Reklama

Sexuální trapasy

Barča (So, 2. 1. 2021 - 08:01)

Mně se stal jeden den trapasem. Jednou takhle jsme byli ve třeťáku na plavání. Jednou takhle když jsem plavala tak jsem začala potřebovat na WC, paní plavčice mě našti pustila, ale nevím proč před vchodem do sprch se musíme svléci z plavek do naha a poté až jít do sprch a nebo na záchod. Když jsem vkročila tak jsem zahlédla jak paní učitelka sedí na lavičce s roztaženýma nohama a prstí. Když mě zahlédla vstala a řekla"nic jsi neviděla". Poté když jsem se vrátila že záchodů tak jsem byla na řadě ve skoku do vody, no a tak jsem skočila šipku, ale na hladinu jsem vyplavala bez plavek. Takže si asi dokážete představit kluky. Když jsem potom přišla domů tak jsem se svlékla do naha v domnění, že nikdo nebil doma. No a najednou se za pět minut přiřítil bratr s deseti kamarády. Když mě uviděli zůstali strnutí a čuměli na mě. No a odpoledne jsem šla s ním klukem ven tam jsme se rozhodli když už se známe 2roky tak, že by se spolu mohli mít sex. Tak jsme zašli do lesa. Když jsme byli v tom nejlepším tak se tam z ničeho nic objevil bratr s těmi jeho kamarády a bylo po sexu. Celí den prostě trapas.

Martin (Ne, 20. 12. 2020 - 08:12)