Reklama

Tlak a bolesti v oblasti krku

Lucie (St, 3. 8. 2011 - 23:08)

Dobrý den, šla jsem k praktické lékařce s potížemi špatně se mi dýchalo,měla jsem pocit hlaku na hrudi pocit omdlévání potila jsem se špatně se mi dýchalo mám silný průjem celkem často a pocit knedlíku tlaku v krku v dolíčku. Dr. mě poslala na kardiologii dali mi 24 hodinový holter ten byl v pořádku zítra jdu na echo.. zajdu si na ORL a uvidíme nevíte čím to může být způsobeno? Mám pocit že jde o tetanii Děkuji

pegy (Po, 23. 5. 2011 - 16:05)

Dobrý den,prodělala jsem...mám to samé,jdu na odběr vzorku

Daniel (So, 12. 2. 2011 - 18:02)

mam podobný problém.po chvylkách se mi začne svýrat v krku nad hrudním košem a mam pocit joko kdybych měl v krku sucho je to cejtit víc a víc dokud si neříhnu zatim to mam od noci ale je to velmi nepříjemné =(

Simona (Po, 7. 2. 2011 - 20:02)

Dobry den,od vcerejska mam knedlík v krku vzdy kdyz polknu tak mam v krku velky tlak a boli me to a zda se mi ze mam i zvecene mandle nevim co s tím mam prosim poradte . simona

Alena (Út, 18. 1. 2011 - 14:01)

Dobrý den,prodělala jsem klasickou chřipku.Nyní jsem již naprosto zdravá.Asi v polovině marodění jsem začala cítit tlak v krku,v místě pod ohryzkem.Pocit,jako bych měla cizí těleso v krku.Nepříjemné.Tlak vnímám celý den,v noci mě často budí většinou když ležím na zádech.Byla jsem pouze na rentgenu plic a vše bylo v pořádku.Mám také větší tendenci říhat,cítím,že je to s tím spojené.Vzduch se mi pod tímto místem drží a následně mě k říhání nutí.Co s tím?Myslela jsem že je to např.reakce na antibiotika ale můj lékař i toto vyloučil.Děkuji

Návštěvník (Út, 16. 12. 2008 - 15:12)

Ahoj Martino, mam podobny problem, myslis ze bys mohla dat kontakt na fyzioterapeutku :)? diky moc!

Martina (Pá, 21. 11. 2008 - 18:11)