba velmi hlídat během dne. Nejvíce sacharidů se konzumuje ráno a případně dopoledne, odpoledne a večer minimum či žádné. Předpokladem je 5-6 jídel denně a dostatek vody. Rovněž aerobní činnost je třeba více hlídat a nehledět na budíky u mašin, spálené kcal jsou tam nicneříkající a hrubě orientační. Doporučuji přečíst více o tepové frekvenci (TF)a pořídit si ergometr za pár stovek, ten hlídá správnou TF, poslední dobou se velmi prosazuje intervalové kardio, tedy střídání TF během aerobky v např.30 sec. intervalech. Velmi účinné jsou rovněž sacharidové vlny - viz,vyhledávač. Přeji hodně úspěchů.
26. Únor 2007 - 22:25
Obrázek uživatele Návštěvník
Granvin (anonym)
Pokud jsi při nižším příjmu ospalá, tak něco neni v pořádku, pravděpodobně něco chybí ve stravě (anebo přebývá), ale hlavně se to nesnaž překonat - jinak si uškodíš. vecnezdravi"centrum.cz
2. Prosinec 2007 - 23:29
Obrázek uživatele Návštěvník
Návštěvník (anonym)
Málo cvičíš,máš málo pohybu,to co popisuješ je jen ubohá náhražka pohybu.
3. Prosinec 2007 - 0:51
Obrázek uživatele Návštěvník
Návštěvník (anonym)
Jo a je třeba hodně souložit,každý den,co nejčastěji,úspěšně to podporuje proces hubnutí a je nutné se při tom aktivně hýbat,ne jen přijímat,kdybych mohla souložit dle své libosti a chuti,je ze mně podvíživa....
3. Prosinec 2007 - 1:02
Obrázek uživatele Návštěvník
?ubica (anonym)
Děti,děti!Hlavně,že se hrnete vstříc Unii a Angličtině!To i ve slově podvýživa je do očí bijící.Hledejte opětovně krásu našich mateřštin!
3. Prosinec 2007 - 6:51
Obrázek uživatele Návštěvník
Zajíc (anonym)
Je důležité jakou celkovou dobu cvičíš. Cca do 20 min. se spotřebují pouze glykogenové zásoby ve svalstvu. to známená pro sáhnutí do tukových rezerv je potřeba cvičit aerobní činost víc jak 20 min. V posilovně, posilovací cviky nikdy nejsou schopny redukovat podkožní tuk. je možné, že při svém cvičení, zároveň pálíte tuk a zárověň nabíráte svalovou hmotu. jen pro představu, zkuste porovnat 1kg sádla a 1 kg čisté sval. hmoty. To jsou abnornální proporce.
5. Prosinec 2007 - 10:12
Obrázek uživatele Návštěvník
Zajíc (anonym)
Je důležité jakou celkovou dobu cvičíš. Cca do 20 min. se spotřebují pouze glykogenové zásoby ve svalstvu. to známená pro sáhnutí do tukových rezerv je potřeba cvičit aerobní činost víc jak 20 min. V posilovně, posilovací cviky nikdy nejsou schopny redukovat podkožní tuk. je možné, že při svém cvičení, zároveň pálíte tuk a zárověň nabíráte svalovou hmotu. jen pro představu, zkuste porovnat 1kg sádla a 1 kg čisté sval. hmoty. To jsou abnornální proporce.
5. Prosinec 2007 - 10:14
Obrázek uživatele Návštěvník
jeníček (anonym)
zkuste Nordic walking mě to pomohlo a ještě je to zábava chodit po krajině. stačí 30min denně a kila jdou dolů. jen musíte zapomenout na pečivo a h.knedlík. liberta.jan"seznam.cz
6. Prosinec 2007 - 9:43
Obrázek uživatele Návštěvník
Kralik (anonym)
Žeru jako blázen, ale nepřiberu ani kilo!! Co s tím?? Tak a teď se snažte vy chytrolínové!!
28. Prosinec 2007 - 22:51
Obrázek uživatele Návštěvník
Návštěvník (anonym)
Asi si jen myslíš,že cvičíš....musíš přidat a žrát úměrně k vykonanému pohybu,průměrně inteligentní člověk se ten poměr naučí odhadovat po 1-2 týdnech a hlavně tvrdě a nefňukat.
28. Prosinec 2007 - 23:33
Obrázek uživatele Návštěvník
Návštěvník (anonym)
NEŽER::
29. Prosinec 2007 - 23:18
Obrázek uživatele Návštěvník
KamcaL (anonym)
Co se týká hubnutí mohu pomoci aniž by jste se umořili v posilovně. ICQ 490910200, KamcaL"seznam.cz, a co se týká přibírání tak to je kapitola sama pro sebe, elikož se jedná problém rychlého spalování, ale také toho, jaké je povolání a co se jí.
30. Prosinec 2007 - 11:21
Obrázek uživatele Návštěvník
Lili6 (anonym)
A zvyšuješ ve fitku počet sérií a opakování? Tělo si časem na tu zátěž zvykne a už ho to z míry nevyvede, pokud mu nenaložíš víc. A skus taky změnit sport nebo cviky (nevím co děláš). Třeba když cvičíš sedlehy - takové ty z lehu na zemi a zvednout se až ke kolenům (velké), zkus je nahradit malejma - jen takové nadzvedávání (hmity) nad zemí s delší výdrží ve zvednuté poloze. Protože břišní svaly si taky zvykly na určitý pohyb a většinou zjistíš že jiný druh posilování na ně zabírá ;o) Hodně štěstí!
30. Prosinec 2007 - 18:20
Obrázek uživatele Návštěvník
Lili6 (anonym)
A taky jestli jíš nějaké bílkoviny (masíčko, luštěniny, bílek, semínka...) Jsou totiž nutné k přeměně energetických zásob na svalovinu - a čím víc svaloviny, tím víc pecí na spálení tuku ;o)
30. Prosinec 2007 - 18:22
Obrázek uživatele Návštěvník
Návštěvník (anonym)
Málo souložíte..a nebo se hned po tom přežerete.
31. Prosinec 2007 - 1:50
Obrázek uživatele Návštěvník
Jana (anonym)
7000-8000kJ se mi zdá moc, normální příjem by měl být 4-5000/den. Navíc opravdu záleží co jíš, jestli nemáš velký příjem tuku a málo cukru, bílkovin. Na té aktivitě záleží dost, jak už lidi psali, pro hubnutí je nutní aerobní aktivita 20-30 minut minimálně, až pak se začnou spalovat tuky. Tím se myslí běh, kolo. Při posilování naopak nabíráš svaly, ty jsou tězší než tuk a proto nehubneš ne o spíš přibíráš...
2. Leden 2008 - 10:57
Obrázek uživatele Návštěvník
18 1 2008nada (anonym)
nejsi sama ja se snazim schodit uz nekolik mesicu bez uspecu pravda je ze drive jsem zhubla snadno i 5 kg za 14 dni jen tim ze jsem hladovela ale brzy jsem mela puvodni vahu zpet a rozhodila jsem si poradne metabolismus a dnes i kdyz prisne dodrzuji dietu nedari se mi schodit vubec nic a jenom doufam ze se mi podari dat metabolismus do poradku
19. Leden 2008 - 17:37
Obrázek uživatele Návštěvník
Emko (anonym)
Pokud chcete hubnout, měli byste denně přijmout 4000 - 4500 KJ, tj asi 1000 kalorií!
19. Leden 2008 - 18:45
Obrázek uživatele Návštěvník
EVA (anonym)
Nepočítejte kalorie a nehladovte. Zkuste to jinak: www.moudrasova.eu Fotogalerie - Fotky zdravých jídel. A recepty? Kniha I - celá kniha I, minutky od strany 62 (na předcházejích stránkách další, včetně zdravé kávy na straně 52). Nebojte se nového. E.
22. Leden 2008 - 0:43
Obrázek uživatele Návštěvník
Katka (anonym)
...5-6 menších porcí denně v maximálním rozmezí 2-3 hodin, dostatečný příjem tekutin - minimálně 2 litry a to nejdůležitější je samozřejmě dostatečný a pravidelný pohyb...a není co řešit
24. Leden 2008 - 15:09
Obrázek uživatele Návštěvník
Katka (anonym)
...5-6 menších porcí denně v maximálním rozmezí 2-3 hodin, dostatečný příjem tekutin - minimálně 2 litry a to nejdůležitější je samozřejmě dostatečný a pravidelný pohyb...a není co řešit
24. Leden 2008 - 15:11
Obrázek uživatele Návštěvník
Miška (anonym)
Podle mě se člověk nesmí stresovat už jen tím,že "musim sníst pouze 4500 kj..." Tím se tělo vystresuje a podle mě "zablokuje".. Musíme tělo přijmout,jaké je ,a pak se to pohne..
14. Únor 2008 - 13:02
Obrázek uživatele Návštěvník
Hanka (anonym)
Zdravím, vážným zájemcům/zájemkyním pomohu s hubnutím! Jedná se o sestavení osobního programu s poradenstvím po celou dobu hubnutí. Neslibuji zázraky, ale zdravé a trvalé hubnutí bez zdravotních problémů! Kontakt: linie.kondice.vitalita"seznam.cz
4. Březen 2008 - 2:13
Obrázek uživatele Návštěvník
Eva (anonym)
Ahoj vsichni, mam problem s...Ahoj Zezulko, já měla podobný problém. Cvičila jsem 1-2 h 6x v týdnu. Dva měsíce se váha vůbec nepohla.Moc jsem se pozorovala a to bylo také špatně. Denní příjem kalorií jsem měla 9000 KJ ( jsem totiž ještě kojící, razantní dietu při kojení neuznávám - vše jde pak do mléka!!!!) Hubnout jsem začala až po 3 měsících.Cvičení postavu velmi zpevnilo,ale váha zůstala stejná.Tuky se mi přeměňují na svaly .:-) A jak všichni víme, to dá tělu sakra práce.Už pocit,že pro sebe něco dělám, byl skvělý.Zhubla jsem za půl roku 6 kg.(měsíčně 2 kg)Už nikdy jsem je nepřibrala. Cítím se líp... Eva
17. Březen 2010 - 15:49
Obrázek uživatele Návštěvník
Renata (anonym)
On totiž samotný pohyb nestačí, důležité je i upravit jídelníček. Další věc je ta, že svaly váží mnohem více než tuk, takže na váze můžete dokonce přibírat, nicméně vaše postava se zeštíhlí a zpevní. Taky je dobré cviky pravidelně obměňovat, protože tělo se na jednostrannou zátěž hodně rychle adaptuje. Doporučuju třeba zkoušet různé druhy cvičení od pilates přes zumbu a další. Dneska se to dá všechno najít na internetu, třeba na stránkách fitness televize najdete spoustu videí se cvičením.
21. Únor 2014 - 19:38
Obrázek uživatele Návštěvník
Grepík (anonym)
Ahoj vsichni, mam problem s...Ahoj, zkus se zaměřit na jídelníček. Pravidelně a vyváženě jíst. A pokud se přejídáš, mě po porodu pomohl Obethin. Kila zůstala dole a to bylo supr. Tak držím palce!
22. Únor 2014 - 20:46
Obrázek uživatele Návštěvník
!!! (anonym)
No jó dámy, ale to při tom nesmíte žrát jak prase na krmníku! Přestaňte být tak rozežraný a začnou vám kila lézt dolů!
22. Únor 2014 - 21:52
Obrázek uživatele Návštěvník
Lucka (anonym)
Ahoj, taky můžu doporučit Obethin. Po porodu 6kg dole a jsem ještě hubenější než před těhotenstvím :)
28. Únor 2014 - 21:05
Obrázek uživatele Návštěvník
!!! (anonym)
Tak to musíš být pěkný strašidlo!
28. Únor 2014 - 22:29
Obrázek uživatele Návštěvník
Kami (anonym)
Ahoj zkus raději tohle, já díky nim hubnu. www.xjidelnicek.cz
31. Březen 2014 - 19:33
Obrázek uživatele Návštěvník
Kami (anonym)
Ahoj zkus raději tohle, já díky nim hubnu. www.xjidelnicek.cz
31. Březen 2014 - 19:51

Přidat komentář

Reklama

Reklama