827 komentářů / 0 nových
Poslední

Komentáře

Stránky

Obrázek uživatele Návštěvník
Zuzana (anonym)
Dobrý den, chtěla bych se zeptat jak je to s Citalecem a těhotenstvím. Já ho beru už asi 4 a puů roku v dávce už tak rok obden tedy 20tku asi 3x týdně,gynekoložka-jedna známá,ke které ale nechodím říkala,že v těhotenství se tento loék užívat může,moje obvodní lékařka mi radí,abych pak lěky vysadila,ale mám strach,že se mi potíže vrátí-úzkosti a obsedantně-kompulzivní porucha.Můžete mi prosím poradit??Děkuji
9. Srpen 2007 - 15:15
Obrázek uživatele Návštěvník
Olina (anonym)
Zuzko, osobně nemám zkušenost, zda lék brát či nebrat v těhotenství, ale myslím, že je třeba poradit se ještě s psychiatrem. Setkává se s větším množstvím pacientů, který C. užívají, a proto může mít více a i aktuálnějších informací o tomto léku. Další možností je, kontaktovat farmaceutickou firmu ( Zentiva), která by mohla též poskytnout detailnější informace tvé gynekoložce či lékařce. Požádej je, ať něco zjistí, pokud to lze. V letáčku se píše, že " vzhledem k omezeným zkušenostem může být APO-CITALOPRAM užíván v těhotenství jen v nutných případech a za předpokladu zvýšeného lékařského dohledu.Podobně je tomu při užívání přípravku v období kojení,protože není známo, zda citalopram ( léčivá látka přípravku APO_CITALOPRAM) vyloučený do mateřského mléka může ovlivnit kojence." Navíc se v letáčku píše, že "přípravek by neměli běžně užívat děti a dospívající do 18 let." Já osobně bych asi hodně váhala a zřejmě bych se snažila lék v těhotenství a při kojení nebrat. Možná existuje jiný přípravek, který je vyzkoušený a není pro dítě nebezpečný.Být tebou, ještě bych to konzultovala, kde se jen dá, avšak konečné rozhodnutí bude stejně na tobě.Hodně štěstí.O.
9. Srpen 2007 - 17:03
Obrázek uživatele Návštěvník
zelí (anonym)
prosím Vás, kdo jste po Citalecu trpěl nespavostí srovnalo se Vám to, nebo je ještě nutné brát další léky? Než jsem začala brát Citalec spala jsem úplně normálně.
13. Srpen 2007 - 10:59
Obrázek uživatele Návštěvník
Lena (anonym)
Mám to stejný a taky by mě to zajímalo, nevím, jestli nemůžu usnout kvůli depresi, nebo skrze citalec, ale s tím se to zhoršilo, spím tak 3 hodiny denně a to je pro mě hrozně málo. Myslím, že se to musí upravit, už jsem Citalec jednou brala a spala jsem normálně.
14. Srpen 2007 - 9:53
Obrázek uživatele Návštěvník
zelí (anonym)
Leno díky. Dneska byla fakt nejhorší noc. A přitom spát jsem šla celkem v pohodě. Jsem pak hrozně unavená a je mi celej den zas blbě.
14. Srpen 2007 - 11:20
Obrázek uživatele Návštěvník
zelí (anonym)
Doktorka tvrdí, že by se spaní mělo upravit. Ani mi žádné léky na spaní nepředepsala.
15. Srpen 2007 - 11:36
Obrázek uživatele Návštěvník
Lena (anonym)
Taky doufam!
15. Srpen 2007 - 11:37
Obrázek uživatele Návštěvník
Dana (anonym)
Mášo! to máš naprostou pravdu! Průměrní, "normální" lidé zvládají život mnohem lépe než my... Problém je jenom v tom, že my, přecitlivělí, vidíme život v širších souvislostech, dokážeme si představit všechny možnosti - co všechno nemusí vyjít a už se preventivně bojíme, že to doopravdy nevyjde! Sama jsem nervní - úzkostlivý typ. Navíc práci mám stresující. Výsledkem je to, že od dubna letošního roku beru Citalec. A pomohl mi - zklidnil mě, jsem vyrovnanější Měla jsem strach ho začít brát, protože se necítím být "blázen", ale když jsem se dozvěděla, že jedna moje kamarádka ho kdysi brala (a pomohl jí), začala jsem ho rovněž užívat. Držím palce všem.
15. Srpen 2007 - 12:07
Obrázek uživatele Návštěvník
Lena (anonym)
Zkusila jsem prirodni prostredek na to usinani, pripravek benosan nebo jine, kt. obsahuje kozlik lekarsky, k tomu jsem si dala caj (nervova smes - medunka, levandule), to vse 2 hodiny pred spanim, usinala jsem opet delsi dobu, ale v noci se nebudila. Dneska to udelam znova, uvidim, jestli to bude zase ucinkovat, doufam, ze to nebyla nahoda!
16. Srpen 2007 - 16:09
Obrázek uživatele Návštěvník
zelí (anonym)
Dano a nasazení Citalecu ti nedělalo žádný problém. Mě teď doktorka řekla zvýšit dávky a je mi už fakt doslova nablití. Tak jsem to zas snížila a ulevilo se mi. Pořád doufám, že to zabere jinak bych s tím už švihla do koše.
17. Srpen 2007 - 10:08
Obrázek uživatele Návštěvník
zelí (anonym)
Tak to as zkouším zvyšovat a je mi děsně. Ach jo.
18. Srpen 2007 - 11:44
Obrázek uživatele Návštěvník
Dana (anonym)
Ano, měla jsem mírné střevní potíže ze začátku (první týden či dva), pak ale vše odeznělo a já jsem se cítila dobře. Než jsem začala brát Citalec, cítila jsem se uvnitř hrozně vyděšená a vylekaná, bohužel nedokázala jsem to v sobě potlačit a má vyděšenost se projevovala i navenek - byla jsem nervní, zbrklá a věci jsem dělala rychle... Nyní jsem klidná, vyrovnaná a věci zvládám (aspoň doufám), s přehledem. Je to neuvěřitelné! Beru nyní jednu tabletu Citalec 20 ráno a vím, že mi to výrazně pomáhá. Možná by Ti pomohlo na chvíli si vydechnout a vzít si dovolenou. Já jsem se včera po týdnu vrátila z Orlíka a musím říci, že se cítím krásně odpočatě. Hodně jsem spala, sbírala houby a jezdila jsem na kanoi. Četla jsem si Agathu Christie a bylo mi blaze...
27. Srpen 2007 - 16:20
Obrázek uživatele Návštěvník
zelí (anonym)
Tak pozdě. Už jsem to vysadila, prostě jsem to nevydržela, bylo mi už úplně všechno. Bohužel nemám moc zázemí, takže mě nemá moc kdo podržet, naopak potřebují držet ode mě. Beru, ale jiná AD, tak snad se taky doberu lepšího konce.
27. Srpen 2007 - 19:15
Obrázek uživatele Návštěvník
Lena (anonym)
Za jak dlouho na vás zabral? Já po pěti týdnech na citalecu 20 (1 tabletu denně) jsem lepší, ale zdaleka to není úplně ono. Může se to ještě dál zlepšovat? Díky za odpověď.
4. Září 2007 - 14:27
Obrázek uživatele Návštěvník
Andrea (anonym)
Zdravím všechny co Citalec berou ,já jsem začla v lednu citalecem 20 pak jsem sla na citalec 10 a tet beru obden,a je mi faj chystam se otěhotnět takže co jsem se dozvěěla včera u ginekologa tak při těch prášcích se otěhotnět nedá.
11. Září 2007 - 18:15
Obrázek uživatele Návštěvník
marcelaj (anonym)
citalec jsem začala brát před sedmi dny, zpočátku jsem měla žaludek na vodě a chtělo se mi zvracet. Nejím, nespím. Brali jste k ad ještě nějaký prášek na spaní? A kombinovali jste je s léky proti bolesti či lexaurinem? Drtí mě, že zatím necítím moc efekt, i když mi všichni tvrdí, že je brzy...
13. Září 2007 - 4:51
Obrázek uživatele Návštěvník
Maja (anonym)
Ahojky všem. Beru Citalec na panickou poruchu půl roku a jsem konečně zcela bez potíží!!! Držím pěsti všem ať jim taky zabere.
13. Září 2007 - 8:52
Obrázek uživatele Návštěvník
Jza (anonym)
Zdravim. Při léčbě Citalecem se otěhotnět nejen že dá, ale také se dítě dá s úspěchem donosit. Nebyly zaznamenány žádné poruchy ani degenerativní změny u plodu až na nižší porodní váhu. Testy na lidech se samozřejmě neprovádějí. Jediné co se zjistilo, že se do mateřského mléka vyplavuje cca 5% dávky citalecu braného matkou. U mláďat potkanů změny žádné nenastaly. Každopádně bych osobně vyčkala na naprosté vysazení a teprve po té otěhotněla. Hodně štěstí.
13. Září 2007 - 11:11
Obrázek uživatele Návštěvník
klára (anonym)
ja beru citalon 14 dni a zadnej efekt zatim nevidim.vecer beru trittico 150mg a spim dobre,ten beru asi pres mesic.
17. Září 2007 - 12:23
Obrázek uživatele Návštěvník
Marie (anonym)
Citalec beru 14 dní řekla bych, že zabírá, ale padají mi dost vlasy, nemáte někdo také takové potíže díky za odpověď
18. Září 2007 - 7:55
Obrázek uživatele Návštěvník
Luke69X (anonym)
Beru Citalec déle než rok....nemyslím si,že by ma mne měl nějaké účinky-spíš se zklidňuji tím obřadem braní léku....ovšem vám pomoct může...Mnoho štěstí.
18. Září 2007 - 19:19
Obrázek uživatele Návštěvník
Alina (anonym)
Marie: také mi docela začali padat vlasy, ale nemůžu říct, že to mám po Citalecu, protože jsem začla skoro současně užívat antikoncepci.
18. Září 2007 - 20:44
Obrázek uživatele Návštěvník
Alino (anonym)
text
20. Září 2007 - 8:02
Obrázek uživatele Návštěvník
Alino (anonym)
text
20. Září 2007 - 8:05
Obrázek uživatele Návštěvník
Janina2 (anonym)
Já beru citalec skoro rok na PP, sice na psychiku pomohl, ale taky jsem přibrala 7 kg a nějak to nejde zastavit.....:-((
20. Září 2007 - 8:35
Obrázek uživatele Návštěvník
Lucie (anonym)
Před 5 lety jsem brala Citalec rok na úzkosti a už po 14 dnech jsem cítila zlepšení. Ted ho beru znovu. Zajímavé padají mi vlasy......má s tím ještě někdo zkušenost?Co na to lékař?
20. Září 2007 - 12:25
Obrázek uživatele Návštěvník
Olina (anonym)
Také mi padají vlasy. A hodně. Avšak to se děje i při (resp. za nějakou dobu po) depresi, souvisí to také s ročním obdobím, těžko říct, zda na to má rozhodující vliv právě Citalec.Příčina může být i hormonálního charakteru. Asi by to chtělo důkladné lékařské vyšetření a vytrvalost neustále lékaře se svým problémem tzv. otravovat. Jenže dnes je rozhodující faktor, co zaplatí pojišťovna, a nad to se ve stát. zdr. nejde. Jeidně pak soukromá praxe a dost peněz.Můj názor
25. Září 2007 - 16:55
Obrázek uživatele Návštěvník
Hana (anonym)
Já beru tento lék již dlouhodobě / po smrti manžela /Vlasy mě nepadají, jen jsem přibyla na váze / jinak se cítím fajn.
26. Září 2007 - 10:15
Obrázek uživatele Návštěvník
reidimar (anonym)
Chtěla bych se zeptat beru citalec týden zatím nic rozvádím se vše blbě snáším doktor mi předepsal nejslabší 10 stačí to - pomůže i ta?
26. Říjen 2007 - 12:23
Obrázek uživatele Návštěvník
Alena (anonym)
Taky jsem prvni tyden brala 10, potom 20. Citalec zabral az tak po dvou mesicich, ted je to ctyri mesice co ho beru ale obcas mam jeste problemy
27. Říjen 2007 - 14:34

Stránky

Přidat komentář