Reklama

Kdy jste se naposledy pokakali

Nikola (Pá, 15. 11. 2019 - 18:11)

Jo jasně. Pokud si nevymýšlíš, tak by ses radši měla nechat vyšetřit, jestli nejsi inkontinentní, protože za dva týdny mít 3x "nehodu" do gatí, asi není úplně v cajku.

Karolína (Pá, 15. 11. 2019 - 20:11)

Jasně taky mě to napadlo jít k doktoru ale nevim co by mi mohlo býta je nějaká nemoc že to občas nestihnu

Simča (Út, 12. 11. 2019 - 19:11)

Děkuji za podporu i Vaškovi. Jinak se snažím aplikovat vaše rady. Naštěstí už jenom pár pitomců mi to připomíná, ale mám naštěstí dobré kámošky, co se mnou drží. Akorát jsem naštvaná na tu učitelku v jejíž hodině se mi to stalo. Dneska byly konzultace pedagogů s rodiči a ona jim to vyžvanila. Když se rodiče vrátili, tak mi máma hned řekla : Simono učitelka nám řekla, že jsi se ve čtvrtek ve škole pokadila. Je to pravda? No nemělo smysl zapírat, přiznala jsem to, ale taky jsem dodala, že kdyby mě pustila na záchod i když to bylo deset minut před koncem hodiny, tak bych to ještě stihla. Táta nad tím mávnul rukou, ale máma je trochu přísná a měla nějaký řeči, že ve svém věku už bych to měla mít pod kontrolou a ať si dám příště pozor. Snad už takový trapas podruhé nezažiju. A pro Kikinu : Já nevím jestli bych na něco takového měla odvahu. Dokud se mi nestal tenhle trapas, tak jsem nikdy na něco podobného ani nepomyslela. Je na tom něco specifického, ale nevím jestli bych to chtěla zažít znova. Jak už jsem psala, zas až tak mi to nevadilo, nebýt té ostudy. Na to se přeci jenom asi hned tak nezapomene.

Kikina (Út, 12. 11. 2019 - 13:11)

Nereagujte na ty provokace vždycky se najde nějaký Marek. Scatikovi děkuji za upřímné vyznání já vím že jsem jeho virtuální láska. Problém je v tom že prostě nejsem na kluky a pokakaná si to nejlépe užiju sama se sebou. Ještě tak kakat před holkou to mi nedělá problém ale před klukem bych se styděla ale zase jsem upřímná a nedávám nikomu falešné naděje. Pokakávání zdar :0) Kiki.

Scatter (Po, 11. 11. 2019 - 20:11)