12853 komentáře / 0 nových
Poslední

Komentáře

Stránky

Obrázek uživatele Návštěvník
Petr (anonym)
Milá Sonyk, s tím nízkým tlakem je to asi pravda. Poznáváš tu změnu na sobě také po ranním probuzení, jako já? :-)) Martine je to přesně tak, jak píšeš. A už si taky zvykám... A jak se vám daří změnit (=zpomalit) životní styl? Já to zkusil jednou - nejdřív mi vynadala žena, že nic nedělám a ať jdu nakoupit. Šel jsem pěšky - chůze prý prospívá psychické pohodě. Ale nestihnul jsem kvůli tomu úřednici na FÚ - někam odběhla (asi pro cipralex). V bance ve frontě u přepážky jsem si všiml, že všem zaměstnancům září tváře úsměvem a spokojeností - určitě proto, že se svou prací nespěchali. Tempo jsem nadále udržel nízké a tak mi zavřeli krám přímo před nosem. Pak mi vynadal řidič, že se flákám na přechodu. V Megamarketu mi prohledali kapsy, že prý jsem dlouho postával u regálu. Mezitím někdo hbitý a rychlý vykradl pře domem mé auto. Doma už netrpělivě čekala návštěva - koho prý budu volit a jestli bych jim nemohl půjčit peníze... Takže - raději jsem opět šlápnul na plyn. Ale nevzdávám to a zase to někdy zkusím! (P.S. :-)) Ahoj!
6. Březen 2006 - 22:10
Obrázek uživatele Návštěvník
petra (anonym)
Šarko nedoporočovala byh ti vysazovat najednou.Mě se to potom hrizně zhoršilo.Doporučila byh ti to postupně. 3dny nebrat potom zase 2 krát vzít po té zas třeba2dny nebrat atd.To je na tobě podle toho jak se bubeš cítit.Tělo je naviklé a je to naráz a záleží jaké jsi měla problémy.Já byla po operaci štítné žlázy.tak atOpatruj se Šárko je ti fajn.
11. Březen 2006 - 9:55
Obrázek uživatele Návštěvník
Pája (anonym)
Ahoj, také jsem to vysazovala postupně.. přesně brala jsem to obden.. pak obdva atd... šlo to dobře a cítila jsem se lépe. Hlavně jak to vysazuješ postupně, tak ucítíš, zda jsi OK a to ti začne dodávat jistotu. Všem držím palce :-)
17. Březen 2006 - 13:15
Obrázek uživatele Návštěvník
Zdenek (anonym)
Šárko, vysadit Cipralex není problém, má však ještě tak 5 týdnů doběh. Nepříjenmé pocity si každý vsugeruje sám. Musíme si uvědomit, že jsme kapánek citlivější. Osobně si myslím, a mám i tu zkušenost, že není třeba ho sám o sobě vysazovat. To samé je s nabíháním, neučinkuje plně ihned, ale až po čase
9. Duben 2006 - 10:58
Obrázek uživatele Návštěvník
Jirka (anonym)
Já beru také Cipralex. Rozhodně bych ho ale nevysazoval najednou. Někde (a opravud už si nevzpomenu kde a zda to bylo opravdu o Cipralexu) jsem četl, že se vyloučí během 37 hodin. Takže bych rozhodně doporučoval to postupné vysazování a roztáhnout to aspoň na dva měsíce.
13. Duben 2006 - 13:50
Obrázek uživatele Návštěvník
E (anonym)
beru tento lék týden, do 14 dnů od začátku užívání by měli zmizet vedl. účinky. Jaké jsou Vaše zkušenosti? Já na sobě pozoruji větší potivost,ospalost,trochu závratě,snížená chut k jídlu. Když jste tento lék začali brát, fungovali jste normálně v práci?
4. Červenec 2006 - 20:35
Obrázek uživatele Návštěvník
Dáda (anonym)
A je ti lépe po psychické stránce?
18. Červenec 2006 - 13:39
Obrázek uživatele Návštěvník
Eva (anonym)
Beru Cipralex asi půl roku, 10 mg denně. Snášela jsem jeho nasazení dobře, což u mne není zvykem. Byl mi nasazen na agorafobii, t.j. na úzkostné stavy, což mi připadá v souvislosti s příspěvkem Renky přinejmenším zajímavé.
24. Červenec 2006 - 16:01
Obrázek uživatele Návštěvník
Verca (anonym)
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, jestli lék cipralex 10mg jednou děnne ráno snižuje účinek hormonální antikoncepce(jeanine)
10. Srpen 2006 - 13:54
Obrázek uživatele Návštěvník
andra (anonym)
pro Vercu - cipralex ucinek antikoncepce urcite nesnizuje, neboj
10. Srpen 2006 - 22:04
Obrázek uživatele Návštěvník
Věra (anonym)
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, jaké zkušenosti máte s Portalem a zda někdo užíval Portal a i Cipralex (samozřejmě ne najednou) a který mu více vyhovoval?
21. Srpen 2006 - 9:14
Obrázek uživatele Návštěvník
Návštěvník (anonym)
Ahoj u me se taky rozhodli dat mi cipralex,ale to neslo vydrzet...Beru neurol a ten je 100* pro me osobne prijatelnejsi....
3. Září 2006 - 13:56
Obrázek uživatele Návštěvník
Marie (anonym)
Ahoj, beru již 2.týden Cipralex, 1.týden jen půl tablety po ránu, teď už celou. Můžu říct, že se mi zdá, že je to opravdu lepší. Trpím totiž dost úzkostnými stavy a strašně si vše beru, až mě z toho někdy bolí hlava. Jsem teď taková klidnější a vyrovnanější.
12. Září 2006 - 8:10
Obrázek uživatele Návštěvník
Marie (anonym)
Ahoj, beru již 2.týden Cipralex, 1.týden jen půl tablety po ránu, teď už celou. Můžu říct, že se mi zdá, že je to opravdu lepší. Trpím totiž dost úzkostnými stavy a strašně si vše beru, až mě z toho někdy bolí hlava. Jsem teď taková klidnější a vyrovnanější.
12. Září 2006 - 8:10
Obrázek uživatele Návštěvník
kris (anonym)
Ahoj cipralex nesmis vysadit naraz,musis postupne ubirat.A stejne se ti v prvnich dnech objevi abstinencni priznaky,ale jen male
6. Říjen 2006 - 13:08
Obrázek uživatele Návštěvník
Návštěvník (anonym)
Cipralex je dobrej narozdíl od jiných antidepresiv která uspávají apod.akorát stimuluje natolik že nahromaděnou energii je třeba někde vybít...což ale není na škodu...mě cipralex umožňuje fungovat..možná by ale stačilo 5 mg namísto 10 mg.
12. Říjen 2006 - 14:58
Obrázek uživatele Návštěvník
Marek (anonym)
Ano Cipralex som bral, vela ludi ma pozitivnu odozvu, a liek je obvykle dobre znasany. No so SSRI antidepresivami je to tak, ze kazdemu zabera nieco ine. U mna nezabral, po tyzdnoch jeho uzivania - ziadna zmena. Na mna zase vynikajuco funguje Paroxetine (Seroxat/Paxil). Pokial hladas viac info o Cipralexe, pozri aj zahranicne stranky, v Amerike sa to predava pod menom Lexapro.
16. Říjen 2006 - 15:37
Obrázek uživatele Návštěvník
a. (anonym)
meli jste nekdo behem brani Cipralexu pocity paleni? ja ano, kvuli tomu jsem musela vysadit, lekari ale rikali, ze to neni z toho.
22. Říjen 2006 - 19:45
Obrázek uživatele Návštěvník
Dagmar (anonym)
Nevím,jaké pálení myslíte.Já ho beru 2 měsíce, mám pálení v celém podžebří a v hrudní oblasti, navíc mám zimnici. Nevím, jestli je to po Cipralexu.
24. Říjen 2006 - 14:11
Obrázek uživatele Návštěvník
Lenka (anonym)
o tyhle pocity jsem měla když jsem brala jiná AD pálila mě strašně hlava a na hrudi spíš jakoby v hrudi a bylo to léky, chce to buď vydržet nebo změnit léčiva. L.
24. Říjen 2006 - 14:33
Obrázek uživatele Návštěvník
Dagmar (anonym)
Jaké máte zkušenosti s užíváním Portalu? Má někdo zkušenosti s přechodem z jednoho AD na jiné, je potřeba před změnou léku snižovat dávky a jak? (např. z Cipralexu na Portal?)
24. Říjen 2006 - 14:59
Obrázek uživatele Návštěvník
zuzana (anonym)
Užívala ho moja starka a odvtedy má problém s krvými dodštičami. Teraz je v ohrození života. A za toto všetko vďačím jednej trafenej doktorke, ktorá sa volá HUDECOVÁ.Je to tá najväčšia krava na svete.
30. Říjen 2006 - 17:46
Obrázek uživatele Návštěvník
zuzana (anonym)
Užívala ho moja starka a odvtedy má problém s krvými dodštičami. Teraz je v ohrození života. A za toto všetko vďačím jednej trafenej doktorke, ktorá sa volá HUDECOVÁ.Je to tá najväčšia krava na svete.
30. Říjen 2006 - 17:47
Obrázek uživatele Návštěvník
irena (anonym)
určitě nevysazuj naráz ale pomalu ubíreja budeš v pohodě. ahoj a přeju vše nej. Irena
31. Říjen 2006 - 12:22
Obrázek uživatele Návštěvník
miris (anonym)
ja jsem měl strašné pálení, myslel jsem že s toho shořím, čtyři tablety a pořád horší, vysadil jsem to
31. Říjen 2006 - 14:04
Obrázek uživatele Návštěvník
evinazboru (anonym)
ahoj,to co čtu mám pocit,že je o mě.Je mi tak mizerně...Dnes mi doktorka předepsala Cipralex a myslím,že nežádoucí účinky mě neminuly.Špatně vidím,spíš rozmazaně,jsem šíleně unavená a motá se mi hlava jak na řetězáku.Všechno se to umocnuje prudkým pohybem...Ale musím říct,že necítím to šílený napětí uvnitř sebe,který mě dohánělo k zuřivosti a stavům,kdy jsem chtěla udělat něco sobě a bohužel bych snad stáhla i vlastního dvouletého syna.Jsem k odsouzení,ale snažím se s tím něco udělat.Jsem natolik zoufalá ze svých nálad,kdy jsem 7 dní v měsíci v pohodě a zbytek katastrofa,že budu snášet jaké- koliv nežádoucí účinky,hlavně at zmizí deprese.
21. Listopad 2006 - 13:34
Obrázek uživatele Návštěvník
Lenka (anonym)
Evi, vydrž začátky braní AD jsou pro některé citlivé lidi hrozný ale přejde to mě vždycky tak po 14 dnech a máš velkou šanci že se ti po lécích uleví. Držím palce L.
22. Listopad 2006 - 10:06
Obrázek uživatele Návštěvník
pádlo (anonym)
Beru 10mg šestý den, zatím půl tablety, mám to na sociální fóbii a je to můj vůbec první lék. Účinky jsou docela zajímavé, mám menší chuť k jídlu, pobolívá mě hlava. 5. den odpoledne a večer jsem dostal skoro mánii, pokládal jsem se za vyléčeného, jakákoliv úzkost v mých představách ustoupila, neviděl jsem jediný problém. Nemohl jsem usnout, měl jsem v představách chuť objímat kolemjdoucí na ulici a šířit kolem sebe štěstí, radost a vitalitu. Ráno jsem se probudil a všechno bylo jinak, v podstatě jsem se vrátil do svého "normálu". Tak nevím. Počkám ty dva týdny a uvidím.
23. Listopad 2006 - 21:51
Obrázek uživatele Návštěvník
Jarek (anonym)
Ahoj.Včera mi doktor předepsal Cipralex.Asi 2 hodiny po užití se u mě začne projevovat pálení rtů,hlavy a ruk.Bolí mě hlava a mám závratě.Je mi na zvracení.Je to normální příznak nežádoucích účinku při zahajení lečby Cipralexem,nebo mám vyhledat lékaře?Dík za odpověď...
24. Listopad 2006 - 13:32
Obrázek uživatele Návštěvník
EVA (anonym)
Jak dlouho je možno používat tento lék nejdéle?
27. Listopad 2006 - 11:42

Stránky

Přidat komentář