Reklama

Hyperaktivita a panicky syndrom

Míla (St, 25. 1. 2023 - 13:01)

Díky moc všem za doporučení a rady. Rozhodně se na to podívám a zřejmě i zakoupíme. Hodně jste mi tu pomohly. Díky a mějte se

Jaroslava (Ne, 22. 1. 2023 - 10:01)

Máte pravdu a nezbývá než souhlasit, taky máme lehce "divočejší" dítko, zkoušeli jsme to řešit různými způsoby a po všem možném co jsme zkusili je ten equazen opravdu jediný funkční doplněk stravy. Takže já bych už taky neměnila

Linda (So, 21. 1. 2023 - 10:01)

Tak ze všech přípravků o kterých slyším od rodičů mi přijde, že ten equazen je poměrně dobrý. Že fakt rodiče vidí výsledky a u děti jsou znatelné změny. Pokud bych sama něco měla svému dítěti koupit, tak jedině equazen mi přijde, že za něco stojí

Evelin (St, 18. 1. 2023 - 17:01)

Souhlasím. Já teda nejsem žádný extra odborník, ale dost jsem si četla na www.equazen.cz a příjde mi to super. Je to zce přírodní a dokonce pro oděti už od 3 let, působí to opravdu věrohodně

Iva (Čt, 28. 7. 2022 - 16:07)

to je hodně individuální, ale po měsíci užívání byste už nějaký rozdíl vidět mohli

TTEEE (St, 27. 7. 2022 - 20:07)

jak dlouho to musím dávat než uvidím efekt? Myslím ten equazen...

Silvie (Út, 26. 7. 2022 - 13:07)

našla jsem to na www.equazen.cz, mají tam toho napsanýho dost, to vyzkoušíme taky

jana (Po, 25. 7. 2022 - 14:07)

díky za tip na ten equazen, neznala jsem ale určitě vyzkoušíme

Jana (Ne, 26. 6. 2022 - 18:06)

tak to asi vyzkoušíme...už nevím co se synátorem dělat

Iva P. (So, 25. 6. 2022 - 12:06)

co tak mezi řečí říkají, tak jako jo, prý je ten Equazen dobrej

jana (Út, 21. 6. 2022 - 20:06)

znáte někoho kdo užívá toto na poruchu pozornosti u dětí? www.drmax.cz/equazen

Laura (Pá, 24. 6. 2022 - 07:06)

my přímo ne, ale sousedka o něm často mluví, dává synovi

johanka.13 (Ne, 12. 10. 2008 - 22:10)