205 komentářů / 0 nových
Poslední

Komentáře

Stránky

Obrázek uživatele Návštěvník
Zofie (anonym)
Tak mamča? Dobrý.Podle toho co píšeš, tak máš ten jídelníček složený celkem slušně, možná by to chtělo více bílkovin, jako je libové maso, ryby nebo tvaroh. To prý pomáhá proti chutím. Nebo ten větší hlad je způsoben tou tvou očistou. Tělo je čisté a má více energie a nemá třeba co dělat, tak chce více jídla.Ale to se stává i mě, nejhorší je období, kdy nemám nic na práci, jen tak sedím a přemýšlím nebo koukám na TV. To se mi pak honí hlavou myšlenky na to, co bych si dala. Pro ty případy mám doma superhořkou čokoládu 99%, té se nedá sníst hodně. Jinak jogurty, zeleninu, ovoce. Pomáhají mi hrozinky, sušená jablka bez cukru. A taky nízkotučný Ediam.Taky to zapíjím,uvařím si litr čaje a ten popíjím. A když už to nemůžu vydržet, dám si koupel a zalezu do postele. Lepší více spát, než více jíst, ne?
10. Červen 2005 - 9:43
Obrázek uživatele Návštěvník
Rony (anonym)
Ta mamča byla míněna v dobrém slova smyslu, ale to snad víš:o) Sladké ani nemusím, na čokošku já nikdy moc nebyla. Ale ten aidam 30% je dobrý mít v záloze, včera jsem např. u telky chroupala mrkev. Myslím si, že můj problém vězí v tom, že mám pocit, že když budu po páté jíst něco jiného než pouhou zeleninu, tak hřeším. Ale přitom se dá udělat zeleninový salát, do toho plácnout kousky toho aidamu a zalít odtučněným jogurtem a přeci to není žádný hřích, ne? Když se člověk takhle nají v šest večer, tak do večera přeci ještě daleko. Ten teplý čaj na popíjení mám taky osvědčený, docela hezky to bříško zaplácne a člověk je syt:o) A ten spánek mám taky ozkoušený. Co třebas si dát včera domácí koktejl, odtučněné mléko a banán? Já už si připadám děsně zblblá:o)
10. Červen 2005 - 9:48
Obrázek uživatele Návštěvník
Rony (anonym)
Ne včera, ale večer:o) Ten koktejl.
10. Červen 2005 - 9:49
Obrázek uživatele Návštěvník
Zofie (anonym)
Tou zeleninou nic nezkazíš, určitě. A to mléko by bylo lepší spíše jogurtové, má to lepší účinek na střeva. Jsou k dostání bezva DIAVITA nápoje s náhradním sladidlem a nejsou ani tučné. Moc mi chutnají a mít to po ruce jako koktejl je dobré.Ale neber to všechno příliš vážně, čím více se budeme soustředit na hubnutí, tím to bude horší. Užívejme si dále života, jezme zdravě a hýbejme se. Však budeme odměněni.
10. Červen 2005 - 11:05
Obrázek uživatele Návštěvník
Emca (anonym)
Nevite poradit neco proti zacpe? Celej tyden mam zacpu a uz jsem o 2 kila tezsi nez v pondeli. :-(
10. Červen 2005 - 11:06
Obrázek uživatele Návštěvník
Zofie (anonym)
A ten problém máš poprvé nebo už trvale? Protože, když se u tebe projevil poprvé, může to být reakce na změnu jídelníčku. Třeba jsi hodně omezila vlákninu, jako je zelenina a ovoce. Nebo málo piješ a pak tělo nemá potřebné množství tekutin na to, aby pracovala řádně střeva.Já tenhle problém nemám, pomáhají mi snídaňové vločky s jogurtem a jablkem a večerní kefírové mléko se lněným semínkem.Můžeš používat lněné semínko(dostaneš ho koupit i v drogerii, jinak v nějakém obchodě) a dávat si 2 polévkové lžíce denně do jídla. Je chuťově dobré. Ale nejlepší je pomlít ho na mlýnku na kávu, lépe se vstřebá, a přidávat si ho do jogurtu nebo toho kefíru na noc.Přidej tekutin, měla bys vypít alespoň 2,5-3 litry vody. A jez hodně čerstvé zeleniny, ke každému jídlu.Pokud to nepomůže,nebo máš dlouhodobě zácpu, bylo by vhodné to řešit přes lékaře.
10. Červen 2005 - 11:52
Obrázek uživatele Návštěvník
Lůca (anonym)
Emčo,zkus jíst Activii,já s tím měla strašný problémy,normálně jsem chodila na záchod tak jednou za tři dny a to byla hrůza.Zkusila jsem ty jogurty,každý den si jeden dám,už to takhle jím skoro měsíc a chodím pravidelně každý ráno.Je to divný takhle to napsat,ale kdo na to trpí,určitě ví,jakou mám radost, že to fakt funguje:-)Lůca
12. Červen 2005 - 14:36
Obrázek uživatele Návštěvník
Rony (anonym)
Tak holky, máme za sebou víkend:o) Poměrně jsem se držela, dokonce mám pocit, že mám i smrsklý žaludek, nevím:o) V sobotu jsem jedla na snídani banán, pak patičku chleba s plátkem kuřecí šunky a plátkem 30% aidamu. Na oběd vařený květák a na něj opět 30% aidam a pak odpo s kamarádkou těstoviny se smetanovou omáčkou. Pak už celý večer ne, ty těstoviny jsem měla ve tři odpoledne.V neděli půlku dalamánku opět s plátkem šunky a sýra, na oběd křidýlko z kuřete /pečené v troubě/ a půlku dalamánku. V neděli jsem trochu hřešila, měla jsem 3 povidlový buchty a jednu fidorku. Odpoledne kedlubnu. Ale přesto všechno si držím 3 kila dole. Dnes mě čeká:snídaně: dalamánek s kuřecí šunkousvačina: jablkooběd: kuřecí prsíčko pečené a krajíček vital chlebasvačina: velká zelená paprikavečeře v 17: 2 krajíčky vital chleba se šunkoupak tu mám ještě bílý jogurt 0% tuku, když mě chytne mlsna, dám si do něj sladidlo a budu mít sladkost.Jinak pochopitelně opět 3 litry tekutin a večer 5. kůra masáží.Co vy?
13. Červen 2005 - 9:17
Obrázek uživatele Návštěvník
Zofie (anonym)
Ahoj Rony, tak to gratuluji k úspěšně zvládnutému víkendu.Já to "pohnojila", víkend byl studený a deštivý a já měla náladu pod psa. Vůbec se mi nechtělo vylézt ani z postele, o sportu ani nemluvě. Byla jsem jen 2 hodiny venku běhat a pak začlo lít a nepřestalo, až včera po obědě. Do toho jsem měla nezvladatelné chutě a výsledkem toho všeho je 1kg zpátky. Jsem naštvaná, protože v sobotu odjíždím na tu dovču a chtěla jsem mít něco míň.Ale dnes jsem zase už mravná, na snídani byl jogurt s vločkama (a jasně že 1 řez koláče, ale jen 40g), na dopoledne mám ovocný tvaroh,balení 220g, to si rozdělím na 2 malé svačinky.Na oběd dušené filé se zeleninou a salátovou okurku.Odpoledne mám naplánované kolo a doufám ,že počasí vyjde. Před tím si dám krajíček chleba se sýrem a rajčetem a po jízdě už jen kefírek.snad to kilo dnes odpluje pryč.Ony ty víkendy jsou pro mě mor, pokud nejsem nijak zaměstnaná nebo nevyrazím do posilovny, tak to prospím a hlavně mě to pořád láká do té lednice a spíže.Tak se drž, jsi dobrá a vedeš přede mnou. Moc ti to přeji.
13. Červen 2005 - 10:08
Obrázek uživatele Návštěvník
Rony (anonym)
Žofi, to je v pohodě, s takovými výkyvy přeci počítáme, ne? Já z těch tří buchet taky nebyla odvázaná a z tý fidorky už vůbec ne, ale chce to si udržet čistou mysl a nepanikařit. Mě ještě o to víc trápí to, že ty 3 kila jsou spíš ty nečistoty a voda, že z tuku neubylo ještě nic. I když mi jsou krapet volnější džíny, tak je to stejně minimální úbytek. Ale zase co za týden chci, že ano. S tím spaním ti rozumím, já se nehýbala o víkendu vůbec. Vlastně jsem se už nehýbala asi 14 dní. To jsem opravdu ale ostuda. Tys aspoň něco dělala, tak na sebe nebuď naštvaná a dneska se do toho zase pustíš a vše bude ok. Krom toho na dovolený to půjde hezky samo, uvidíš:o)PS: Jo, ještě jsem si na dnešek koupila čtvrtku už připravenýho ananasu.
13. Červen 2005 - 10:13
Obrázek uživatele Návštěvník
Lenik (anonym)
Ahoj holky,já potřebuju zhubnout tak 6 kg. Už vím, co na mě funguje i když to zní divně, kupodivu to nemá jojo efekt. Držím třináctidenní bílkovinovou dietu. Je super i v tom, že jdu v pohodě na záchod a necítím se pořád nafouklá (v poslední době každý den). Tuhle dietu bych mohla doporučit Zofii, která potřebuje zhubnout do soboty kvůli té dovolené. Nebo už jela tuhle sobotu?
13. Červen 2005 - 10:56
Obrázek uživatele Návštěvník
Zofie (anonym)
Leník, ahoj. Nejela jsem, jedu v sobotu teď. A ta 13-ti denní dieta, to je Atkinson, ne?
13. Červen 2005 - 14:28
Obrázek uživatele Návštěvník
kimi (anonym)
Muzu se zeptat v cem spociva ta 13-ti denni dieta??Moc dekuji za odpoved!!Ja uz shazuji asi rok 4 kila a porad se me drzi jak kliste:-(..spis jsem jeste dalsi pribrala...slaba vule no:-(
13. Červen 2005 - 15:10
Obrázek uživatele Návštěvník
Lenik (anonym)
Proboha, to není Atkinsonova dieta! Nejde o nic drastického a vlastně to není zas až tak jednostranné. Skládá se to sice hodně z bílkovin, ale je v tom i zelenina, ovoce, šunka, maso... pak samozřejmě vejce, mléko, nízkotučné tvarohy... Je to přesně popsaný jídelníček, pět jídel denně, přesně stanovené dávky. Asi bych tomu ani neříkala dieta, ale změna metabolismu. Mému kamarádovi z Brna ji předepsal endokrinolog jako rozumnou cestu ke zhubnutí. Přímo v tom jídelníčku je napsané, že se drží 13 dní a 14. den se jí vše a pak se 2 roky při střídmější stravě nepřibírá. A ten kamarád fakt nepřibral. Když se jeden den přece (nejí střídmě), prostě si dá jeden "mléčný" den. Já už jsem tu dietu zkusila, ale první tři dny je pro mě, takového žrouta, dost krutá a mám hlad. Přitom jím pětkrát denně. Ale pak hlad přejde a je to celkem fajn. A kila jdou krásně dolů. První faldíky mizí už po 2 dnech, je to fakt vidět. Jen jsem vám psala svou metodu, která mi moc pomohla po tak dlouhých útrapách s hubnutím. Nechci vás k ničemu přesvědčovat. Narazila jsem i na názory, že je to jednostranná dieta, kterou si lidé ničí zdraví. Ale psaly mi to holky, které to nikdy nevyzkoušely. Třeba Atkinsonovu dietu nebo jen zeleninovou nebo ovocnou bych nedržela.
13. Červen 2005 - 15:34
Obrázek uživatele Návštěvník
Vanda (anonym)
Ahoj Leniku.. ;o) Myslim ze kazdemu vyhovuje neco jineho,ja uz zkousela ruzne veci a prisla jsem na to,ze jeden den jist jenom zeleninu nebo ovoce neni nic pro me,proste to nesnasim moc dobre a je mo jeste hur nez predtim.. ;o) Takze to tvoje zni urcite lip nez ty ruzne zeleninove dny,aspon pro me.. Myslis,ze kdybych moc moc poprosila,ze bys mi treba na mail poslala ten plan na 13 dni? ;o)
13. Červen 2005 - 15:52
Obrázek uživatele Návštěvník
Rony (anonym)
Navrhuju, aby ji Leník napsala sem, může to mít užitek pro všechny a Leník se aspoň tolik neupíše:o) Ale jak chcete, je to jen návrh.
13. Červen 2005 - 16:52
Obrázek uživatele Návštěvník
Lenik (anonym)
Ahoj Rony,hrozně ráda bych to udělala a všem to sem napsala. Mám to ale uložené a bude lepší, když mi sem napíšete své maily a já vám to během zítřka rozešlu jako přílohu e-mailem. Je to totiž rozepsaný jídelníček na 13 dní na A4. Bude pro mě jednodušší to rozeslat. Vando - Tobě už jsem to poslala.Jinak stručná skladba: nízkotučné tvarohy, mléko (první den jen mléko, každé 3 hodiny 250ml), vejce, maso (kuřecí, hovězí), ovoce, zelenina, kysané mléko, šunka...Jí se v: 7:00, 10:00, 13:00, 16:00 a 19:00. Malinké porce. Ale chce to fakt raději ten jídelníček.
13. Červen 2005 - 18:21
Obrázek uživatele Návštěvník
kimi (anonym)
Muzu taky poprosit o ten jidelnicek??Kimi-27"seznam.cz
13. Červen 2005 - 18:27
Obrázek uživatele Návštěvník
Rony (anonym)
Tak já bych tedy taky prosila. Nevím co je to zač, ale zkouknout to můžu:o)printy"email.czDěkuji předem:o)
13. Červen 2005 - 18:29
Obrázek uživatele Návštěvník
Zofie (anonym)
Hezké ráno.Leníku, díky za nabídku, kouknout na to mohu, jestli by vyhovovala. Můj jídelníček se skládá stejně s těch věcí, které píšeš. Jestli budeš tak hodná, pošli na mail Klara.Smaterova"seznam.cz. Děkuji.Jinak 1/2kg z víkendu je pryč, doufám, že dnes půjde ten zbytek a do pátku budu mít tu 60.Snídala jsem vločky s jogurtem. Dopoledne mám 100g netučného tvarohu a jedno velké rajče, k tomu grahamový rohlík.Na oběd dušenou zeleninu(100g), 30g kuskus a malý trojúhelníček sýru Fit.Odpoledne jdu k holiči, potřebuji sestřih na dovču a tam vypiju 250ml nápoje Activia. A večer ještě uvidím, na co mi příjde chuť.Včerejšek jsem celkem zvládla, vyrazila jsem na kole, bylo opravdu krásně, i když ten protivítr byl hodně silný. A večer jsem padla do postele brzy, takže jsem nejedla.Dnes si dokoupím ještě nějaké krémíky na opalování,vypadá to na slušné počasí. Jinak peru a žehlím a skládám do cestovní brašny a moc se těším.Tak si užívejte, ještě dnes má být krásně.
14. Červen 2005 - 7:18
Obrázek uživatele Návštěvník
Lenik (anonym)
Ahoj holky, tak vám to posílám na uvedené maily :-)Já to teĎ držím se svou kamarádkou a její mamkou. Já jsem zhubla za jeden den půl kila. A jsem ok.Vando, co ty? Jak se na to chystáš?
14. Červen 2005 - 11:24
Obrázek uživatele Návštěvník
Zofie (anonym)
Leni díky, přišlo v pořádku a jdu to studovat. No, ten mléčný den, to bych řekla, že je to modifikace jednodruhového dne, jaký se drží na začátku každé diety, aby tělo pochopilo, že bude změna. Buď se pijí ovocné šťávy nebo kefír.Možná se do toho pustím po dovolené, teď za ty dva dny toho moc nestihnu.Dám určitě vědět, nevypadá to špatně.Je tam ovoce, zelenina, což se mi líbí. Vidím, že té zeleniny je tam minimálně 20dkg a 8. den je vlastně ovocno-zeleninový.Tak ještě jednou díky.
14. Červen 2005 - 12:18
Obrázek uživatele Návštěvník
Zofie (anonym)
Tak jsem spočítala hodnoty u té bílkovinové diety. Nějak mi těch bílkovin chybí, možná je to výběrem surovin.Vychází to takhle:1. den - když použiji 1 a 1/4 litru kefíru: 2725kJ, 41g bílkovin,21,2g sacharidy,44g tuky!!!2. den - když použiji kuřecí prsíčka3297kJ, 86g bílkoviny, 33g sacharidy, 34,5g tuky!!!3. den - krůtí salám, místo mléka kefír a místo masa rybí filé1799kJ!!!, 50,3g bílkoviny, 17,3g sacharidy, 24g tuky4. den - 2200kJ, 37,7g bílkoviny, 30,15g sacharidy, 35,65g tuky!!!5. den - 3230kJ, 69,2g bílkovin, 42,1g sacharidy, 43,8g tuky!!!6. den - 2299 kJ, 67g bílkoviny, 23g sacharidy, 28g tuky7. den- 2989kJ, 84,3g bílkoviny, 28,2g sacharidy, 29,2g tuky8. den - 1943kJ, 6,9g bílkoviny??,105g sacharidy, 3,1g tukyZdá se mi, že v některých dnech je to hodně tuků, výrazně tam jsou omezeny sacharidy, ale kromě 5.6. a 7. dne tam je i nedostatek bílkovin.No a ve všech dnech je velmi nízký kalorický příjem, v podstatě je tam nejvíce 2. den a to je 3300kJ.Leni, nevíš, nemůže to zpomalit metabolismus za těch 13 dní, když je ten příjem tak malý?
14. Červen 2005 - 12:59
Obrázek uživatele Návštěvník
Rony (anonym)
Je hezký mít motivaci a radost z výsledků, nicméně neradujte se z půlkilového úbytku za jeden den:o))) Já za týden shodila 3 kila a i když se cítím v kalhotech líp, vím že jsem zatím jen odvodněná a odplavená ze škodlivin. Tuky jdou až nakonec a o tuky /faldíky/ nám přeci jde, ne?:o) Dneska se ťápu bagetou z nemocnice, byla jsem na odběru destiček a protože mám hektickej den, přišla jsem do práce pozdě a šéf házel blesky, tak tu nemám ani zeleninu ani ovoce /nestihla jsem cestou koupit/. Holt i to je život:o) Musím se s tím dneska poprat co to jde.
14. Červen 2005 - 13:06
Obrázek uživatele Návštěvník
Dalamanek (anonym)
Holky, prosim poradte mi, jak se mam zbavit objemu ze stehen a bricha? NEchci hubnout, protoze mi pak trci rebra, ale stehna mam tluste. :-(
14. Červen 2005 - 13:09
Obrázek uživatele Návštěvník
Zofie (anonym)
Dalamánku, asi tě zklamu, ale nejde hubnout jen některé části těla. Bohužel. Silná stehna, stejně jako vystouplé bříško je dané geneticky a to nezměníš. Můžeš něco opticky zmenšit mírným posilováním, ale žádná závratná změna nejde a musíš se s tím smířit.Jez zdravě, nízkotučně, hodně choď pěšky nebo jezdi na kole. Ale chce to malou zátěž a delší dobu. Určitě nemůžeš šlapat na stepperu, tam hrozí ještě zesílení stehen. A smiř se s tím,silná stehna se líbí hodně mužům a pokud máš i hezky širokou prdelku, tak určitě upoutáš. Hlavně, aby bylo všechno pevné a ne rosolovité.
14. Červen 2005 - 13:49
Obrázek uživatele Návštěvník
Lenik (anonym)
Jo, to je jasný, že neskáču sto metrů do vzduchu, že jsem zhubla půl kila. Záleží taky na tom, jak se kdo vyprázdní, že jo :-))))) Ano, má se změnit metabolismus, k tomu ta dieta je, ale určitě to nijak neuškodí. Je to opravdu předepsaná dieta endokrinologem, to jsem tam nepřipsala :-))) A jak říkám, nikdo nikoho nenutí. Já jen vím, že zrovna tohle na moje tělo funguje, tak se tím řídím. A hlavně po těch bílkovinách nemám vůbec chuť na sladké :-) To je u mě zázrak :-)A upřímně - taky nevím, proč to ten doktor nazval bíkovinovou dietou, když je tam bílkovin méně. Líbí se mi na tom to, že to není tak jednostranné, ale najdete tam právě i ovoce a zeleninu aj. Navíc mi to pomáhá v tom naučit se jíst pravidelně a v malých porcích, což byl vždycky můj problém.HUBNUTÍ ZDAR!!!
14. Červen 2005 - 13:53
Obrázek uživatele Návštěvník
Zofie (anonym)
Leni, to je fajn, že to na tebe působí. Já bych se jen bála, že to, co zhubnu, budou hlavně svaly. Přece jen ten průměrný příjem na 1 den dělá necelých 600kcal, 55g bílkovin, 34g sacharidů a 30g tuků.Na to, abych si zachovala svalovou hmotu a odbourala tuky, tak potřebuji mít minímálně 1,2-1,5g bílkovin na 1kg své váhy, což u mě dělá minimálně 72g. A navíc, když posiluji a sportuji, tak i ty složité sacharidy pro tvorbu svalů potřebuji. A tam jsou jen z ovoce a zeleniny.No a když odbourám hlavně svaly, tak se mi zpomalí klidový metabolismus. To zase vím z Fitka.Tak pokud ti vyhovuje, tak ji klidně jez, určitě při tak malém příjmu zhubneš. Jen aby se ti to nevrátilo i s úroky. Přeji ti hodně úspěchů.
14. Červen 2005 - 14:17
Obrázek uživatele Návštěvník
Zofie (anonym)
A ještě k těm sacharidům. Když nebudu jíst vůbec žádné přílohy, jen ovoce a zeleninu, tak vlastně nemám potřebné látky pro tvorbu svaloviny. Ovoce jsou čisté ovocné cukry, které se ihned ukládají do tuků a trocha vlákniny. A v zelenině je hodně vody a sacharidy z nich jsou špatně využitelné pro tvorbu svalů.Možná je to dieta, která má být držena lidmi s vysokou nadváhou a pod dozorem lékaře. Jenže my potřebujeme sundat nějakých 3-5 kilo. A to je, jak známo, to nejtěžší.
14. Červen 2005 - 14:22
Obrázek uživatele Návštěvník
Dalamanek (anonym)
No prave to, ze nemam silnou prdel, mam boky tak 84, prsa taky. Vzdycky jsem byla hooodne hubena, mam geneticky rychly metabolismus. Akorat kdyz jsem zacala brat HA, tak jsem postupne pribrala asi 5 kil. Ty jsem pak temer vsechny i zhubla, jenom ze mi zustali tlustejsi stehna a brisko. Ale nemyslim, ze to mam geneticky, mam 47 kil....
14. Červen 2005 - 15:33

Stránky

Přidat komentář