Reklama

Barva a hustota spermatu

MarekB (So, 15. 6. 2013 - 14:06)

Studuji a gymnáziu a na fyziku jsme dostali velice neobvyklý DÚ. Paní profesorka nám zadala, že máme vypočítat průměrnou rychlost vystříknutého spermatu za 10 vteřin. Ale bohužel nevím, kde mám sehnat ró spermatu. Ve fyzikálních tabulkách to není a nic podobného mě nenapadá. Prosím o nějakou dobrou radu, popř. napište vypočítaný příklad na e-mailovou adresu: [email protected] ..........DĚKUJI!!! :)

mstin (Čt, 13. 6. 2013 - 08:06)

Ahoj, mám dotaz, když si ho honím, tak se hrozně rychle udělám a sperma jakoby jen vyteče. Navíc je takové řídké z žlutými hrudkami. Nevím co s tím dělat.. navíc mám na penisu takové jakoby pupínky ale to jsou prý jen mazové žlázky..je mi 16...poradte..

Super sex (Ne, 7. 12. 2014 - 15:12)

Zdar honil sem si ho před svojí přítelkyní a ona my ho vykouřila a vystřik sem málo ani ne 1cm a pak mi ho tak vykouřila ze sem ji celou postříkal jeto normální ale sex to byl super hlavně anál

Vaašek Slavík (St, 1. 10. 2014 - 08:10)

Můj kluk ma sperma, taky...můj kluk taky

vašek slavík (St, 1. 10. 2014 - 08:10)

proč mám hnědé semeno není to způsobeno tím žě ho strkám kamarádovi do híždí děkuji za odpověd

el duderino (St, 28. 5. 2014 - 08:05)

to chce naložit zelo na podzim, spousta vitaminu c,a zinek pak budaš sadrovat jako jakonzumuješ same paštiky polotovary a saláme tak co potem chceš a hodně ovoce jist žadne syry ,vajica a tvaroh co stym všichni majoa muj super tip na závěr:zkus ananas po 2 dva dny to ti aj ovoni mam odzkušené jak chcanky tak sperma

na co cekas (Út, 27. 5. 2014 - 23:05)

potřebuju akutně pomoct....Sperma je naredeno krvi, proto je ho vetsi davka. Nevahej, bez co nejdrive k lekari.

knj (So, 17. 5. 2014 - 22:05)

dobry den mam prilis ridky semeno je mi 15.. neni to tou častou masturbaci?

Pomoc (So, 1. 2. 2014 - 16:02)