Reklama

TRITICCO

Sedmikráska (Pá, 28. 2. 2020 - 18:02)

Mám teď na spaní také Trittico AC 150. S nechutenstvím problémy nemám,právě naopak. Spéše bych potřebovala trochu zhubnout. Po Lerivonu se sice přibírá, ale u Vás těch pár kilo navíc bude určitě spíše žádoucí. Přeji Vám moc, ať se Vám v životě daří.Chodíte do práce, nebo berete invalidní důchod?

b

y

č

i

Jiřina (So, 1. 2. 2020 - 20:02)

Děkuji za odpovědi. Našla jsem lékařku, která má denní stacionář pro psychicky nemocné, do kterého teď docházím a hodně mi to pomáhá. Hned první den, mi byl Prolong vysazen a trittico AC sníženo na dvě třetiny, plus mi byl nasazen lerivon 10mg, rivotril po týdnu taky vysazen. Od té doby je mi konečně dobře, začala jsem jist, a spím jako mimino. Testy jsem odložila.

jiri (St, 23. 9. 2020 - 19:09)

dobry den,prosim vas,mohla by jste mi poskytnout kontakt na lekarku,ke ktere chodite na ty stacionare? jsem momentalne na triticcu a nechci se k tomuto ,,leku"ani vyjadrovat,triticco je uz v rade treti lek,ktery zkousim na moji nespavost a zatim nejhorsi vedlejsimi ucinky..chci ho vysadit a uz se hlavne nadale temto dobrotam vyhnout.Byl bych stastny,kdyby se nasel nekdo,kdo mi ukaze cestu,jak z toho ven...diky

Vlasta (Čt, 24. 9. 2020 - 08:09)

Dobrý den,taky mam problemy se spánkem a úzkostma,brala jsem půl roku mirtazapin a hodně jsem přibirala tak mne doktor nasadil tritico 150,jenže nevim,zdali mám vydržet,úzkosti přetrvávaji a nespavost taky.Možná o trošinku je to lepši,ale nevim zdali má cenu tyhle leky brat.Jak dlouho je berete a co jste předtim bral:,?

Návštěvník (St, 23. 9. 2020 - 19:09)

Vysadit Tritt je otázka jednoho týdne, v tom problém není.

Max (Út, 14. 1. 2020 - 18:01)