Reklama

Líbí se Vám jak holka / kluk / čůrá ??

No (Čt, 12. 9. 2019 - 19:09)

přece jenom zkus upravit ten projev. Podívej, nevím, jestli vás ty hlavní figury nepíše víc stvořitelů, pokud ne, tak jsi fakt mimo mísu

Candys (Čt, 12. 9. 2019 - 19:09)

a jako proč? Já nevidím žádný odklon nebo změnu jejich projevu.

Klárka (Čt, 12. 9. 2019 - 18:09)

Dnes píší až teď.Byla jsem u lékaře protože mě hrozně pálí pipina.Dostala jsem nějaký prášky a celý odpoledne spala.Neni mě dobře a zatím se to nijak nelepší.

Návštěvník (Čt, 12. 9. 2019 - 18:09)

A jak je to k tématu?

Veru (Čt, 12. 9. 2019 - 17:09)

A není to jedno jak to ten pan Děda napíše a paní Míla podpoří.

Tonda Vlas (Čt, 12. 9. 2019 - 22:09)

Jedno to není. Má to být čtivé, logické a nemá to mít trhliny. S tím Jakubem to hodně pohnojil. Mohl mi ústy Mišky odpovědět, že se jednalo o se vší pravděpodobností o zcela jiného Jakuba a ne mě takto mantácky vtáhnout do děje.

Návštěvník (Čt, 12. 9. 2019 - 17:09)

Někdo děda věkem, jiný plkem. Aneb blbost nerespektuje věk

Host (Čt, 12. 9. 2019 - 09:09)

Klárko a co tvoje čůrání? Dáš vědět?

Miška (Čt, 12. 9. 2019 - 06:09)

Dnes maminka v koupelně nebyla a tak jsem mohla čurat hned jak jsem se vzbudila a stejně jsem byla po noci plná a šlo to z baculky hned proudem a rychle. Dnes jedeme sázet stromky k Matějivci a tak tam bude určitě nějaký čurání v přírodě tak to sem písnu. Máme ve třídě i čtyři kluky tak snad nás nebuduo šmírovat až půjdeme na malou .

Tonda Vlas (Čt, 12. 9. 2019 - 00:09)

Zamotáváte se do toho. Jakub přece v Mikulkách nebyl, byl v Telči a v té době Miška ještě nevěděla, kde ty Mikulky jsou. Sotva by ti dala takovou informaci, když tě nesnáší.-------------Autore, když vytváříš příběh, tak nesmíš psát mantácky------------Nebo je Jakub s těch lidí, kterým se nedá věřit ani to, když řeknou "dobrý den", protože tací řeknou "dobrý den", tak člověk může vzít jed na to, že bude v ten moment jako teď, kolem půlnoci.

Jakub (Čt, 12. 9. 2019 - 00:09)