67 komentářů / 0 nových
Poslední
Obrázek uživatele Návštěvník
Návštěvník (anonym)

Chůze a hubnutí

10. Září 2018 - 0:08

Komentáře

Stránky

Obrázek uživatele Návštěvník
Lucie (anonym)
Ahoj, potřebuji zhubnout, na cvičení nemám pevnou vůli. Jediné, co mě baví je chodit, výlety, pěší túry, aspoň půlhodinky denně. Máte někdo zkušenosti, jestli to pomáhá? Díky.'
20. Únor 2007 - 17:58
Obrázek uživatele Návštěvník
Saratoga (anonym)
Funguje to za několika podmínek : 1) příjem energie musí být menší než výdej 2) pravidelnost 3) tuky se spalují po cca 12 km rychlé chůze = 2 hodiny (lepší je půlhoďka na kole se stejným efektem)'
22. Únor 2007 - 10:05
Obrázek uživatele Návštěvník
Jindra (anonym)
Až po dvou hodinách?!'
22. Únor 2007 - 11:01
Obrázek uživatele Návštěvník
Lucie (anonym)
Já jsem teda všude možně četla, že tuky se spalují po 20 - 25 minutách fyzické aktivity. Samozřejmě je jasné, že chůze musí být svižná, v tempu, pravidelná. Ale 12 km, to asi jde těžko praktikovat každý den.'
22. Únor 2007 - 11:25
Obrázek uživatele Návštěvník
David (anonym)
Ahoj, já chci taky zhubnout, a myslím, že chůze je pro lidi s nadváhou nejlepší druh pohybu. Navíc mě baví. Co jsem slyšel, tak tuky se začínají spalovat po 30-40 minutách pohybu.'
19. Březen 2007 - 20:37
Obrázek uživatele Návštěvník
valerie (anonym)
ahoj,chůze je dobrá na srdce a celý spodek efektivní je aspon denně 30 minut,já chodím rychlou chůzí asi tak 2 km za půl hodky.'
3. Duben 2007 - 14:52
Obrázek uživatele Návštěvník
DreWBary (anonym)
Reknu Vam, ze chodim uz pul roku, kazdy den dve hodky ze psem a zhubla jsem ze 74 kg na 65kg, takze si myslim, ze chuze je nejlepsi spalovac tuku a to bez jakekoliv namahy a krasne vam vytvaruje nohy :-D, akorat ted nevim, jak si mam vytvarovat hezky zadek, protoze jsem tak zhubla...Nevite nejaky cvik..Nechci mit plochy zadek, to bych musela zase pribrat...Poradte
18. Červen 2007 - 15:55
Obrázek uživatele Návštěvník
PEPKA (anonym)
ted chod do schodu
18. Červen 2007 - 17:41
Obrázek uživatele Návštěvník
Era (anonym)
Skús cvičiť kalanetiku a uvidíš,ako sa ti postupne tvaruje zadok.Rýchlu chôdzu tiež milujem.'
19. Červen 2007 - 13:13
Obrázek uživatele Návštěvník
Luss (anonym)
na jare jsem chodila do skoly v Irsku-byla jsem tam 2 mesice a cele 2 mesice jsem kazde rano chodila cca 2,5 km do skoly pesky a po poledni zpet, protoze jsem si chtela rano co nejvic prispat tak jsem pak sla opravdu svizne :) jedla jsem jak bezedna a po prijezdu 5 kg dole :) jinak na formovani postavy je opravdu skvela kalanetika. neni to o ztrate kil, ale pokud cvicite alespon 2x tydne hodinu (s nekym kdo to skutecne cvici dobre) vazite sice skoro totez co predtim ale vypadate o 10kg stihlejsi, tuky, speky, vse co nas normalne tizi se zmeni na svalovou hmotu.proto ta stale stejna vaha. krome toho pokud to neni amaterske cviceni podle kazety ale cvicite s opravdu dobrym vedenim je to i dobra rehabilitace na zada! doporucuju :)
12. Červenec 2007 - 10:06
Obrázek uživatele Návštěvník
kukukeke (anonym)
Pomáhá,ale musíš chodit pravidelně každý den..Po měsíci denodenního chození (6-10km)jsem shodila 4kg.Musíš chodit pořád stejným tempem, rychlým krokem-nezastavovat se..Neboj se toho, navíc to tvaruje zadek i stehna...'
27. Srpen 2007 - 15:26
Obrázek uživatele Návštěvník
Návštěvník (anonym)
tuky se u muzu spaluji po 20minutach pohybu u zen az po 45-50minutach..takze je dobre jit treba 40minut pesky a pak sednout na rotoped a jet
27. Srpen 2007 - 19:53
Obrázek uživatele Návštěvník
Halina (anonym)
Přečtěte si http://www.osvalech.cz/. Tam se píše, že se spaluje hned a pořád stejně, jen procento tuky/sacharidy je různé podle druhu činnosti.'
27. Srpen 2007 - 20:15
Obrázek uživatele Návštěvník
josef (anonym)
to je pěkná blbost....tuky se začínají spalovat po 20 min., ideálně při tepové frekvenci 55 - 65 % T max.'
22. Leden 2008 - 8:20
Obrázek uživatele Návštěvník
Alessandra (anonym)
Prvních 20 minut se spalují cukry, následně tuky! Chůze je dobrá, myslím ta svižná, střídat rovinku a kopec..je to dobré hlavně na nohy a na zadek,na lymfatický systém, takže kdo máte celulitidu taky dobré:)Ale nějak razantně tím moc nezhubnete, spíš budete mít lepší kondičku a zpevněný nohy:)'
22. Leden 2008 - 9:18
Obrázek uživatele Návštěvník
Martin (anonym)
Rad chodim, nemam potize s nadvahou, spise naopak, merim 197 a vazim 75, ale proc pisi, byl jsem nenocny a nemohl jsem kazdy den chodit do prace a z prace, chodim totiz cca 6km tam a zpet a "pritom zeru jak zjednanej", takze chuze pomaha minimalne udrzet kila pod kontrolou, a nejenom to, v dobe kdy jsem nechodil (cca 1 mesic) jsem pribral 8kg..... Jo a nasel jsem jeste tohle na netu - http://hubnuti.doktorka.cz/pravidelna-prochazka-snizuje-nadvahu-/
5. Březen 2008 - 22:14
Obrázek uživatele Návštěvník
Eva (anonym)
Ahoj, kdyby přece tady byl někdo, kdo nezhubnul, poradila bych mu, nakladatelství, pto které zpracovávám knihu o své metodě, má zájem o víc zájemkyň, které by to vyzkoušely a napsaly o kolik zhubly a za jak dlouho.Samozřejmě, že to není jedna rada, ale celý soubor, ono nic, co funguje, není úplně jednoduché, to vám nebudu lhát, ale je to realizovatelné a zdraví neškodné, finančně i po několik měsíců únosné, protože to spočívá na běžném jídle a ne nějakých preparátech. Ozvěte se mi na číslo 736611615 , ve zkratce Vám objasním. Nebo mi napište své číslo na mobil, jestli máte t mobile, mám večerní paušál na 1000 minut, zavolám já, abyste neprodělala. Víte, podvodníků je plno, nabídla jsem to na pár stránkách pro ženy a mne mrzelo, že jsem za tu nabídku sklidila jenom nadávky, už mám pár děvčat , která mají dole první 2 až 4 kg za dva týdny spolupráce se mnou . Já jsem hubla 3 měsíce a nyní lehce váhu udržuji. Sama uvidíte, zda by to pro vás mělo význam, ale žádné léky ani driáky to nejsou. Celé je to založené na normálních běžně cenově dostupných potravinách. Pročetla jsem k tomu dost různých příruček a vyzkoušela kombinace, které opravdu vedly pomalu a jistě k cíli, moje původní váha byla 94 současná je už 73,1kg. Trochu mi to ještě jde dolů setrvačností.Pokud byste chtěla, některé dámy, které hubnou se mnou ,chtějí přímo jídelníčky a tabulky potravin, buď ten jídelníček dodrží nebo nahradí něco z něj potravinou s podobným energetickým nábojem, jenom je tam třeba dodržovat určitou zásadu k tomu, aby metabolismus spolupracoval. Mne ovšem po všech těch peripetiich překvapilo, jaká věc zabrala.rozum21"seznam.cz E'
21. Červenec 2008 - 23:29
Obrázek uživatele Návštěvník
Eva (anonym)
Chůze pomáhá, to vím, také celková aktivita.'
21. Červenec 2008 - 23:30
Obrázek uživatele Návštěvník
Hanka (anonym)
Ahoj,z vlastní zkušenosti vím,že chůze pomáhá.Chodila jsem po dobu dvou měsíců denně jednu hodinu rychlou chůzí a zhubla jsem tímto způsobem 18 kg.Vřele doporučuji-poznala jsem hodně krajinu v okolí svého bydliště,odpočinula jsem si od všeho a hlavně jsem zhubla-jak bych to řekla-zdravě pro oko,protože když lidi hubnou jenom dietou,jsou bledí a někdy na pohled jakoby nemocní.Lékař mi řekl,že při chůzi je zapojeno nejvíc svalů najednou,oproti cvičení na různých strojích,dokonce i oproti jízdě na kole. Zrovna minulý týden jsem zaslechla,že nějaký tip chůze zapojí až 90% svalů v tělě.Bohužel nevím přesný název.Jestli někdo víte o co jde,ozvěte se prosím. Prěji hezký den,pevnou vůli a radost z pohybu. Hanka'
29. Srpen 2008 - 7:46
Obrázek uživatele Návštěvník
Návštěvník (anonym)
http://www.hubnete.cz/dubrava81
25. Listopad 2008 - 17:50
Obrázek uživatele Návštěvník
Růža (anonym)
Mám dotaz,mám chodit na procházky před obědem, nebo po obědě děkuji'
19. Leden 2009 - 10:10
Obrázek uživatele Návštěvník
Návštěvník (anonym)
Nalačno je to lepší, metabolismus sahá hned do tukových zásob. Tedy až po 20 minutách pohybu s aerobní tepovou frekvencí ( nad 100 tepů)'
19. Leden 2009 - 10:46
Obrázek uživatele Návštěvník
P. (anonym)
Díky chuzi jsem zhubl za několik měsíců 20kg - denne hodina rychle chuze. Zacalo se mi to velice libit, takze i dnes (po 2 letech) travim denne 30-40min pohybem. Krom prijemneho pocitu si clovek take procisti hlavu'
8. Únor 2009 - 11:06
Obrázek uživatele Návštěvník
S. (anonym)
Chůze je super, 600 svalů zapojí Nording walking - chůze s holemi - šetří klouby a je zde vyšší energetický výdej'
8. Únor 2009 - 12:33
Obrázek uživatele Návštěvník
S. (anonym)
Chůze je super, 600 svalů zapojí Nording walking - chůze s holemi - šetří klouby a je zde vyšší energetický výdej'
8. Únor 2009 - 12:35
Obrázek uživatele Návštěvník
S. (anonym)
www.chodec.com
8. Únor 2009 - 12:36
Obrázek uživatele Návštěvník
S. (anonym)
PŘÍNOS NORDIC WALKINGU - zapojení 90% svalů celého těla - zlepšení pohyblivosti páteře, jenž vede k uvolnění napětí krčních, ramenních a mezilopatkových svalů - posílení svalů nejen horních a dolních končetin, ale i trupu (= svaly: krční, ramenní, zádové, bederní), čímž se zlepšuje správné držení těla - díky holím menší zátěž na klouby a lepší stabilita - vhodný prostředek při snižování nadváhy - dobrá volba při onemocnění osteoporózou (= řídnutí kostí) nebo artrózou (= zánik chrupavky) - jedna z možností jak předcházet onemocněním srdečního a dýchacího ústrojí - po domluvě s lékařem se doporučuje při rehabilitacích u řady onemocnění pohybového systému nebo poúrazových stavů'
8. Únor 2009 - 12:40
Obrázek uživatele Návštěvník
lucie (anonym)
ahoj..mela jsem nadvahu a me to pomohlo..nejdřív sem chodila do prace pesky a pak i z prace..a pak místo mého syna jsem se procházela já se psem..a mám pocit že jsem pořad jedla stejně(žala)...rozhodne doporučuji..:-)'
15. Březen 2009 - 15:13
Obrázek uživatele Návštěvník
alena (anonym)
Ahoj,chůze s holemi mi vyhovuje.Mám v současné době problém s bolestí paty(zánět měkkých tkání).Nemůžu dlouho chodit jak ta pata bolí,je to na zbláznění,chodila jsem na rehabilitace (laser),tak jsem zvědavá jak to pomůže.Hezký den všem.Alena'
21. Červen 2009 - 15:51
Obrázek uživatele Návštěvník
kuba (anonym)
to jsou jen keci vy tlustoprdky s celulitidou,prostě nežerte'
8. Červenec 2009 - 14:46
Obrázek uživatele Návštěvník
Návštěvník (anonym)
....kecy... nauč se pravopis, když chceš prudit...'
8. Červenec 2009 - 16:03
Obrázek uživatele Návštěvník
květa (anonym)
Taky tak dopadneš neboj se'
14. Srpen 2009 - 17:51
Obrázek uživatele Návštěvník
kvta (anonym)
to je vzkaz pro Kubu,dopadneš taky s celulitidou stejně protože,žereš hamburgry a hranolky tak nepruď,tlustoprde'
14. Srpen 2009 - 17:53
Obrázek uživatele Návštěvník
Jiřka (anonym)
Chůze je dobrá ale kolo nezatěžuje klouby a naopak to můžou praktikovat lidi s nadváhou! Takže oprašte naše herky a hurá za turistikou na kole! A + to má i v tom, že se podíváte dále než pěšourem.'
26. Srpen 2009 - 14:26
Obrázek uživatele Návštěvník
Helena (anonym)
Chůze je na hubnutí to nejlepší protože lidé s nadváhou většinou mají vysoký cholesterol nebo cukrovku ,obden 5 km chůze na začátek .Pak si zvykneš a nemůžeš bez toho být začni zvyšovat km a k večeři si dej zeleninu .A uvydíš ten zázrak mám to vyskoušený.
29. Září 2010 - 18:39
Obrázek uživatele Návštěvník
Julie (anonym)
Chůze je na hubnutí to...Heleno, ty vidíš fakt takhle tvrdě? Není "vy" jako "vi". A není "skoušet", ale "zkoušet". Děs a hrůza, hlavní je, že máš ráda chůzy (nebo chůzi????)
6. Říjen 2010 - 23:19
Obrázek uživatele Návštěvník
A (anonym)
Já jsem teda všude možně...Těch 12 kilometrů není vzdálenost ale rychlost !!! ;)
9. Leden 2011 - 18:58
Obrázek uživatele Návštěvník
Helena (anonym)
Já se tak jmenuji,ale nejsem ta, co píše nahoře:-)Používám tu běžně své jméno,tak se Helčo ty druhá trochu snaž s tou češtinou,nebo to bude na mně.. Hubnu a snažim se a držím se, cvičím jak blázen a váha je dole,tuk však zůstává:-( Takže ted najíždím na něco,co jsem našla na netu a vypadá,že konečně jsem se trefila. Všem zájemcům nabízím totéž, jukněte se a uvidíte. Hloupé řeči o cvičení atd..které nepomáhají jak by měly..no počtěte si. Zatím to začíná u mně fungovat. /www.osvalech.cz/c-92-spalovani-tuku-behanim.html
9. Leden 2011 - 21:51
Obrázek uživatele Návštěvník
Martina (anonym)
Ahoj, potřebuji zhubnout, na...Ostrou chůzi, 3krát týdně min.5km, mohou doporučit, hubne se pěkně, za 2 měsíce 5kg dole.
10. Červen 2011 - 17:43
Obrázek uživatele Návštěvník
. (anonym)
VELKÝ DAŇOVÝ PODVOD ! Když jsem se zamyslel nad návrhem „změkčené“ daňové reformy a zjistil, že to je divadýlko s velkým podvodem. Budeme počítat se základem 100 Kč: dnes je daň 10% ze 100 Kč = 10,00 celkem cena vč. DPH 110 Kč v roce 2012 bude 14,5% = 14,55 cena vč.DPH 114,50 Nesmíte zapomenout, že v roce 2013 se bude daň 17,5% počítat ne z dnešních 100Kč, ale z částky zvýšené v příštím roce o 14,5% Takže bude: 2013 17,5% ze 114,5 = 20,03 cena celkem 120,03 --------- PŮVODNÍ NÁVRH BYL 20% 120,00Kč Takže to mají ty ku… velmi dobře spočítané. Ve skutečnosti zvednou DPH na 20%, i když to vypadá, že „jen“ na 17,5%
10. Červen 2011 - 18:47
Obrázek uživatele Návštěvník
anton (anonym)
VELKÝ DAŇOVÝ PODVOD...Ahoj. To se bude hubnout :-) Nebude na ,,žrádlo''
2. Leden 2012 - 21:45
Obrázek uživatele Návštěvník
alechin (anonym)
4 x týdně ostrá chůze 2 x 6,5 km (rychlost 6,5km/hod) + 1x až 2x týdně posilovna (tam i 30 minut na běžeckém pásu) + 5x až 6x denně menší porce jídla (hlavně nehladovět, a to za žádných okolností) a je za měsíc 5 kg dole. Po posilování je nutné doplnit sacharidy a bílkoviny (sacharidy hned, bílkoviny cca po 1 hodině)Takže chůzi, pravidelné stravě a posilovně zdar :-)
6. Únor 2012 - 12:01
Obrázek uživatele Návštěvník
Jakub (anonym)
Chůze je na spalování tuků úplně nejlepší! Tuk se páli zhruba po 20 - 30 minutách svižné chůze. Velmi důležité je hlídat si tep tzn. pořiďte si tepoměr (jsou to takové hodinky co ukazují obvykle tep, spalene kalorie atd.) a hlídejte si abyste se pohybovali v tzv. aerobním pásmu (u mě je to 107 - 137 bpm). Výsledky jsou velmi rychle znatelné a hlavně pálíte tuk a to je to hlavní při běhání, ježdění na kole a podobně se tuk pálí minimálně. Ideálně si měřte obvod pasu a pod. váha totiž může zůstávat stejná (budou se vám budovat svaly), ale budete výrazně hubenější protože to co vás dělá "tlustými" je tuk a nikoliv svalová hmota.
4. Květen 2012 - 23:26
Obrázek uživatele Návštěvník
Boriš (anonym)
Chůze je na spalování...No tak to mám smůlu... do práce i z práce to mám ostrou chůzí přesně 22 minut. Takže ani každodenní chůze by mě podle téhle teorie neměla zbavit pneumatiky pupkové. Skutečnost je ale taková, že i těch pravidelných 2x 2,5 kilásků docela stačí na to, abyste si museli dělat nové dírky do opasku. Tentokrát ale dovnitř :-)
5. Květen 2012 - 6:41
Obrázek uživatele Návštěvník
Pepa1 (anonym)
Chůze je na spalování...Chůzi doporučuji a navíc je pro člověka ten nejpřirozenější pohyb už několik tisíc nebo miliónů let. Ahoj, četl jsem Vaši diskuzi na snížení váhy. Mám něco vyzkoušeno a dalších cca 500 lidí v ČR. Technologie z Holandska, která je na světe přes 8 let a dělá divy v Německu, Holandsku, Rakousku a u nás taky. Já sám jsme za 42 dnů zahodil z 88Kg na 78Kg (1.9.2005) dnes mám 80-82Kg. Manželka z 60Kg na 54Kg. Známí z 114Kg na 82Kg. Bez JOJO. Nejde o Herbalife. Když Vás to bude zajímat. Tak napište odkud jste není to na mail ani na telefon. Jde o systém stravování, potr. doplňků, atd...... Pošlu Vám základní informace: mail: disc@wo.cz pepa1
9. Květen 2012 - 0:34
Obrázek uživatele Návštěvník
čeče Pepo (anonym)
Chůzi doporučuji a navíc...Ty jsi nějaký čerstvý distributor MLM, že jsi tak aktivní ve všech diskuzích?
9. Květen 2012 - 9:00
Obrázek uživatele kamila58
kamila58
Ahoj Pepa, ide opäť o nejaký chudnúci zízrak. Ja tým prípravkom vôbec neverím, ale ktohovie. Skús o tom viace napísať. Ide o nejaký tabletky na chudnutie, ktoré znižujú chuť na sladké itp.?
7. Červenec 2012 - 12:00
Obrázek uživatele Návštěvník
Martin (anonym)
Funguje to za několika...Saratoga:na to jste přišel/a jak že se tuky spalují až po 12km chůze? to je myslím zase nějaký mýtus jakože se tuky spalují až po 20 minutách (viz. další komentář) atd... ne?
15. Červenec 2012 - 19:25
Obrázek uživatele Návštěvník
Strom (anonym)
Ahoj, potřebuji zhubnout, na...To o těch 12 km vůbec není pravda. Takové řeči Vás spíš odradí, než aby Vám opravdu pomohli. Chůze je výborný způsob, jak si zísakt/udržet kondici a zhubnout. Co se týče intenzity, takový všeobecný způsob, jak zjistit, v jakém pásmu intenzity je dobré se pohybovat, je následující (čerpám z informační brožury Ministerstva zdravotnictví, kterou jsem obdržel u lékaře v čekárně, takže informace by měly být spolehlivé): 220 - (minus) Váš věk (např. 30 let) 220-30= 190 (= maximální tepová frekvence) Měla byste se pohybovat ideálně kolem 70-75 procent max.tep. frekv. Nepotřebujete k tomu nutně žádný měřič, prostě stačí se v průběhu aktivity zastavit a spočítat si, kolikrát se Váš srdeční sval stáhne za 10 vteřin a pak to vynásobit šesti). Pokud jde o trvání, různé zdroje uvádí různé informace, ale podle té brožury je ideální doba tak 30-60 minut. Pokud se budete cítit lépe, můžete i víc, ale NIKDY do vyčerpání.
25. Srpen 2012 - 12:25
Obrázek uživatele Návštěvník
Helena (anonym)
A ještě jednoduší způsob je..nezastavovat. Ale zpívat si, pokud to jde,je chůze pomalá. Musí jít mluvit,ale zpívat už ne. Tak to dělám já:-) Nesmysly, že je třeba jít 12 km a nebo cvičit určitou dobu/uvádí se 20, nebo 40 minut/ neberte. Mám to vyzkoušené. http://www.osvalech.cz/ tady si to přečtěte a dělejte podle těch stránek. Jsou výborné.
25. Srpen 2012 - 21:43

Stránky

Přidat komentář

Reklama

Reklama