0 příspěvků / 0 nových
Poslední

Komentáře

Stránky

Obrázek uživatele Návštěvník
Návštěvník (anonym)
....kecy... nauč se pravopis, když chceš prudit...'
8. Červenec 2009 - 16:03
Obrázek uživatele Návštěvník
květa (anonym)
Taky tak dopadneš neboj se'
14. Srpen 2009 - 17:51
Obrázek uživatele Návštěvník
kvta (anonym)
to je vzkaz pro Kubu,dopadneš taky s celulitidou stejně protože,žereš hamburgry a hranolky tak nepruď,tlustoprde'
14. Srpen 2009 - 17:53
Obrázek uživatele Návštěvník
Jiřka (anonym)
Chůze je dobrá ale kolo nezatěžuje klouby a naopak to můžou praktikovat lidi s nadváhou! Takže oprašte naše herky a hurá za turistikou na kole! A + to má i v tom, že se podíváte dále než pěšourem.'
26. Srpen 2009 - 14:26
Obrázek uživatele Návštěvník
Helena (anonym)
Chůze je na hubnutí to nejlepší protože lidé s nadváhou většinou mají vysoký cholesterol nebo cukrovku ,obden 5 km chůze na začátek .Pak si zvykneš a nemůžeš bez toho být začni zvyšovat km a k večeři si dej zeleninu .A uvydíš ten zázrak mám to vyskoušený.
29. Září 2010 - 18:39
Obrázek uživatele Návštěvník
Julie (anonym)
Chůze je na hubnutí to...Heleno, ty vidíš fakt takhle tvrdě? Není "vy" jako "vi". A není "skoušet", ale "zkoušet". Děs a hrůza, hlavní je, že máš ráda chůzy (nebo chůzi????)
6. Říjen 2010 - 23:19
Obrázek uživatele Návštěvník
A (anonym)
Já jsem teda všude možně...Těch 12 kilometrů není vzdálenost ale rychlost !!! ;)
9. Leden 2011 - 18:58
Obrázek uživatele Návštěvník
Helena (anonym)
Já se tak jmenuji,ale nejsem ta, co píše nahoře:-)Používám tu běžně své jméno,tak se Helčo ty druhá trochu snaž s tou češtinou,nebo to bude na mně.. Hubnu a snažim se a držím se, cvičím jak blázen a váha je dole,tuk však zůstává:-( Takže ted najíždím na něco,co jsem našla na netu a vypadá,že konečně jsem se trefila. Všem zájemcům nabízím totéž, jukněte se a uvidíte. Hloupé řeči o cvičení atd..které nepomáhají jak by měly..no počtěte si. Zatím to začíná u mně fungovat. /www.osvalech.cz/c-92-spalovani-tuku-behanim.html
9. Leden 2011 - 21:51
Obrázek uživatele Návštěvník
Martina (anonym)
Ahoj, potřebuji zhubnout, na...Ostrou chůzi, 3krát týdně min.5km, mohou doporučit, hubne se pěkně, za 2 měsíce 5kg dole.
10. Červen 2011 - 17:43
Obrázek uživatele Návštěvník
. (anonym)
VELKÝ DAŇOVÝ PODVOD ! Když jsem se zamyslel nad návrhem „změkčené“ daňové reformy a zjistil, že to je divadýlko s velkým podvodem. Budeme počítat se základem 100 Kč: dnes je daň 10% ze 100 Kč = 10,00 celkem cena vč. DPH 110 Kč v roce 2012 bude 14,5% = 14,55 cena vč.DPH 114,50 Nesmíte zapomenout, že v roce 2013 se bude daň 17,5% počítat ne z dnešních 100Kč, ale z částky zvýšené v příštím roce o 14,5% Takže bude: 2013 17,5% ze 114,5 = 20,03 cena celkem 120,03 --------- PŮVODNÍ NÁVRH BYL 20% 120,00Kč Takže to mají ty ku… velmi dobře spočítané. Ve skutečnosti zvednou DPH na 20%, i když to vypadá, že „jen“ na 17,5%
10. Červen 2011 - 18:47
Obrázek uživatele Návštěvník
anton (anonym)
VELKÝ DAŇOVÝ PODVOD...Ahoj. To se bude hubnout :-) Nebude na ,,žrádlo''
2. Leden 2012 - 21:45
Obrázek uživatele Návštěvník
alechin (anonym)
4 x týdně ostrá chůze 2 x 6,5 km (rychlost 6,5km/hod) + 1x až 2x týdně posilovna (tam i 30 minut na běžeckém pásu) + 5x až 6x denně menší porce jídla (hlavně nehladovět, a to za žádných okolností) a je za měsíc 5 kg dole. Po posilování je nutné doplnit sacharidy a bílkoviny (sacharidy hned, bílkoviny cca po 1 hodině)Takže chůzi, pravidelné stravě a posilovně zdar :-)
6. Únor 2012 - 12:01
Obrázek uživatele Návštěvník
Jakub (anonym)
Chůze je na spalování tuků úplně nejlepší! Tuk se páli zhruba po 20 - 30 minutách svižné chůze. Velmi důležité je hlídat si tep tzn. pořiďte si tepoměr (jsou to takové hodinky co ukazují obvykle tep, spalene kalorie atd.) a hlídejte si abyste se pohybovali v tzv. aerobním pásmu (u mě je to 107 - 137 bpm). Výsledky jsou velmi rychle znatelné a hlavně pálíte tuk a to je to hlavní při běhání, ježdění na kole a podobně se tuk pálí minimálně. Ideálně si měřte obvod pasu a pod. váha totiž může zůstávat stejná (budou se vám budovat svaly), ale budete výrazně hubenější protože to co vás dělá "tlustými" je tuk a nikoliv svalová hmota.
4. Květen 2012 - 23:26
Obrázek uživatele Návštěvník
Boriš (anonym)
Chůze je na spalování...No tak to mám smůlu... do práce i z práce to mám ostrou chůzí přesně 22 minut. Takže ani každodenní chůze by mě podle téhle teorie neměla zbavit pneumatiky pupkové. Skutečnost je ale taková, že i těch pravidelných 2x 2,5 kilásků docela stačí na to, abyste si museli dělat nové dírky do opasku. Tentokrát ale dovnitř :-)
5. Květen 2012 - 6:41
Obrázek uživatele Návštěvník
Pepa1 (anonym)
Chůze je na spalování...Chůzi doporučuji a navíc je pro člověka ten nejpřirozenější pohyb už několik tisíc nebo miliónů let. Ahoj, četl jsem Vaši diskuzi na snížení váhy. Mám něco vyzkoušeno a dalších cca 500 lidí v ČR. Technologie z Holandska, která je na světe přes 8 let a dělá divy v Německu, Holandsku, Rakousku a u nás taky. Já sám jsme za 42 dnů zahodil z 88Kg na 78Kg (1.9.2005) dnes mám 80-82Kg. Manželka z 60Kg na 54Kg. Známí z 114Kg na 82Kg. Bez JOJO. Nejde o Herbalife. Když Vás to bude zajímat. Tak napište odkud jste není to na mail ani na telefon. Jde o systém stravování, potr. doplňků, atd...... Pošlu Vám základní informace: mail: disc@wo.cz pepa1
9. Květen 2012 - 0:34
Obrázek uživatele Návštěvník
čeče Pepo (anonym)
Chůzi doporučuji a navíc...Ty jsi nějaký čerstvý distributor MLM, že jsi tak aktivní ve všech diskuzích?
9. Květen 2012 - 9:00
Obrázek uživatele kamila58
kamila58
Ahoj Pepa, ide opäť o nejaký chudnúci zízrak. Ja tým prípravkom vôbec neverím, ale ktohovie. Skús o tom viace napísať. Ide o nejaký tabletky na chudnutie, ktoré znižujú chuť na sladké itp.?
7. Červenec 2012 - 12:00
Obrázek uživatele Návštěvník
Martin (anonym)
Funguje to za několika...Saratoga:na to jste přišel/a jak že se tuky spalují až po 12km chůze? to je myslím zase nějaký mýtus jakože se tuky spalují až po 20 minutách (viz. další komentář) atd... ne?
15. Červenec 2012 - 19:25
Obrázek uživatele Návštěvník
Strom (anonym)
Ahoj, potřebuji zhubnout, na...To o těch 12 km vůbec není pravda. Takové řeči Vás spíš odradí, než aby Vám opravdu pomohli. Chůze je výborný způsob, jak si zísakt/udržet kondici a zhubnout. Co se týče intenzity, takový všeobecný způsob, jak zjistit, v jakém pásmu intenzity je dobré se pohybovat, je následující (čerpám z informační brožury Ministerstva zdravotnictví, kterou jsem obdržel u lékaře v čekárně, takže informace by měly být spolehlivé): 220 - (minus) Váš věk (např. 30 let) 220-30= 190 (= maximální tepová frekvence) Měla byste se pohybovat ideálně kolem 70-75 procent max.tep. frekv. Nepotřebujete k tomu nutně žádný měřič, prostě stačí se v průběhu aktivity zastavit a spočítat si, kolikrát se Váš srdeční sval stáhne za 10 vteřin a pak to vynásobit šesti). Pokud jde o trvání, různé zdroje uvádí různé informace, ale podle té brožury je ideální doba tak 30-60 minut. Pokud se budete cítit lépe, můžete i víc, ale NIKDY do vyčerpání.
25. Srpen 2012 - 12:25
Obrázek uživatele Návštěvník
Helena (anonym)
A ještě jednoduší způsob je..nezastavovat. Ale zpívat si, pokud to jde,je chůze pomalá. Musí jít mluvit,ale zpívat už ne. Tak to dělám já:-) Nesmysly, že je třeba jít 12 km a nebo cvičit určitou dobu/uvádí se 20, nebo 40 minut/ neberte. Mám to vyzkoušené. http://www.osvalech.cz/ tady si to přečtěte a dělejte podle těch stránek. Jsou výborné.
25. Srpen 2012 - 21:43
Obrázek uživatele Návštěvník
Danka (anonym)
Zdravím. Za sebe můžu říct, že chůze opravdu funguje. Před 2 lety jsem se rozhodla chodit do práce pěšky. Je to (jen) 4 km, takže cesta tam a zpět dohromady 8 km. Chodím to ale téměř každý den. Plus k tomu cvičím 1-2x týdně pilates. Za tu dobu jsem zhubla z 55 kg na 50 kg a váhu si stále držím. Bonus je lepší kondička, nálada a zdraví. :)
3. Říjen 2012 - 19:37
Obrázek uživatele Návštěvník
Pampeliška (anonym)
Zdravím. Za sebe můžu...Je to výborný nápad, chodit do práce pěšky. Jen v městě ve velkém provozu je to hnus, v tom hluku aut a splodin. :-( Táleží, jestli tam vede pěší cesta a jestli je to časově vůbec možné. Já to mám do práce 8 km, a když zrovna nenesu těžké tašky, tak chodím (jen asi polovinu cesty, kde je to přes park a louku, a sídlištěma)kousek pěšky. Nehubnu, protože jím dostatečně. Ale nemusím se tlačit chvíli v MHD plné divně páchnoucích sedaček a lidí....Jen musím kvůli tomu vstávat skoro o hodinu dříve.
3. Říjen 2012 - 22:00
Obrázek uživatele Návštěvník
chuze je to pra (anonym)
Clanek je hezky.Chuze je opravdu ten nejzdravejsi pohyb ktery muzeme vykonavat, je to dane od prirody.Pro opravdovou efektivitu je vhodne zamestnat taky horni polovinu tela. Na to pred par lety vymysleli ve svedskem institutu hole Bungypupmp s vevstavenou suspenzi ktere to s vasi pomoci umeji.Pouzivaji je hodne na severu kde jak je znamo zdravy zivotninstyl je snad prirozenosti.Tento typ treninku je nutno vyzkouset, teprve pak zjistite ze je to velice zabavna forma fitness kardio treninku.Vydaj energie je mnohem vetsi, doporucuji vsem ktery si chteji upevnovat sve zdravi,efektivne se vyzit na cerstvem vzduchu,dobre se citit uzivat si moc endorfinu a hezky vyformovat sve pulky :-) bez nutnosti navstevovat fitness cetra a pod.. www.bungypump.cz
31. Leden 2013 - 0:03
Obrázek uživatele Návštěvník
Kami (anonym)
Zkus radeji www.xjidelnicek.cz, díky nim hubnu a netrpím.
31. Březen 2014 - 19:56
Obrázek uživatele Návštěvník
hatule (anonym)
Ahojte já mužů potvrdit ze chůzi se spalujou tuky mam za sebou 1 a pul Měsíce v posilku na pase ujdu 3-4 km 3 x do týdně a mam 12 kg dole bez větších omezeni dokonce ME to začalo bavit tak pokračují Dale držím palce všem co se rozhodnou hubnout tímto způsobem
31. Březen 2014 - 21:15
Obrázek uživatele Návštěvník
Anri (anonym)
Že se spalují tuky až po 12 km???? BLBOST. 17.3.2014 jsem začala chodit 3x denně před snídaní, obědem, večeří na 40 minut procházky (ujdu 3,3 km za těch 40 min.). K tomu stačí střídmá strava (jednou týdně chodíme i s dětmi do cukrárny) a mám k dnešnímu dni 26 kilo dole. Pohyb je pro člověka důležitý, když hubnete jen stravou, tak to není ono a za chvíli se stejně zaseknete. Když chodíte, podpoříte svalstvo a to spaluje zase více energie... Všem držím palce, zapomeňte na zázračné prostředky - NEEXISTUJÍ!
22. Srpen 2014 - 9:28
Obrázek uživatele Návštěvník
Ilona (anonym)
Že se spalují tuky až po...a kde pracuješ, že ti povolí před jídlem se projít?
22. Srpen 2014 - 10:01
Obrázek uživatele Návštěvník
--- (anonym)
a kde pracuješ, že ti...Tak třeba pracuje z domu, nebo je na MD, nebo v důchodě. Já tedy chodím každý den také, zhruba tak 3/4 hodiny. Je to takový denní rituál, vždycky pošlu balíky a pak místo MHD jdu pěšky. Teď, když je pěkně, je to paráda, ale v zimě v mraze si to holt vždycky odřeknu, jsem takový zmrzlík. K tomu dělám břišní tance a musím říci, že váha šla o 6 kg dolů, takže jsem nadmíru spokojená a také mohu docela "hřešit", mám ráda sladké a na váze se to díky tomu pohybu neprojevilo- tj. nepřibrala jsem. Ale před pár měsíci jsem mlsky výrazně omezila, najela jsem na zdravý styl života a hubnu teď až moc...
22. Srpen 2014 - 10:10
Obrázek uživatele Návštěvník
Lonie (anonym)
Tak třeba pracuje z domu,...V zimě se chodí vždy v horších podmínkách, ale pokud to trochu jde, tak vždy vyrazím. Potom na jaře, až se oteplí, tak je to úplně v pohodě. Chodit je báječná věc a hodně lidí to ještě nechápe. Jinak ti zmrzlíku moc fandím. Ahoj.
17. Duben 2015 - 21:24
Obrázek uživatele Návštěvník
Karel (anonym)
Já tady vidím dvě věci - změnit jídelníček a chodit. Změnit jídelníček znamená nepřecpávat se (kdo z nás nemá rád sladké, já taky) :-) Chci a dokonce musím zhubnout alespoň 10 kg, protože mám vysoký tlak. Při výšce 176 cm mám 93 kg... problém je, že tuk mám hlavně v oblasti břicha, což je také neestetické...
3. Květen 2015 - 21:15

Stránky

Přidat komentář