Reklama

BIOLAMPA

Jarda (Pá, 30. 4. 2010 - 00:04)

Proím vás,chci se zeptat, zda používání Biolampy Biostimul Typ SSO1 může být v něčem škodlivé (např. záření atd.). D+kuji za odpověď.

Dalibor (Út, 27. 4. 2010 - 12:04)

Lidičky mrkněte sem na www.biolampa.net, nabízejí biolampy za rozumné ceny mají velký výběr biolamp

Bobo (Po, 12. 4. 2010 - 21:04)

Dobrý den,
zakoupila jsem...Dobrý den, mám dotaz, léčí tato lampa i atopický ekzém ? četla jsem různé názory, ale nikdo nenapsal, který typ světla to je. vzhledem k tomu, že jsem totální laik, nevím, které světlo je k tomu lepší, červené, modré, či zelené. Popřípadě, kolik by od Vás tatověcička stála. Děkuji :-) a přeji hezký večer

Bohunka (Čt, 1. 4. 2010 - 09:04)

Dobrý den,
zakoupila jsem si novou Bioptronovou lampu Zepter, protože jsem měla problémy s malými jizvami v obličejové části. Nyní mám již po problému a lampu nabízím dál. Určitě také někomu dalšímu pomůže. Je to super věcička, která léčí spoustu problémů. Pokud budete mít o ni zájem, tak volejte na tel.č. 732878781!!!! Budete-li chtít poslat foto, tak piště na [email protected]

pepa (St, 31. 3. 2010 - 17:03)

prodám lampu zepter cena dohodou 608084994

janina (Po, 29. 3. 2010 - 14:03)

Mám dvě lampy, jedna je s bílým světlem (zepter) a druhá je s červeným světlem, s možností nastavení pulzace světla (biostimul). Na léčení a od bolesti raději využívám biostimul, avšak bílá zepterka se mi osvědčila v zimním období, kdy je málo sluníčka, dodá jakoby sluneční jas a rozzáří pochmurný den.

pan M.Drastich (St, 10. 3. 2010 - 09:03)

HEZKÝ DEN , PORAĎTE MI...Po dokladnom vycisteni tvare Vasho syna mu nahrievajte postihnute miesta,kazde aspon na 4x pipnutie.Moj syn tiez trpi cervenymi zapalenymi pukmi po tvari a kedze mame male miminko,ktoreho natieram kremom Sudocrem, tak to vyskusal aj moj 15rocny syn a fakt mu to pomohlo.Len treba dat pozor,aby pred nahrievanim biolampou mal vzdy odmastnenu tvar.

Slovakia (St, 10. 3. 2010 - 09:03)