Reklama

cvičky

Janina (Ne, 4. 2. 2018 - 21:02)

Tak to je škoda, že se...Ahoj, jsem ráda, že se bavíš slušně. Je to vzácnost. Chodím na semináře z práce....musím....ano jsem student z donucení , ale né jak myslíš. Je mi 38.

nohofil (Ne, 4. 2. 2018 - 16:02)

Na semináři ve škole....Tak to je škoda, že se neznáme........chtěl bych slečnu, jako jsi ty.........,ale student už nejsem:-(

Janina (Ne, 4. 2. 2018 - 15:02)

Na semináři ve škole. Cvičky nosím, když je hezky nebo na cvičení. Ale není to můj fetiš. Ale tehdy mi to nevadilo, si je kvůli němu vzít častěji, měla jsem ho ráda....

nohofil (Ne, 4. 2. 2018 - 15:02)

Měl rád moje nohy v...To mě napňuje optimismem........., taky bych chtěl takovou ženskou.......Jak jste se dali dohromady? Nosíš cvičky i normálně třeba na ven?

Janina (Ne, 4. 2. 2018 - 15:02)

Ahoj, nechci se plézt do...Měl rád moje nohy v cvičkách. Dělal i výborné masáže...po těžkém dni v práci, to nebylo špatné.

nohofil (Ne, 4. 2. 2018 - 15:02)

Proč hned kreaturu? Co lidi...Ahoj, nechci se plézt do vaší inteligentní konverzace, ale tohle mě zaujalo, miluju ženské nohy v cvičkách, tak by mě zajímalo, jaks to myslela, žes měla chlapa, kterému se to líbilo? Jako že se mu líbily tvé nohy v cvičkách, nebo on byl ten fetišista, co si obouvá cvičky na své nohy?

Janina (Ne, 4. 2. 2018 - 13:02)

doma růžovou kreaturu, to...Kdyby jste četli pořádně....manžel si to přál a ona mu to dopřála, jistě si něco přidá....je to neškodný a tady na tomto fóru jde o cvičky....já mám například ty bílé s tou trikoloróu doma dvoje.

nohofil (Ne, 4. 2. 2018 - 13:02)

Při těchto hrátkách mám...Neni tvůj muž zkrytý homosexuál?

Mít (Ne, 4. 2. 2018 - 10:02)

U nás jarmilky slouží k...doma růžovou kreaturu, to tě vzrušuje?

Jola (Ne, 4. 2. 2018 - 09:02)

Při těchto hrátkách mám na nohou buď lodičky nebo korkové pantofle ,protože ho obojí vzrušuje. Rákosku nebo proutek používám až při nesplnění úkolu nebo neposlušnosti.

nohofil (So, 3. 2. 2018 - 15:02)