Reklama

Jak si správně utřít zadek po stolici ?

Pavkol (Čt, 17. 6. 2021 - 10:06)

také se utírám pravou rukou ale v té mám samozřejmě ten toaletní papír :)

MaDi (Po, 27. 1. 2014 - 06:01)

Tak nejlepší si je ho nechat vylízat do čista od manželky! 1. je to hygienické (sliny jsou dezinfekční a je použita tekutina, neutírá se na sucho. 2. Manželka má další užitečnou funkci kromě kuchařky, pradleny, uklízečky, rodičky synů, au pair k fakanům, nákupčí, matračky do ložnice. 3. Prohlubuje se sociální sblížení manželů. 4. Je to příjemné (jemně to lechtá). 5. Máte čas si v klidu dočíst noviny. 6. a v neposlední řadě to vhodně a dobrovolně potvrzuje a utvrzuje v mužově přirozené a přírodou dané nadřazenosti a ženiny podřízenosti ...

David (Ne, 26. 1. 2014 - 22:01)

:D

Já kdysi řešil podobný problém... Prostě jsem "zapomněl" jak se správně vytírá... :D Zkoušel jsem různé techniky, nakonec se mi osvědčilo, že tělo ví nejlépe, jak se, lidově řečeno, vysrat. Základní problém tkví v tom, že svěrač stáhneme dřív, než hovno tzv. odpadne. Někdy to dá námahu, vytlačit ho celý, ale člověk to musí vydržet a snažit se, co to jde. Pak odpadne celý a prdel v drtivé většině případů není tak špinavá, je-li vůbec. Zkoušel jsem tohle pravidlo porušit a vždy, zdůrazňuju VŽDY, jsem pak na hajzliku strávil podstatně delší dobu. Snad vám to trochu pomůže. :-)

v. (Pá, 3. 12. 2010 - 17:12)

Tady je potřeba vymyslet...nikdo nená nápad?

!!! (So, 27. 11. 2010 - 19:11)

Skoč si na dráhu a šoupej se prdelí po kolejnici!

v. (Pá, 26. 11. 2010 - 23:11)

Absolutní super, jen tak...Tady je potřeba vymyslet nejlepší způsob a ten si odhlasovat

Tony (Pá, 26. 11. 2010 - 22:11)

A co si ho vůbec neutírat? Chodit naostro a jen občas vyprat džíny, tak jednou za týden.

Helča (Pá, 26. 11. 2010 - 22:11)

Dano, nedělej to !!!!!!Absolutní super, jen tak dál !

kol (Pá, 26. 11. 2010 - 22:11)

blbci fakt super

v. (Pá, 26. 11. 2010 - 22:11)

Ahoj, tahle diskuze je bomba,...Dano, nedělej to !!!!!!