725 komentářů / 0 nových
Poslední

Komentáře

Stránky

Obrázek uživatele Návštěvník
Ben (anonym)
Ale to není z odvykání, to jsi jen neurotická.
8. Červen 2016 - 11:24
Obrázek uživatele Návštěvník
Jarka (anonym)
ahoj vsichni tak sem myslela...Milusko a nemůžeš to mít z toho Brintellix? Hodně lidí si stezovalo, že se jim po měsíci užívání všechno zhoršilo.
8. Červen 2016 - 12:50
Obrázek uživatele Návštěvník
miluska (anonym)
Milusko a nemůžeš to mít...ahoj jarko ja uz fakt nevim z ceho to je ptala sem se doktorky ta rekla ze je to z odvykani na neurol uz me to zmaha a nebavi me to uz bych chtela fungovat jako pred tim v noci nespim nemam na nic chut ze vseho se me navaluje az v pondeli du k doktorce je to dlouha doba a co ty uz je ti lepe a beres neco
8. Červen 2016 - 13:54
Obrázek uživatele Návštěvník
Jarka (anonym)
ahoj jarko ja uz fakt nevim z...Já beru ten sertralin,je mi furt divně, beru ho tedy teprve týden,ale už teď mám strach, že nezabere.Ach jo, přijde mi to už nekonečné.Chci už normálně fungovat,takhle je to jenom o přežívání ze dne na den.
8. Červen 2016 - 17:16
Obrázek uživatele Návštěvník
miluska (anonym)
Já beru ten sertralin,je mi...mas pravdu nestoji to za nic ale musime verit ze to bude lepsi snad nebo urcite ted sem posbirala jahody zavarim je pak ostriham buxusy furt neco delam je to lepsi aji to utece v praci je to horsi tak se opatruj
8. Červen 2016 - 17:21
Obrázek uživatele Návštěvník
Karen (anonym)
A co byste chtěly? Být veselé, optimistické, plné síly? Pitomé Kačeny.
8. Červen 2016 - 17:45
Obrázek uživatele Návštěvník
Luboš2 (anonym)
Ahoj holky,moc vám přeju,aby bylo líp,kdo nezažil,nemůže soudit.pa
8. Červen 2016 - 18:40
Obrázek uživatele Návštěvník
Jarka (anonym)
Ahoj holky,moc vám...Luboši,díky.A jak Ti je?
8. Červen 2016 - 18:47
Obrázek uživatele Návštěvník
Jarka (anonym)
Milusko tak jak Ti je? Je to dneska lepší?
9. Červen 2016 - 18:56
Obrázek uživatele Návštěvník
miluska (anonym)
Milusko tak jak Ti je? Je to...ahoj jarko vcera to bylo desny taky sem byla u zubaka delala me obtisky to bylo neco ale dala sem to dneska taky nic moc ale myslim ze brintellix trochu zabral nejsu tak rozhozena ale odvykacka je kruta 14 dni sem nemela neurol ted vnimam veci ktere sem drive nevnimala taky vareni to je horor pac nemam chut takze nevim jak co chutna manzel zatim nic nerika tak nevim a co ty uz ti zabraly leky ses v pohode opatruj se
10. Červen 2016 - 15:21
Obrázek uživatele Návštěvník
Jarka (anonym)
ahoj jarko vcera to bylo...Ahoj Milusko, tak jak jsi dopadla u doktorky? Me je stále divně, žádné zlepšení. Ve středu jdu k doktorovi, tak jsem zvědavá co mi řekne.
13. Červen 2016 - 17:57
Obrázek uživatele Návštěvník
ev (anonym)
Antidepresiva beru cca 6 let....Ja mela Argofan zvyswnou davku a silene ze me lilo ...Brintelix ,mam snezeno 12 tablet a neskutevne me svedi cele telo az mam modraky z toho nemuzu ani v kratasech ven...zitra jdu k psychiatrovi nejspis pro jine...neda se to vydrzet a jsem sama modrina i kdyz skrabu zlehka....Zacinala hsem na citalecu,argofan a ted Brintelix.Brneni nebo mravenceni mivam taky jinak prvni den zavrate mzitky,ale nemeli ho v lekarne musela jsem na nej cekat tak nevim jestli z nej nebo z nahleho(diky lekarne) vysazeni arofanu..
13. Červen 2016 - 23:15
Obrázek uživatele Návštěvník
Jarka (anonym)
Ja mela Argofan zvyswnou...Já měla z Brintellixu to samé, strasne modřiny. Doktor mi ho musel vysadit. Teď mám Sertralin, zadne vedlejší účinky, ale jsem po něm taková otupela, bez emocí, takže žádná sláva
14. Červen 2016 - 10:18
Obrázek uživatele Návštěvník
miluska (anonym)
Ahoj Milusko, tak jak jsi...ahoj jarko u doktorky nic mam vydrzet ty zavrate tres a mam strasne slin je me na zvraceni to je prej abstak z neurolu a ja to fakt kdyby nebylo toho tak su v pohode ale nechcu se k nemu vracet tak musim vydrzet spim bez prasku aspon neco drzim ti palce je to na dlouho drz se
14. Červen 2016 - 11:18
Obrázek uživatele Návštěvník
miluska (anonym)
Ja mela Argofan zvyswnou...ja brala ze zacatku celej ale vubec sem nespala tak to snizila na pulku a u te su doted ze zacatku me taky silene svedilo cely telo naskakaly me rudy fleky ale po 14dnech to zmizelo mela sem zavrate ale dalo se to tak drzim palce
14. Červen 2016 - 11:23
Obrázek uživatele anettka
anettka
Ja mela Argofan zvyswnou...Ahoj, tak jak jsi dopadla u doktora? Nechala Ti ten Brintellix?
14. Červen 2016 - 18:46
Obrázek uživatele Návštěvník
Luboš2 (anonym)
Ahoj,tak to vidím tak že do sebe cpeme sajrajty a stejně nám není dobře,máme spousty nežádoucích účinků a musíme vydržet,jak mi vždycky říká doktor,já jsem i zkoušel homeopatika a to jsem se dostal úplně mimo,musel jsem se vrátit k chemii a tak je to takový přežívání a ještě vám lidi řeknou,jak se to dělá,mít papíry na hlavu,ale nikomu to nevysvětluju,to bych nesměl nikam chodit.Tak se držte.pa
14. Červen 2016 - 18:57
Obrázek uživatele Návštěvník
Dan (anonym)
Pokud máte až takové nežádoucí účinky, divím se, že neberete jiný lék. Na bázi vychytávání serotoninu je spousta jiných . Váš psychiatr má vypočítané, co je výhodné pro něho.
15. Červen 2016 - 17:19
Obrázek uživatele Návštěvník
vv (anonym)
To svědění těla a modřiny jsou po vysazení SSRI/SNRI, tedy i argofanu, měla to kamarádka a řekla jí doktorka, že to je absták z vysazení tedy těch emočně otupujících SSRI - zoloft, argofan, citalec atd. Kamarádce pak po měsíci zabral úžasně, uplně jiný člověk, definovala to slovy, že ju to vtáhlo po letech do reality, navíc nemá žádné nežádoucí účinky...já jsem si řekla, že to zkusím taky, beru týden, když si to ráno vezmu, tak mám pocit, že jsem ospalá, ale každý den je to lepší a rozhodně se líp soustředím a myslí mi to, již po tak krátké době...tak uvidíme...
16. Červen 2016 - 1:29
Obrázek uživatele Návštěvník
Tak (anonym)
Na tu raní ospalost dejte kafe a je to. Co byste chtěli?
16. Červen 2016 - 13:48
Obrázek uživatele Návštěvník
Luboš2 (anonym)
To svědění těla a...vv.Nepochopil jsem co bereš.Já bych potřeboval změnu léku na depresi a nevím o čem bych se měl s psychiatrem bavit.dík.pa
16. Červen 2016 - 18:13
Obrázek uživatele Návštěvník
j. (anonym)
To svědění těla a...To je divný, me doktor řekl, že ty modřiny a svědění celého těla je právě z Brintellixu, a stejné potíže má více lidí.
16. Červen 2016 - 19:22
Obrázek uživatele Návštěvník
Magda (anonym)
Já ho beru třetí měsíc. A vrátilo se mi všechno, co jsem měla kdysi, než jsem začala brát ASENTRU. Opět bušení srdce, záchvaty paniky, zhoršení depresí. První měsíc mi bylo fajn, pak mi začalo být hůř a teď je mi tak, že jsem na tom jak v začátcích léčby, než mi před lety začala zabírat Asentra.
17. Červen 2016 - 14:15
Obrázek uživatele Návštěvník
dita (anonym)
Já ho beru třetí měsíc....ja ho beru skoro druhej mesic a celkem v pohode kdyby nebylo odvykacky na jiny lek tak se to da ja myslela ze kdyz to jednou zabere tak to tak bude ze bude cloveku dobre a ne ze se vrati problemy jako kdysi to je sila no snad ti bude dobre myslis ze tak dobre neucinkuje nebo co v tom je mej se at je ti lepe
17. Červen 2016 - 14:45
Obrázek uživatele Návštěvník
j. j (anonym)
Ahoj Magdo, tak to je mi líto. A jak je to možný to zhoršení? Co na to říkal doktor?
18. Červen 2016 - 9:14
Obrázek uživatele Návštěvník
Lenka (anonym)
zdravim všechny mate někdo zkušenost s lyrica -antidepresiva u me zlepseni jen ten perchod s welbutrinu ale ted pohoda jen mi pochnou nohy pry je tento lek narocny na ledviny diky za odpovedi.
18. Červen 2016 - 15:43
Obrázek uživatele Návštěvník
miluska (anonym)
ahoj vsichni tak jak se mate jarko a co ty uz je ti dobre ja beru brintallex uz dva mesice a je to horsi jak na zacatku beru jen ctvrtku je me na zvraceni telo me nechce poslouchat tresu se volala sem doktorce tak asi to bude chtit zmenu su z toho unavena a zaroven nestastna uvidim tak se mejte a budte v pohode pokud to pujde
21. Červen 2016 - 11:48
Obrázek uživatele Návštěvník
Jarka (anonym)
ahoj vsichni tak jak se mate...Ahoj Milusko, tak to je mi lito, že je Ti hůř. Me taky ten sertralin vůbec nezabírá a bojím se dalších nových léků. Ach jo, je to fakt hrůza.
21. Červen 2016 - 12:12
Obrázek uživatele Návštěvník
Jarka (anonym)
ahoj vsichni tak jak se mate...A více lidem ten Brintellix pomohl ze začátku a potom se jim to strašně zhoršilo. Je to divny.Tak pak dej vědět jak jsi dopadla u doktorky. Pa
21. Červen 2016 - 12:51
Obrázek uživatele Návštěvník
jj (anonym)
Já si myslím, že ten důvod, proč ze začátku bylo těm lidem líp, byl ten, že všichni přešli na brintellix z nějakého SSRI (sertralin, zoloft, escitalopram ,)ty jsou těžce návykové, v zahraničních studiích se uvádí odvykačka totální až 2 roky, když jste to zaměnili za brintellix, tak tam ještě byla hladina minulého léku, ten se může vyplavovat postupně, nejdříve z krve, pak si ho tělo odebírá z tkání atd...3 měsíce může být již doba taková, kdy minulého léku již je tam tak málo, že nastává tkz. absták. PROTOŽE znám asi 4 lidi, kteří začali užívat brintellix jako svůj první psychiatrický lék a všem je fakt dobře cca 5 měsíců, k žádnému zhoršení nedošlo. TOTO je logické vysvětlení věci....j
22. Červen 2016 - 22:25

Stránky

Přidat komentář