Reklama

Vzrušuje mě, když mladá žena něco rozšlápne

Jana M. (Čt, 24. 10. 2019 - 16:10)

Když zůstanou něčí prsty pod podpatkem, je to hodně nepříjemné. Bohužel se mi stalo, že jsem jedné holce způsobila šlápnutím velkou bolest.

Jirina (Čt, 24. 10. 2019 - 18:10)

Co jsi "vyvadela"?? :-) Mne se, to, jeste NESTALO, slapnout nekomu na prst!! Jen jsem, BOHUZEL, zaslapla toho vrabcacka, co vypadl z hnizda. Ja si ho NEVSIMLA!! Az tehdy, kdyz muj podpatek "zajizdel" do "neceho mekkeho". :-( :-( Jsem se podivala, jen s sebou "skubnul". :-( :-( Jaky je tlak pod podpatkem, to VIM!! At uz se nekam "zaborim" nebo drtim kaminky. Navic si to VYPOCITAM!! Je mi 17, studuji gympl, FYZIKA je muj OBLIBENY "obor". :-) :-) Rikaji mi Jirka - Sprtka. ;-( ;-( Jenze mne to BAVI, stejne jako MATEMATIKA!! Jsem vlastne "divna zenska"!! :-) Ale NE LESBA, mam pritele. Co jsi provadela??

Pro Mirku! (Pá, 18. 10. 2019 - 18:10)

Napiš mi na mail. [email protected]

Návštěvník (Pá, 18. 10. 2019 - 19:10)

Co chces od nej?

Ivana (Ne, 20. 10. 2019 - 08:10)

Zeptat se jí na něco,poradit,pokecat jako holky...a ty jsi kdo že píšeš jejím jménem??ivca

Pepo (Po, 14. 10. 2019 - 03:10)

Ktorá z vás by naschvál zašlapla myš, len tak?

Jirina (Út, 15. 10. 2019 - 19:10)

Ja NE!!! Mozna Elen. Jen bys ji musel, jak jsem pochopila, ocistit zbytky mysky z podrazky!! ;-) Jinak, nekolikrat jsem slapla i na sneka, NECHTENE!! Citis to pod podrazkou: CHVILICKU "odolava", pak "krupne", NEMA sanci. A bota, trosku" proklouzne, jak pise Elen. Toho vrabcaka jsem "citila' take, byt jsem ho zaslapla "jehlou". Jak do nej podpatek "vjizdi", POZNAS TO, JEN JE POZDE!! :-( :-(

Elen (Čt, 10. 10. 2019 - 08:10)

Víš asi ten pocit jak mi pod nozkou krupaji kostičky a zůstává něco rozdrceneho protože ta podrážka lodiček je strašně tenká. Takže určitě bych to cítila a noha by proklouzla fuj...

Pepo (Čt, 10. 10. 2019 - 17:10)

Zašliapla si niečo živé lodičkami?

Misa (Čt, 24. 10. 2019 - 23:10)