Reklama

alkohol+Sertralin

Asvalh (Ne, 3. 1. 2010 - 07:01)

Sertralin akorát odstaví takzvaný "svědomí", tudíž se chlastá parádně, bez "morálních" kocovin. S neurolem ještě lepší, akorát to člověka rychlejc vymastí, plus epelepťáky samozřejmě...

... (St, 27. 3. 2013 - 00:03)

Myslím si, že problém je v...Ahoj.Máme to složitý.Slepák ti vyoperují a je klid,ale ty nervy to je mazec.Já také měla špatného lékaře,nic nechtěl řešit,na nic neodpovídal a když z něj něco vylezlo,tak to bylo,máte ještě něco? Raději jsem nic neřekla a odešla.Změnila jsem lékaře,no žádná slast,ale je to o drobet lepší.Také mám sertralin,ale před tím spousty jiných,které mne málem dostaly až na samé dno.Sertralin je v pohodě,jinak to pískání mám přes rok a nastartovala to asentra,nemohu se toho nijak zbavit a je to hnus,hlavně v noci.Musíme si hormon štěstí navodit sami bez léků :) :)

Anonym (Út, 26. 3. 2013 - 21:03)

Zmen lekara. Je ich vsade...Myslím si, že problém je v neschopnosti toho prášku udržet v těle optimální hladinu serotoninu... Přece jenom člověk nemá náladu pořád stejnou a třeba u mě dochází k výkyvům neustále... Když je na tom člověk dobře, tak i mozek začne sám produkovat serotonin a v takovém okamžiku může docházet k předávkování, protože v tabletách bere člověk pořád stejné množství... A jelikož je to neurotransmiter, který vzájemně ovlivňuje i spoustu jiných hormonů štěstí, tak se prostě chová jako "droga", která se při předávkování neodplaví jako třeba vitamin B. Alespoň jsem zatím nikde nic takového nečetl... Každopádně děkuji za odpověď a vážně uvažuji o změně lékaře...

Anonym (Út, 26. 3. 2013 - 20:03)

tady ti zřejmě nikdo...Děkuji za odpověď... Ano beru toho maximální dávku a lékař tvrdí, že žádné vedlejší účinky u tohoto prášku nejsou. To prostě kategoricky popírá a to co píšou na letáku prej nemám vůbec číst...
Což se mi zdá hodně krátkozraké...
Navíc mi začalo pískat v uších... :-)

Nikolaj (Út, 26. 3. 2013 - 12:03)