Reklama

Bolest zad a ztizene dychani

Jana (Ne, 7. 9. 2008 - 19:09)

Dobrý podvečer , mám dotaz ohledně pachutě v ustech po železe je mi 38 let a s tím jsem již delší dobu unavená i když nemám být s čeho . A celkově se cítím špatně . A k tomu mám neustále bolesti na hrudi a špatně se mi dýchá. díky , nashledanou'

Vecernice.m"sez (Čt, 4. 9. 2008 - 20:09)

Oprava... Vecernice.m"seznam.cz

Vecernicem"sezn (Čt, 4. 9. 2008 - 20:09)

Zdravím všechny,mám také problémy které tady popisujete,navíc mi z ničeho nic bývá zle,z týla k lícům jde takový divný jako by tlak a pak mi je tak divně,že to neumím ani popsat jako bych měla omdlít,často nemůžu dodechnout,spíše ztíženě,a někdy bolest z jedné strany hrudní páteře,jsem už z toho nešťastná,nevíte někdo prosím jak se toho zbavit?Byla jsem u lékaře-RTG páteře bez nálezu,rtg plic negativní,krev. testy na alergii v normě,je mi 36 let děkuji za každou radu R.'

lenka (Po, 4. 8. 2008 - 11:08)

ahojte lidicky...mam podobne priznaky ze zady jako vy...jiz tak 2 roky mam jistych casovych intervalech bolesi zad..ktere me vyvolaji az bolest na hrudi a vrchni casti bricha...mam pocit jako bych tam neco mela..jako bych tam mela neco co me tlaci a boli....sem uz z toho zoufala..tohle me jiz trapilo pred tim nez jsem otehotnela...jsem nyni v 15 tt a mam bolesti jeste vetsi....tak nevim zda to nemuze byt neco vaznejsiho nebo zda tohle vsechno muze zpusobit blokada hrudni casti patere....bojim se o nas oba....na vysetreni me ted jiste nikdo nevezme..ptz rentgen atd jsou nyni tabu....bolesti zad mam ale ukrutne....

David (Čt, 29. 5. 2008 - 23:05)

Mam uplne stejny problem jako Petra. Nejvic me desi ta nevolnost i pri nepatrne zatezi. Do schodu lezu jako sedmdesatiletej dedek. Nezadychavam se, ale dela se mi blbe. Doktor mi tvrdi, ze neco takoveho od zad nemuze byt. Takze mi za tejden u kardiologa drzte palce :-(. Ale na EKG a Holteru a rozboru krve uz jsem byl, vse negativni ...

Petr (Pá, 23. 5. 2008 - 17:05)