48 komentářů / 0 nových
Poslední

Komentáře

Stránky

Obrázek uživatele Návštěvník
.. (anonym)
Brala jsem to asi před dvouma rokama po dobu asi jednoho roku (plus mínus), ale nepomohlo. Na někom zkrátka musejí vyzkoušet třeba 50 různých antidepresiv, aby zjistili, že ten padesátý zabírá. Ale já jsem to vysadila naráz a jen se mi trochu točila hlava a od té doby nic neberu. Jestli se hubne? U někoho jo, u někoho právě naopak. U mě se objevovaly zvláštní stavy jako bych byla duševně někde mimo, jakoby v nějakém obalu. Ještě štěstí, že jsem pohyby a každodenní nutnosti vykonávala mechanicky, no jo. Hodně štěstí a neberte ty svinstva!
11. Říjen 2010 - 20:00
Obrázek uživatele Návštěvník
bigso (anonym)
Ahoj, jaké máte zkušenosti...Ahoj ,ja ho beriem uz 3 mesicae nakolko som mal neskotocne silne depresie a hlavne z prace.bol som nevyrovnany a nemohol som sa na nic sustredit,nedalo sa mi racionalne mysliet,cele moje myslenie bolo velmy negativne tak som navstivil lekara a skusal mi davat vela antidepresiv a mozem povedat ze vecsina ma uspavala bol som ako chodiaca mrtvola!!! a musim povedat ze ked som zacal brat citalopram prvy tizden som mal zaludocne tazkosti dost velky rozmerov a stale depky,ale po tizdi tizdni a pol moje depresie ako zazrakom zmyzli,nebol som unaveny vracala sa mi chut do jedla netvrdim ze som pribral!to len prirodzena chut sa mi vratila ktoru som stratil a skoro vobec som nejedol!skutocne musim povedat ze tento liek je zazrak a myslim viacej racionalnesie mam vecsiu chut do zivota viacej energie pochybnosti a strach ktore som mal zmyzli.nechcem nokoho navadzat ale je to tak,ja pracujem v anglicku a nieje to tu lahke ked nemate okolo seba ludi ktorych dobre poznate a ktorym sa mozete zdvovertit tak je tazke zvladat stres a depresie.
29. Březen 2011 - 22:15
Obrázek uživatele Návštěvník
R. (anonym)
to se mas, ja mam vetsi chut...Tady píšou o přibírání a hubnutí lidé, kteří ho berou třeba měsíc...Já už ho beru 4 roky a přibrala jsem 15 kg. Tyto druhy léků prý v těle zadržují vodu. Omezila jsem hodně sport, což mělo jistě také vliv, ale lékárník i lékaři říkají, že je to vlivem léků. Přibírá se!
2. Duben 2011 - 4:22
Obrázek uživatele Návštěvník
R. (anonym)
Ahoj, Citalopram beru skoro...Myslím, že to nemusí být léky. Když začínáte s antidepresivy, zřejmě máte nějaké psychické potíže. A nevolnost může být důsledkem nějakých duševních nesrovnalostí...Hodně štěstí! =)
2. Duben 2011 - 4:24
Obrázek uživatele Návštěvník
jana (anonym)
Beru Citalopram 9.den. Kvůli úzkosti a depresím. Ze začátku mi bylo psychicky dost zle. Změny nálad, zvýšená úzkost, deprese, nechutenství, už jsem zhubla asi 3 kila. Potily se mi ruce, nohy, měla jsem návaly horka, ale zároven jsem cítila jakoby mrazení v rukách a v nohách. Cítím, že pomalu mizí ty fyzické příznaky, úzkost a deprese stále přetrvává, ale už nejsem tak unavená, jak jsem při depresi bývala, mám víc energie. Takže doufám, že mi Citalopram zabere...Beru 15mg a budu zvyšovat na 20mg.
28. Duben 2011 - 20:52
Obrázek uživatele Návštěvník
Natali (anonym)
Ja beriem Citalopram 2 mesiace koly uzkosti a depresii. Uz som vyskusala asi 6 antidep ale tento mi asi najviac sadol. Nepriberam nejak zvlast na vahe a tak isto nemozem povedat ze by mi pomohol nejak extra. Ale je mi s nim lepsie. Tak drzim palce aj ostatnym.
11. Květen 2011 - 13:09
Obrázek uživatele Návštěvník
sasinka (anonym)
to se mas, ja mam vetsi chut...ted jsem došla od doktora a napsal mi citalopram říkal že ze začátku můžu zhubnout ale později se to vyrovná a budu jíst stabilně...skvělé na tom je že to jsou prášky které nejsou návikové všem přeji hodně síly a zdaru držte se
7. Červen 2011 - 11:06
Obrázek uživatele Návštěvník
Rut (anonym)
Ahojky! Od paní doktorky jsem dostala Cithalopram a beru ho již 5. den. Zatím je to spíš horší. Chtěla jsem se jen zeptat na vaše zkušenosti a zda pomůže, chci se znova smát a nemít hlavu plnou myšlenek... Díky
28. Listopad 2011 - 7:15
Obrázek uživatele Návštěvník
Lucietka (anonym)
Já beru citalopram už přes 4 roky.. a můžu říct, že mi hrozně pomohl. Byla jsem v hrozných stavech a díky němu jsem se z nich dostala. Beru denně 10 mg a beru ho na noc. Žádné problémy s jídlem jsem neměla, ani jsem nepřibrala.. spíš bych řekla, že jsem ještě zhubla. Ovšem před 2 měsícema jsem se rozhodla, že ho vysadím. Takže jsem po dobu 1,5 měsíce jedla tabletku jen ob den. První 2 týdny pohoda, ale ten třetí se začaly vracet úzkosti a strach. Pak jsem měla zdravotní problémy, z čehož jsem se odrovnala psychicky, musela sem začít prášek užívat opět každý den. Myslela jsem si, jak to hned zabere, ale nástup účinku je 2-4 týdny. Teď jsem ve fázi, kdy je mi hrozně zle, tlaky na hrudi, neklid, bušení srdce, pocení, třes rukou, slabost nohou, nejím. A to vše jen díky pocuchané psychice. Jen doufám, že začnou zase fungovat co nejdřív a já budu moct normálně žít. Psychika je takovej hnus, což by jeden nevěřil. Držte se a hlavně, nevysazujte!!
21. Duben 2012 - 23:46
Obrázek uživatele Návštěvník
luciano (anonym)
Já beru citalopram už přes...Presne tak, ako píše Lucietka, AD sa nemajú vysadzovať. Užívajú sa spravidla celý život.
22. Duben 2012 - 12:42
Obrázek uživatele Návštěvník
Oldřiška (anonym)
Ono jak kdy, někdy se AD užívají celý život, někdy je doktor nasadí, aby pacientovi pomohl překlenout nějaké těžké období. Já měla Citalopram asi měsíc - chronická bolest zubů a pak vymknuté čelistní klouby mi odstartovaly sérii panických ataků, teď jsem se s tím svým fyzickým stavem už trochu sžila, tak jsem Citalopram vysadila. Nepřibrala jsem vůbec nic, naopak jsem ze začátku zhubla, ale snad ne ani tak v souvislosti s AD, spíš protože jsem měla šílený bolesti obličeje, kostí, svalů, všeho...nemohla jsem pomalu otevřít pusu, do jídla jsem se nutila.Za ten měsíc na Citalopramu jsem si akorát tak prošla tou špatnou fází vedlejších účinků a přechodného zhoršení stavu:)a přišla jsem si v hrozném útlumu, vpodstatě mi bylo jedno, jestli se v TV dívám na horor nebo komedii, stejná emoční odezva. Ale nechtěla jsem vytrvat na práškách, teď řeším psychiku vitamínama - magnesium, B-komplex a Omega3 a změnou životosprávy; pomáhá to. Mimochodem, spousta lidí prý má těchto vitamínů nedostatek a může to být i jeden z faktorů vzniku úzkostí/depresivních stavů.
28. Květen 2012 - 21:14
Obrázek uživatele Návštěvník
Franta (anonym)
Ono jak kdy, někdy se AD...Tak to máš teda dobrý, když se dokážeš za měsíc vyléčit z panické poruchy a dneska ti na to stačí rybí tuk a mulťák...
18. Červen 2012 - 9:21
Obrázek uživatele Návštěvník
Milan (anonym)
Ahoj, Citalopram užívám skoro rok a můžu jen vřele doporučit. Deprese takřka pominuly. Občas se vyskytne slabší moment, ale v rámci možností na AD nedám dopustit. Citalopram není všelék je to jen příjemný společník, kterýmu se taky občas něco nepovede!
7. Říjen 2013 - 23:54
Obrázek uživatele Návštěvník
Káťa (anonym)
Ahoj, citalopram beru 14tý den. Zatím nepociťuju nic, takže nedokážu posoudit, ale hrozně mě děsí to, že ho budu muset brát dlouhodobě? Bojím se, jelikož jsem měla nežádoucí účinky a to.. že jsem přestala na 30minut dobře vidět a hrozně mě třeštila hlava a byla jsem spocená.. nejhorší zážitek co jsem kdy zažila, ale myslím si, že mi pomůže, snížila jsem dávku a beru jen půlku každé ráno.. a musim řict, že jim co mi pod ruku padne a už mám kilo dole... myslíte že mi citalopram pomůže? Cítím se sama,uzavřená,bez pomoci... jako ve vězení :-( nejhorší je že když na to všechno myslim, hned brečim -kdekoliv.. kdykoliv :-(
29. Říjen 2013 - 18:38
Obrázek uživatele Návštěvník
Andrew (anonym)
Ahoj, měl jsem opravdu drsné stavy, velký stres v práci, neustálá atmosféra strachu, že nás vyhodí, že jsme k ničemu. AD, především citalopram mi hodně pomohl, nyní mám pocit určitého nadhledu, situaci jsem řešim a hlavně jsem dostal vnitřní sílu věci řešit. Beru je přes rok a pomohly mi. Když si vzpomenu na ty stavy a nyní, je to opravdu rozdíl. Nežádoucí účinky u mne byly minimální, zpočátku živé sny, ale upravilo se to. Nyní mám pocit, že vedu normální život, jsem rád, že jsem to i díky AD zvládl :-)
30. Prosinec 2013 - 16:27
Obrázek uživatele Návštěvník
Kacnek (anonym)
Ahoj, citalopram beru 14tý...Kato,AD jako citalopram zacinaji fungovat az po trech tydnech.Vydrz,bude lip;)
27. Leden 2014 - 10:34
Obrázek uživatele Návštěvník
Lucie (anonym)
Vím,že to zde nepatří,...mám zájem l.nachtigalova@seznam.cz
24. Srpen 2015 - 12:35

Stránky

Přidat komentář