Reklama

Péřové bundy,kombinézy,zimní oblečení ,nabalování se

Lenkanabal... (Út, 21. 7. 2020 - 12:07)

Na jaře jsem si koupila kyslíkový koncentrátor pro domácí použití, je jich na trhu velký výběr. S oblibou ho používám jak při cvičení na rotopedu nebo orbitreku,nebo jen tak pro relaxaci a hezké chvilky.Když mám na hlavě kuklu nebo přes pusu a nos šálu,případně rolák, používám tzv.kyslíkové brýle do nosu,hadičky si po vsunutí do nosu ještě kolem utěsním kousky molitanu,nebo mám i masku na pusu a nos. Nevím,co je to bolení hlavy a jiné problémy.Stačí si něco přečíst o oxygenoterapii.

Jaryn (Ne, 12. 7. 2020 - 13:07)

Jseš blázen, na co potřebuješ dejchat do nosu kyslík? Jseš nemocná,nebo přes kukly nemůžeš dejchat?

Návštěvník (Ne, 12. 7. 2020 - 15:07)

On Lenka je na tom závislák. Bez kukly v které se dusí nedá ani ránu a pro povzbuzení se pouští kyslík. Hlavně to chce klid.

Návštěvník (Út, 30. 6. 2020 - 23:06)

taky budu nosit roušku do obchodů i nadále, pracuji jako dispečerka ve spediční firmě a protože jsem v kontaktu s řidiči kteří byli v zahraničí s kdoví kým ,nechci ohrožovat ostatní občany ČR svou nezodpovědností

Lenka... (Čt, 2. 7. 2020 - 11:07)

Také pořád, i když už to není povinné chodím ven a do vlaku,tramvaje... s šátkem uvázaným přes pusu. Nakažených opět přibývá a nerada bych něco chytla. Většinou si beru slabší dobře prodyšný šátek a do něj si pro jistotu dávám papírovou utěrku.Někdy dělám to,že si do nosu dám kousky molitanu,tak že pak ho nemusím mít zabalený a dýchám jenom přes šátek na puse.

Návštěvník (Čt, 2. 7. 2020 - 19:07)