806 komentářů / 0 nových
Poslední

Komentáře

Stránky

Obrázek uživatele Návštěvník
pp (anonym)
ahoj Luďku. Můj názor a zkušennost na Citalek je takový, že najde přesně to místo, které v mozku potřebuje pomoct a velice precizně na něm začně pracovat. U mně se výraznější změna ukázala až tak po dvouch měsících užívání. Z toho nejhoršího jsem byla venku. Chce to čas. U tohoto léku je vše velice postupné. Čím je "problém" v hlavě větší, tím déle to trvá. Citalek je AD, kt.je hl.na depresi, ale taktéž působí na paniku a fobie. Nežádocích účinků bych se nebála. V počátku se tělo musí s lékem seznámit-mně bylo trochu jakože na omdlení,ale postupně to zmizí a vše jde směrem k lepšímu. Trpělivost a víru.
9. Leden 2007 - 10:03
Obrázek uživatele Návštěvník
ANDREA (anonym)
ahoj odpovidam na tvoji otasku je mi 23 let musim rict ze citalec jsem zacal brat na psichycke stavy strachu beznadeje a je super pomohl mi mislenky mam nekde jinde.
12. Leden 2007 - 14:43
Obrázek uživatele Návštěvník
Luděk (anonym)
Ahoj PP, chci se ješte zeptat, zda-li se u tebe objevil během léčby třes, který trval cca 10-15 minut a dále zimnice. Andreo, děkuji za odpověď, třes jsi neměla? Děkuji.Luděk
12. Leden 2007 - 21:48
Obrázek uživatele Návštěvník
andrea (anonym)
Ano citalec beru je skveli pokud budete mit dalsi otasky napiste mi na e-mail korinek8"seznam.cz
13. Leden 2007 - 14:43
Obrázek uživatele Návštěvník
andrea (anonym)
Ano citalec beru je skveli pokud budete mit dalsi otasky napiste mi na e-mail korinek8"seznam.cz
13. Leden 2007 - 14:44
Obrázek uživatele Návštěvník
andrea (anonym)
ahoj ludku ne tres rukou sem nemela jen ti chci rict ,ze jestli se ti trepou ruce a to je jediny problem u brani techto leku tak je nevysazuj a ber je uvydis ze za 14-30 dni nebudes mit zadne vedlejsi ucinky tyto leky jsou opravdu dobre aspon prome me zabiraji i kdyz sem mela opravdu velke problemy telo si musi zvyknout ver mi ja sem se dnes sla radit do lekarny kde sem popisovala me vedlejsi ucinky a to je zacpa nespavost hlavne v noci a buzeni se,rekla mi to chce zvyk a brat delsi dobu.
13. Leden 2007 - 14:48
Obrázek uživatele Návštěvník
betka (anonym)
Citalek jsem taky brala asi 3 roky, je s ním život zvládnutelnější.Jednou jsem ho zkusila vysadit, ale zhruba po jednom a půl měs. jsem se sesypala,tak jsem ho zase začala brát.Teď ho neberu 4 měsíce kvůli těhotenství, zatím to jde i když jsem asi vynervovanější ( vyšetření,čekání na výsledky apod.),nebylo zatím zjištěno ,jestli má vliv na mimino.
13. Leden 2007 - 15:00
Obrázek uživatele Návštěvník
andrea (anonym)
pro BETKU ja si myslim ze v tehotenstvi se dost zmenis a prejdes na dalsi myslenky a je ti dobre ale po porodu se ti muze stav rychle vratit
13. Leden 2007 - 15:36
Obrázek uživatele Návštěvník
Návštěvník (anonym)
Bože to už je opravdu úpadek, když na fórum nemocných lidí píše distributor amway, s tím,že vyřeší jejich problémy s depresema a úzkostma. Mám svou tříletou zkušenost s amway, byla jsem na 12ti% a spojení s tímhle systémem spíš mé úzkosti prohloubil. Ty bys měl zajít k psychologovi a nechat si posoudit jestli už fakt nemáš vymytý mozek, že si myslíš že pomůžeš lidem co potřebujou psycho a farmakoterapii. Hodně štěstí ať se z toho včas dostaneš.
15. Leden 2007 - 18:26
Obrázek uživatele Návštěvník
andrea (anonym)
Ty si myslis ze kdyz nekdo ma problemy s uskosti a ruznymi navali do hlavy tak by mel us navstivit psichologa nebo psichiatra ja prave nevim ma obvodni lekarka mi zdelila ze to vyresime spolu ja si myslim ze vymity mozek ma ten kdo ma silene problemy kdo se zhrouti a dela a nevi co ja mam skosenosti s otce zhroutil se tak ze delal veci co by nikdy nedelal.
16. Leden 2007 - 8:13
Obrázek uživatele Návštěvník
andrea (anonym)
Co to je teda AMWAY
16. Leden 2007 - 8:17
Obrázek uživatele Návštěvník
Jeanette (anonym)
Andreo, nic proti.Buď jsi cizinka, nebo jsi opravdu, soudě dle Tvého písemného projevu, velmi omezená. Jinak, co se týký depresí, paniky atd, Ti ráda poradím. Také beru C.
16. Leden 2007 - 9:02
Obrázek uživatele Návštěvník
Andrea (anonym)
Ja si myslim,ze neni pekne jak tady pises a rikasmi co jsem.Ja sem prosila o radu. Tot vse.
16. Leden 2007 - 14:38
Obrázek uživatele Návštěvník
Daša (anonym)
Kdopak,to tady tak rád poučuje.
16. Leden 2007 - 14:45
Obrázek uživatele Návštěvník
Dáša (anonym)
Ja mam jednu prozbu,mužete mi nekdo poradit,v noci nemohu spát často se probouzím,je to určitě těmi prášky Citalec,má někdo stéjný problém.
16. Leden 2007 - 15:00
Obrázek uživatele Návštěvník
Jeanette (anonym)
Ráda poradím a omlouvám se. Všechna AD způsobují noční pocení a probouzení....
16. Leden 2007 - 15:25
Obrázek uživatele Návštěvník
Dáša (anonym)
Prosím jestě jednou myslite,ze to buzeni v noci se spravi nebo se budu budit dokud ty prašky budu brát.
16. Leden 2007 - 15:31
Obrázek uživatele Návštěvník
Jeanette (anonym)
A jak dlouho je berete??? Může to být jeden z průvodních jevů než si tělo zvykne. AD mohou plně zabrat až za 3 měsíce.... Při braní AD je dobré na noc (proti probouzení) si vypomoci lexaurinem, nebo něčím podobným....
16. Leden 2007 - 15:41
Obrázek uživatele Návštěvník
Draga (anonym)
Já se taky v noci budila, přešlo to tak za 5 týdnů.
16. Leden 2007 - 15:46
Obrázek uživatele Návštěvník
Dáša (anonym)
Ja beru Citalec teprve 5 dni doktorka mi jeste předepsala,Stilnox rada bych ho vecer vzala ,ale mam strach,ze me dite neuslyšim jsem totis sama jen s ditetem,proto mam obavy.co myslite
16. Leden 2007 - 16:28
Obrázek uživatele Návštěvník
Draga (anonym)
Já bych ještě pár dní vydržela bez toho Stilnoxu. to že mě to přešlo za 5 týdnů nic neznamená, většina nežádoucích účinků zmizí za 2 týdny. Ale to špatné spaní je příznak deprese, takže proto si to u mě sedalo tak dlouho.
16. Leden 2007 - 16:47
Obrázek uživatele Návštěvník
Daša (anonym)
Takze myslite,ja treba v noci nemužu spat od 1-4 hodin je ten prasek tak silny ,ze bych neslyšela maleho kdyz si vemu jen pulku . Děkuji za odpovět
16. Leden 2007 - 16:59
Obrázek uživatele Návštěvník
Draga (anonym)
Já jsem ho nikdy nebrala, na každého působí jinak, podle mě je to dryák, ale jsou lidi na který vůbec nezabral. Fakt nevím, nemáš třeba lexaurin nebo neurol, to člověka uklidní, že spíš usne, ale nespí nijak tvrdě.
16. Leden 2007 - 17:05
Obrázek uživatele Návštěvník
armo (anonym)
Ahoj dnes sem byla na genetice a dozvědela sem se ,že citalec mužu klidně brát v těhotenství,že miminku škodit nebude. Pokud ho teda potřebuji.
17. Leden 2007 - 12:21
Obrázek uživatele Návštěvník
draga (anonym)
to je dobrá zpráva, já beru taky citalec a bojím se, že bych to bez něj v těhotenství nezvládla. A můžu se zeptat, jestli ti to jen oznámili nebo ti řekli, jak k tomu došli a tak podobně. Díky za informaci
17. Leden 2007 - 13:08
Obrázek uživatele Návštěvník
armo (anonym)
Na genetice jsem se teda ptala,řikala sem, že beru citalec a jestli ho mam v tšhotenstvý vysadit nebo brat dál,a nebo pokud ho vysadim po jaké době mužu otěhotnět tak aby citalek už v tele nebyl. Doktor mi zdělil,ze ho klidne mam brat dal pokud tedy neberu jiné leky ,ze plodu tento lek nevadi,byla sem sama prekvapená.
17. Leden 2007 - 13:15
Obrázek uživatele Návštěvník
armo (anonym)
Jak dlouho bereš citalec,a maš nejake vedlejší učinky.Předepsal ti ho obvodni lekař.
17. Leden 2007 - 13:18
Obrázek uživatele Návštěvník
Draga (anonym)
Mám ho od psychiatra, beru ho s pár měsíční přestávkou dva roky. Právě, že sem ho vysadila a bez něj to halt nešlo, proto se bojím, že ho budu muset brát dlouhodobě. Děkuju moc za povzbuzující informace.
17. Leden 2007 - 16:16
Obrázek uživatele Návštěvník
armo (anonym)
AHA JA SI MYSLIM,ZE OPRAVDU V TĚHOTENSTVI CITALEC NEVADI TO MI DNES POTVRDIL GENETIK. MUZU SE ZEPTAT JAKE PROBLEMY SI MĚLA,. JA JSEM TEDY MĚLA ŠILENE NÁVALI DO HLAVY UZKOST NA HRUDI.A ŠILENE MYŠLENKY CO KDYBYCH SE PŘESTALA OVLADAT A TŘEBA SKOČILA S OKNA TO MĚ NAPADALO A DOTOHO TY NAVALI A PLAČTIVOST.ALE PO CITALEKU JE VŠE PRIČ,A OBVODNI DOKTORKA MI NA TO NAPSALA TEN LEK.
17. Leden 2007 - 18:34
Obrázek uživatele Návštěvník
Draga (anonym)
Já měla taky úzkostný stavy, pořád sem byla napjatá, měla jsem tlak v hlavě, nemohla dýchat, bála jsem se, že umřu nebo, že se zblázním. Celý můj život se scvrknul jen na strach. Citalec mi moc pomohl, jsem po něm klidnější i když občas to na mě znova přijde, ale už to nemá tu intenzitu. Taky mi hodně pomohla psychoterapie, protože člověk zjistí, že spoustu problémů si způsobuje sám.
17. Leden 2007 - 20:08

Stránky

Přidat komentář