Reklama

Obřízka

Tony (So, 25. 8. 2018 - 16:08)

Jasně, všichni jsme...Agresivní cirkumfetišisti jsou tu pouze dva, Zkoumal a evangelikál. Ani Steve mezi ně nepatří. Zato na www.netdoktor.at. Tam jich bylo.

Martina (So, 25. 8. 2018 - 15:08)

Ano, bylo by to trestné,...Jasně, všichni jsme agresivní cirkumfetišisti, jenom ty jsi letadlo.

Steve (So, 25. 8. 2018 - 15:08)

Tady nic nevidím ...

Tony (So, 25. 8. 2018 - 01:08)

tak když má někdo takový...Novel to také veřejně hlásal a Bohu díky za ty lidi. To mi otevřelo oči.

Tony (So, 25. 8. 2018 - 00:08)

tak když má někdo takový...Ano, bylo by to trestné, kdybych to okopčil z uzavřeného fóra. Na to jsem se právníka ptal.

Jenže ty jsi agresivní cirkumfetišista a nebetyčný pokrytec, který se hlásí ke naoko Kristu, jenže on nic takového, co tu předvádíš, neučil.

Tony (So, 25. 8. 2018 - 00:08)

to je otázka, údajně tu je...Jsi pokrytec stokrát větší než Brno. Vźyť to napsal sám.

Jenže od evangelikála se nic jiného než olbřímí pokrytectví očekávat nedá.

Guy Sinden napsal: Ich weiss sehr gut, was die Evangelikalen sind, wei mein eigene Bruder auch der Evangelikeler geworden ist. Sie sind wirkich krank. (Vím velmi dobře, co jsou ti evangelikálové zač, protože můj vlastní bratr se tím evangelikálem stal. Oni jsou skutečně nemocní (samozřejmě, že ne tělesně).

no (So, 25. 8. 2018 - 00:08)

Proč tady nepíše teda on...to je otázka, údajně tu je plno příběhů lidí a já se ptám, proč to nepíšou oni sami. Asi neumí psát a ptořebují, aby někdo psal za ně. Kdyby chtěli psát o svých potížích, napíšou to sami. Pak by stačilo dát jen odkaz na zdroj a ne tapetovat ctrl-c, ctrl-v.

no (So, 25. 8. 2018 - 00:08)

Proč tady nepíše teda on...tak když má někdo takový potíže, třeb mu nejde přetahovat ap., tak obvykle nestojí o to, aby své potíže ventiloval na internetu a uváděl plné jméno. I v opačném případě, potíže po obřízce, tak nevěřím, že by stál o to to veřejně hlásat.