Reklama

karpální tunel

Eva (Pá, 1. 11. 2019 - 18:11)

lepší, šetrnější je prý operace ""endoskopická rychlejší hojení"! Ale musí se zaplatit/v Praze 10.000

Kopřiva (Čt, 1. 11. 2007 - 21:11)

Ahoj Renu,
tvoje představa je mylná.Já nesměla tři měsíce nic dělat.Měla jsem dlahu a byla ráda,když jsem nosila ruku na hlavě,neboť jak ji máš dole dost to bolí.Jizvu nemám skoro poznyt,vlastně vůbec.Mám ji přímo na dlani vedle čáry "života":-)A neboj se Renu.Já se také bála:-)jako čerta:-)Záleží hodně na přístupu doktora a sestřiček a na to já měla štěstí.Není to tak hrozné,nejvíce bolí opíchávání injekcemi na umrtvení a pak to jde jako po másle.Pár hodin po operaci to trochu bolí,ale znám horší bolesti:-)Přeji ti ať strach překonáš a ať ti to dobře dopadne.A jakou ruku dříve?Záleží na tobě ale myslím,že první tu co používáš více.Jsi-li pravák tak pravou.Tak pa pa.

Dotaz (Čt, 1. 11. 2007 - 09:11)

Me ceka operace jiz za tyden, pracuji jako urednice a moje predstava je ze pujdu maximalne za tyden do prace. Mam tezkou kompresy na obou rukach ale na prave je to o neco horsi, prosim poradte jakou ruku mam nechat operovat jako prvni ? A jak je velka jizva ? Ja se strasne bojim :-( Dekuji Renata

Kopřiva (Ne, 28. 10. 2007 - 22:10)

Omlouvám se Vysoké nad Jizerou co mi to tam vlezlo?To jsem ťulpas.Tady něco více
http://www.ruka-kosmetika.cz/index.php?co=syndromcc&m=1

Kopřiva (Ne, 28. 10. 2007 - 22:10)

Všem co se mají podrobit operaci karpálního tunelu doporučuji specializovaný ústav na tyto a jiné operace.Jablonné nad Jizerou.Super přístup,super provedení.Jizvy nejsou vůbec vidět a tak příjemný personál,to se jen tak nevidí.Jediná chybička-musíte se tam objednat co nejdříve,čekací lhůta i tři měsíce ne-li víc.Ale to čekání stojí za to.

Eli (Ne, 28. 10. 2007 - 21:10)

to Hanča