Reklama

Tresty v práci

Marketa (Út, 17. 11. 2020 - 17:11)

Ano, pokazde.

Petronius (Čt, 19. 11. 2020 - 07:11)

A pokaždé je to za trest nebo někdy i jako součást předehry? :-)

Marketa (Čt, 19. 11. 2020 - 20:11)

Vzdy jen za trest, ale nekdy po tom je milovani, ale ten trest toho neni soucast.

Petronius (Pá, 20. 11. 2020 - 09:11)

A za co tak dostáváš na zadek?
Je to pravidelně? :-)

Marketa (Pá, 20. 11. 2020 - 18:11)

Poprve to bylo ze jsem s nim nechtela jit na party u jeho pratel, jsou starsi (ke 40ti), nebavi mne to s nimi. Obleceny se prisel do meho pokoje ze pujdem a kdyz videl ze lezim ve spodnim pradle na posteli a ctu, tak se nastval. Je to pravidelne, ale ne moc caste.

Marketa (Čt, 19. 11. 2020 - 20:11)

Vzdy jen za trest, ale nekdy po tom je milovani, ale ten trest toho neni soucast.

warp (Po, 16. 11. 2020 - 17:11)

Takže dostáváš na zadek doma i v práci?

Marketa (Po, 16. 11. 2020 - 17:11)

V praci ne, studuji, to byla jen brigada. Doma obcas ano.

Marketa (Po, 16. 11. 2020 - 17:11)

To "my" ma samozrejme byt "mi".

:-) (Po, 16. 11. 2020 - 15:11)

bolelo to moc?

Hohin (St, 9. 9. 2020 - 06:09)

Hoň si ho

Barbora (Pá, 4. 9. 2020 - 10:09)

Prý je zmalovanej ženskej zadek pro muže nemírne sexi! Je to pravda?

warp (Pá, 4. 9. 2020 - 11:09)

No to si piš, že jo. Když manželka někdy přišla na rande se zmalovanou prdelkou od mámy a řekla mi o tom, tak jsem ji přefikl při nejbližší možné příležitosti abych si mohl vychutnat ten pohled na rudý zadek se znaky nedávného výprasku. Později, už když jsme byli svoji, tak jsem si její zadeček už připravoval sám. Měl jsem ale štěstí, že už na to byla zvyklá z mladosti a většinou proti tomu nenamítala. Teď mě znovu moc láká, aby jí zadek zmaloval taky někdo jiný než já a já už bych si jenom užíval výsledek. No zatím jsou to jenom mé představy.

martin (So, 26. 12. 2020 - 05:12)