Reklama

klystýr, výplach střev

Alan (Ne, 1. 6. 2008 - 15:06)

jde o to ze je nedele, takze k lekari nemohu, nevim jestli to vydrzet jeste den, nebo co, fakt nevim. kdyz jsem na toalete tak na papire je maximalne krev, ale ani znamky po stolici

Alan (Ne, 1. 6. 2008 - 15:06)

jo, jenze ja mam ted opravdu tvrdou stolici, nebyl jsem na toalete uz tri dny, ono to chce jit ven jenomze ja nemuzu protoze to dost neprijemne boli, tak nevim co s tim. ja uz u lekare byl, rekl mi aby jsem uzival psyllium, to i delam, jen ted neviem co mam prave ted delat

Jira (Ne, 1. 6. 2008 - 15:06)

Ahojky Alane,I já jsem měl problémy s hemeroidy a se stlolicí.Na hemeroidy jsou různé masti,čípky,koupel v dubové kůře. Ale i já jsem šel k lékaři kde mě nejdříve vyštřil konečník a pak mě to 2x udělal leisrem a můžu říci ,že mám klid. Jinak si dávám klystýry už delší dobu a je to v pohodě.

Alan (Ne, 1. 6. 2008 - 15:06)

Dobry den, mam problemy s hemeroidy a momentalne i s tvrdou stolici, proste jsem nebyl na velke uz asi tri dny. chcel bych se proto zeptat jestli mi v takovemto pripade pomuze klytyr nebo co delat. diki

dolik63 (Ne, 18. 5. 2008 - 06:05)

Bohužel ta paní má svoji živnost okud budete chtít kontakt mohu přes svůj soukromý email: vdo"volny.cz

Juli (Pá, 16. 5. 2008 - 15:05)

Tam už se to právě neprovádí, ta paní snad teď pracuje v lázních Cherubín.

Iva (Pá, 16. 5. 2008 - 10:05)

Našla jsem si v diskusu tvoji zpravu,ze čištění provádí v Měcholupech.Jano,mohla bych dostat kontakt? diky.

ivan (Út, 13. 5. 2008 - 20:05)

myslím že to může být hezké..a třeba když je u toho partnerka...

Návštěvník (St, 25. 12. 2019 - 07:12)

To je uchylne

Jira (Út, 13. 5. 2008 - 19:05)

Ahoj Nobody tak já také používám nejdříve glycerinový čípek a pak balonek č11 a potom irigátor 2l a je to dobré. Ležím při tom na pravém boku s pokrčenou levou nohou a do vody dávám glycerinové mýdlo. Vodu prostě s ním zpěním a je to.Voda teplejší okolo 40 stupňů.

Jira (Út, 13. 5. 2008 - 19:05)