5 komentářů / 0 nových
Poslední
Obrázek uživatele Návštěvník
Návštěvník (anonym)

Bolesti svalů a kloubů po dobrání antibiotik

10. Září 2018 - 0:13

Komentáře

Obrázek uživatele Návštěvník
Chris (anonym)
Zdravím, prodělala jsem angínu, vzhledem k mé alergii na penicilín jsme ji zaléčili antibiotikem Rovamycine. Po několika dnech angína a její příznaky odezněly, ale nastoupili silné bolesti svalů a kloubů. Nemám již ani zvýšenou teplotu, ale svaly a klouby bolí dál a to tak, že mě to budí i ze spaní. Navíc jsem příšerně unavená, nezvládám ani základní úkony. Tuto reakci svého těla neznám, vždy jsem byla dva tři dny po prvním příznaku nemoci čilá. Tušíte někdo, co by mi mohlo pomoci?'
14. Duben 2009 - 10:18
Obrázek uživatele Návštěvník
dáda (anonym)
Bývá zvykem po angíně a ATB udělat sedimentaci-ta ukáže jestli ATB zabrala.Nehledejte pomoc tady-musíte jít k lékaři.Může to být známka,že ATB není širokospektré a nezabrala na danou infekci.Prosím neodkládejte návštěvu lékaře.'
15. Duben 2009 - 12:04
Obrázek uživatele Návštěvník
Danka (anonym)
No já být Vámi...klidně bych si zkusila nechat udělat krevní testy na boreliózu u Vašeho obvodního lékaře. Pokud trpíte velkou únavou, bolí Vás svaly a klouby, třeba se Vám i špatně soustředí, apod. Klidně by to mohla být ona -což by případně chtělo přeléčení tetracyklinovými antibiotiky.
14. Prosinec 2017 - 17:59
Obrázek uživatele Návštěvník
Po (anonym)
No já být Vámi...klidně...8 letech?
14. Prosinec 2017 - 18:05

Přidat komentář

Reklama

Reklama