Reklama

Kdy jste se naposledy počůrali? :-)

Natka (Po, 29. 11. 2021 - 15:11)

Ano počůrala a byl to docela trapas ale měly jsme super třídu tak to bylo v pohodě. Někdy to sem určitě napíšu.

Návštěvník (So, 27. 11. 2021 - 10:11)

Kolik ti je?

Žaneta (Ne, 28. 11. 2021 - 08:11)

16 je mi roků. Dnes jsem to neudělala, až na záchodě

Žaneta (So, 27. 11. 2021 - 09:11)

Dnes ráno v postely

zan (Ne, 28. 11. 2021 - 08:11)

ahoj to nevadí a jak často se ti to stává?

Eliška (So, 27. 11. 2021 - 06:11)

Když sem byla v 7. Třídě a jeli sme na lyžák tak sem pro jistotu spala u paní učitelky ale to bylo v pohodě jenže hned 2.den se to stalo jezdili sme na sjezdovce a já začínala být unavená a začalo se mi trochu chtít tak jsem to řekla učitelce a ona jestli ještě vydržim půl hodiny pak že se vrátíme na chatu já řekla že doufám že jo no tak sme jeli znovu nahoru a já pak najela na nějaký hrb a už sem cítila že mám mokrý kalhotky trochu sem se vyděsila ale na štěstí to nebylo vidět do tý doby co sme šli do svých pokojů a já měla před sebou poslední patro a už sem zase trochu pustila jemže teď už to bylo víc a na kalhotech se mi už udělal koláč naštěstí už na záchod sem došla v klidu a velká ostuda se nestala pak sem šla do sprchy a kalhotky s kalhotama sem si očistila a dala na topení jenže na pokoji sem byla já a ještě dlaší dvě učitelky každá vedla svojí skupinu a oni to o mě samozřejmě nevěděli tak se pak hned ptali co se stalo a já jelikož nejsem zvyklá lhát sem se přiznala naštěstí měli pochopení a řekli že u holek je to o hodně složitější to vydržet pak už se až do 9. třídy nic nestalo kdy jsem se počůrala při tělocviku kdy se mi ani moc nechtělo jenže sem dostala míčem do břicha a už byla po de mmou louže takže fakt ostuda ale naštěstí už sem měla klid od spolužáků tělocvikář se divil proč sem si neřekla a já mu řekla že sem ani moc nepotřebovala jen jak sem dostala tu ránu tak se to stalo no tak sem došla za paní spravcovou a poprosila o hadr na podlahu a když poznala p