Reklama

Bydlení v paneláku:(

Zdenek Vláčil (Út, 31. 1. 2023 - 01:01)

Myslel jsem si, že si opravím byt po babičce v Brně. Byl jsem tam s ní často a mám na ten byt krásné vzpomínky. Jenže když jsem tam šel po tom co umřela, tak jsem tam v podstatě nedokázal být a najednou jsem si už ani nedokázal představit, že bych tam bydlel. Proto jsem se rozhodnul byt prodat. Prodal jsem ho za dobré peníze díky realitce vysnenydum z Brna. Vše bez problémů, prostě paráda.

Marta (Pá, 27. 1. 2023 - 22:01)

Se kterou realitní kanceláří máte teda zkušenost jestli se můžu zeptat?

Venda (Po, 27. 2. 2023 - 17:02)

Prodal jsem byt jen přes právníka a notáře, peníze až do převodu na KÚ a nabytí právní moci uloženy v bankovní úschově. Za služby jsem jim zaplatil se vším všudy plus jistotní účet u banky cca, 60 tis. Byt jsem si nafotil a bezplatně zainzeroval sám. Realitky po mě chtěli za prodej bytu 130 až 160 tis. Prodáno vyřízeno a za ten min. rozdíl 70 tis. pro realitku jsem si užil s přítelkyní slušné dovolené.

F (Po, 27. 2. 2023 - 19:02)

Po mě chtěli ty zlodějové z RK za prodej baráku třista tisíc. Hrůza zlodějská. Nakonec to jsem to prodal přes notáře který to to vše zařídil za sto litrů a ještě to udělal tak že vlastně nakonec těch sto tisíc zaplatil ten kupec. Dostal jsem to co jsem za barák požadoval a přitom mi z RK pořád tvrdily že prý je to moc a nikdo mi nedá. Normálně bych jsem napsal jméno těch RK ale nechci mít žádné problémy. Říkám jen bacha na prodej přes RK ale možná nejsou všechny stejné.

Návštěvník (Pá, 27. 1. 2023 - 22:01)

Nedělej tu reklamu.

Linda (Čt, 26. 1. 2023 - 00:01)

Nejrychlejší způsob prodeje je určitě s realitní kanceláří. Já měla opravdu štěstí, dokázala jsem najít realitní kancelář, která vyřešila prodej opravdu rychle a výhodně. Dostala jsem nakonec víc, než jsem ze začátku vůbec čekala.

Marta (Po, 23. 1. 2023 - 19:01)

Máte prosím někdo zkušenosti s prodejem nemovitosti? Ideálně teda v Brně? Dokážete mi s prodejem někdo trochu poradit?