383 komentáře / 0 nových
Poslední
Obrázek uživatele Návštěvník
Návštěvník (anonym)

cukání svalů

10. Září 2018 - 0:06

Komentáře

Stránky

Obrázek uživatele Návštěvník
Daniela (anonym)
dobrý den, už asi 3 týdny mi brní a cukají svaly po celém těle, i jazyk a rty a mívám nepříjemný tlak v hlavě. Moje lékařka mi na to nic neřekla. Co by to mohlo být? Za kým se mám obrátit? Je mi 20 let. děkuji za odpověď'
14. Říjen 2005 - 9:32
Obrázek uživatele Návštěvník
Jana (anonym)
Danielo,máš tělo v křeči. Taky sem měla ten problém co ty.Začala jsem brát léky na uklidnění a stav se dosti zlepšil.'
14. Říjen 2005 - 15:52
Obrázek uživatele Návštěvník
JANA DADAKOVA (anonym)
Milá Danielko,napište mi přímo na mejl.J.D.'
14. Říjen 2005 - 15:53
Obrázek uživatele Návštěvník
Daniela (anonym)
Jani, na uklidnění beru lexaurin - už rok, kvůli srdečním tachykardiím. To cukání mi začalo až teď, taky mě všechno bolí, jsem z toho už dost nešťastná :((('
14. Říjen 2005 - 18:27
Obrázek uživatele Návštěvník
Daniela (anonym)
JANA_DADAKOVA: Jani, nemám Vaši celou adresu :('
14. Říjen 2005 - 18:34
Obrázek uživatele Návštěvník
Jana (anonym)
Milá Danielko,jen dopište .cz J.D.'
14. Říjen 2005 - 19:39
Obrázek uživatele Návštěvník
Daniela (anonym)
Jani, tam jsem Vám psala, nešlo mi to odeslat = neúplná adresa..'
14. Říjen 2005 - 20:12
Obrázek uživatele Návštěvník
Pink (anonym)
Známý se léčí s panickou poruchou. Když s psychiatrem pátrali po začátku této nemoci-kterou vyvolal dlouhotrvající stres, chtěl lékař vědět kdy mu začalo "cukat oko, svaly...." Taky užívá Lexaurin plus ještě další léky, ale už se uzdravuje a začíná léky vysazovat. Takže asi by to chtělo něco na uklidnění a vůbec se nestyďte jít za odborníkem, protože dnes je takových lidí spousta a nenechte to dojít tak daleko jako známý.'
14. Říjen 2005 - 20:47
Obrázek uživatele Návštěvník
Daniela (anonym)
Ono to není vyloženě že bych sebou cukala, ale každou chvíli mi někde po těle "zabuší" asi jako když tluče nahlas srdce...nevím jak bych to popsala :('
14. Říjen 2005 - 21:12
Obrázek uživatele Návštěvník
Jana (anonym)
Danielko,DADAKOVA_Jana"seznam.cz
15. Říjen 2005 - 8:22
Obrázek uživatele Návštěvník
Jana (anonym)
Danielko,taky sem brala lexaurin,ale ten mě nepomáhal.Taky sem měla cukáni v těle a ve víčku.Zašla sem do psychiatrické poradny kde mi lékař předepsal zyloram,a je to v pohodě.Měla sem tělo v křeči ze zaměstnání.Bylo velé nasazení a už se to nedalo zvládat.'
15. Říjen 2005 - 10:55
Obrázek uživatele Návštěvník
Julie (anonym)
Ahoj, taky mám už nějakou dobu cukání nebo jakési "bušení" ve svalech, hlavně v břichu.. Co to může být?? nebo z čeho?? Jsem z toho dost nervózní :('
15. Říjen 2005 - 18:38
Obrázek uživatele Návštěvník
Jana (anonym)
Julie, jak už jsem to psala Daně to cukání vw svalech je z velkého napětí těla.V břiše jsou také nervy a ty reagují na velké napětí.Doporučuji návštěvu psychiatra jako jsem to udělala já.Jana'
15. Říjen 2005 - 19:46
Obrázek uživatele Návštěvník
Julie (anonym)
Dobře Jani, asi to bude jediná možnost... Přeju hodně štěstí.'
16. Říjen 2005 - 13:06
Obrázek uživatele Návštěvník
Šarik (anonym)
A kde berete jistotu, že je to pouze psychického původu? Co takhle napřed návštěva neurologa?'
16. Říjen 2005 - 16:38
Obrázek uživatele Návštěvník
Jana (anonym)
Jistotu mám proto, že jsem také nejdříve byla u neurologa.Ten sám mě hned řekl že je to nervového původu. Jinak bych si nemohla dovolit někomu radit. Jana'
16. Říjen 2005 - 17:21
Obrázek uživatele Návštěvník
Šarik (anonym)
A jak víš, že Daniela má to samé co ty?'
16. Říjen 2005 - 20:36
Obrázek uživatele Návštěvník
Jarca K. (anonym)
Julie,cukání ve svalech jsem měla, nakonec (po velkém kolečku lékařů) se z toho vyklubala borelioza, zkus zajít na tutu diskusy.Prokazuje se krevními testy Elisa, a WesternBlot.Pro ostatní když neurolog řekne po jedné návštěvě (bez spec. vyšetření) že patříte k psychyatrovi, tak vás v rámci šetření nechce léčit, ale zbavit se vás. Mluvím z vlastní zkušenosti.Jděte za tím dál, nechci vám vnusovat nějakou diagnozu, ale nenechte se odbýt chce to pořádně vyšetřit.Jarča K.'
17. Říjen 2005 - 11:52
Obrázek uživatele Návštěvník
Šarik (anonym)
Vida. Jarča K to řekla na plnou pusu, co jsem pouze naznačoval.'
17. Říjen 2005 - 12:57
Obrázek uživatele Návštěvník
Jitka (anonym)
Nikdo svůj názor ani skušenosti nikomu nevnucuje.Každý má svůj rozum.Tady se píšou jen rady.'
17. Říjen 2005 - 13:13
Obrázek uživatele Návštěvník
Jitka (anonym)
Jarčo, jak můžete vědět že Jana prošla jen jedno vyšetření.Já jsem se sní spojila a také prodělala hodně vyšetření.'
17. Říjen 2005 - 13:22
Obrázek uživatele Návštěvník
Karolína (anonym)
Já jsem četla, že tzv. "bušení v břiše" může být příznakem aneurisma. Je to možné??'
22. Říjen 2005 - 18:22
Obrázek uživatele Návštěvník
lenka (anonym)
Karolíno,co znamená to aneurismus.Napište toho více.'
23. Říjen 2005 - 15:21
Obrázek uživatele Návštěvník
Karolína (anonym)
Aneurisma je výduť v cévě.. ucpání cévy může způsobit mozkovou mrtvici, infarkt nebo plicní embolii.'
23. Říjen 2005 - 17:40
Obrázek uživatele Návštěvník
Šarik (anonym)
Aneurisma nezpůsobuje ucpání cévy, ale její prasknutí.'
23. Říjen 2005 - 20:33
Obrázek uživatele Návštěvník
lenka (anonym)
Šarik se už konečně zase ozval a zapoměl být nepříjemný.'
23. Říjen 2005 - 22:28
Obrázek uživatele Návštěvník
agata (anonym)
Také mám bolesti břišního svalu.Ale jen na levé straně.Často mě tam cuká až dloube.Stále cítím napětí svalu a při zatlačení nebo špatném otočení mě chytne křeč.Doktor mi řekl,že to múže být od páteře.Mám tam různé nálezy.Máte také někdo takový problém???'
24. Říjen 2005 - 12:45
Obrázek uživatele Návštěvník
Šarik (anonym)
HA! Kdy jsem tady byl na někoho nepříjemný??? Šmáááárja, dyť su jak med. Připouštím, že jsem někoho mohl dusit kdo se mě pokoušel dostat, ale jinak jsem v kolektivu oblíben. :-)'
24. Říjen 2005 - 12:56
Obrázek uživatele Návštěvník
Julie (anonym)
Ahojky Agátko, to co popisuješ, já mám po celém těle.. Taky nevím, čím to je, může to být zpusobeno infekcí (např. boreliozou) nebo i z nervů.. Já mám ještě k tomu každodenní bolesti hlavy, tachykardie a párkrát jsem i omdlela :(('
24. Říjen 2005 - 14:21
Obrázek uživatele Návštěvník
Jana (anonym)
Šariku,kde bereš jistotu že aneurisma nezpůsobuje ucpání,ale její prasknutí.'
24. Říjen 2005 - 20:26

Stránky

Přidat komentář

Reklama

Reklama