Reklama

Vzrušuje mě, když mladá žena něco rozšlápne

Beruska (Ne, 27. 10. 2019 - 09:10)

Pracuju jako sekretarka, "jehly" nosit musim. Abych nemusela porad menit umelohmotne patniky, mam kovove. K tomu penisu: Manzel ma rad TRAMPLING, ma na zadech mnoho jizev od podpatku - kdyz "pritlacim". :-) A na prste ma misto snubniho prstenu "VYSLAPNUTE" pismeno "B", jako BERUSKA. MUSEL si udelat tvar pismena "B" z plechu, ja si ho prilepila na podpatek a stoupla mu na prst!! Je "oznacen" az do smrti. Jako dobytek ma "cejch". :-) :-)

Pan (Čt, 14. 11. 2019 - 06:11)

Ahojky mMam taky rad trampoling slapani po tele lehnu si necham se slapat po tele I penis prislapnot podpatkem napiste diky odepisu

Pan (Čt, 14. 11. 2019 - 06:11)

Ahojky mMam taky rad trampoling slapani po tele lehnu si necham se slapat po tele I penis prislapnot podpatkem napiste diky odepisu

Beruska (Ne, 27. 10. 2019 - 09:10)

Nejaky zvedavy, ne?? :-) BOHUZEL 71 kg. :-( :-( :-( Na penis bych Ti klidne slapla, treba i na koule. Jen bychom to museli udelat tak, abys mne nevidel. Vis proc? Protoze bych Te vlastne "vykastrovala", varlata bys mel "na sracky". :-) To je TRESTNE!! Jak chodim do prace, po ceste parkem, je tam i rybnik. Slysela jsem, ze mi pod botama neco "praska". Jako kdyz mackas bublinkovou folii. Sly male zabicky z rybnika. Nektere nedosly, jen praskly. :-( Tvoje "vybava", by dopadla stejne. :-) Dovedes si PREDSTAVIT 35,5 kg na pul centimetrech ctverecnych!!!????

Miša (Pá, 25. 10. 2019 - 22:10)

Pepo, když napíšu, že jsem ji šlápla "jehlou" na záda, musela jsem si umýt podpatky od krve,MYSLÍŠ, že PŘEŽILA?? Vážím 60 kg, je mi 30 let. I kdybych vážila 20 kg, měla "jehly", ZABIJU ji!!! Tlak pod jehlovým podpatkem je STRAŠNÝ!! Jestli mne to vzrušuje, ráda šlapu na zvířátka? TO NE!!!

Elen (Pá, 11. 10. 2019 - 13:10)

Určitě. Nějaká malá havěť se vždy najde.

Jirina (So, 12. 10. 2019 - 00:10)

Elen, Tobe to NEVADI: Zaslapovat "havet'???!! Jak jsem ZABILA podpatkem toho btabcacka, PORAD MNE TO TRAPI!!!