Reklama

Neumím sbalit chlapa, nejsem sexy, nemám, co nabídnout

Autor diskuse
EZ

Jsem nešťastná. Nemám přítele už pět let. Je mi 24 let, jsem studentka posledního ročníku vysoké školy a na první pohled by se mohlo zdát, že mi nic nechybí. Opak je pravdou. Nevím, co to se mnou je. Asi se ve mě něco nevyvinulo, nebo tak něco. Neumím sbalit chlapa. Neumím dát chlapovi najevo, že se mi líbí. V těchhle věcech jsem prostě divná. Neumím se nikomu otevřít a výsledek je, že jsem prostě pořád sama. Vždycky jsem se uklidňovala tím, že "to přijde, až to budu nejmíň čekat" nebo že prostě "mám času dost", a tak jsem se soustředila na jiný věci ... vyplatilo se mi to v oblasti práce a školy ... ale vztahy jsou na bodu mrazu a myslím, že mi ujel vlak. V říjnu mi bude 25, letos končím školu a prostě jsem sama. Nemám ani žádné vztahové zkušenosti. Panna sice nejsem, jeden vztah jsem měla, ale ani ten nevydržel dlouho (měsíc) a žádné zkušenosti tím pádem nemám. Problém začíná už v sebevědomí, který nemám. Snažila jsem se na sobě tolikrát pracovat. Snažila jsem se naučit se mít se ráda, zkoušela jsem nejrůznější věci, ale stejně se nikdy nic nezměnilo. Je možný, že jsem fakt nějaká vadná? Zablokovaná? Nebo je mi prostě souzeno být sama? Okolí si myslí, že jsem na holky, nebo že jsem prostě divná. Nejspíš prostě skončim jako stará babka s kočkama doma. 
Nejsem moc hezká, jsem moc vysoká. Sexy taky nejsem. Nemám čím zaujmout. Klukům se prostě líbí něco jinýho.

Problém nemám jen s tím najít si přítele, ale celkově se všema vztahama mezi lidma. Nemám pořádně ani kamarády a i moji rodiče mě mají plný zuby. Přitom já se opravdu snažím. Jak být lepší? Máte nějaký rady? Děkuju 

crowmoor (St, 20. 3. 2019 - 11:03)

Navíc pro některé partnery to není nedostatek, ale výhoda. Spíš je smutné, že v dnešní době internetu a snadné komunikace na dálku se tohle tak těžko řeší a lidé mají méně přátel.

Pepa (Ne, 17. 3. 2019 - 18:03)