0 příspěvků / 0 nových
Poslední

Komentáře

Stránky

Obrázek uživatele Návštěvník
Lucka (anonym)
Ahoj, dnes jsem stravila 7...Jo, jo, všichni tvrdí, jak to NIC nemlže způsobit, ale zřejmě si to nikdo z nich nevyzkoušel (to nemluvím o tom, že např. já mám gynekologa chlapa...:-)) ) Mám ty samé problémy, 3 týdny po vysazení (po 14 letech) a bolesti břicha, minulý týden už jsem to brala všechno - viděla jsem to na žaludek, žlučník, játra, střeva, slepák.....všechno. Obvodní mi vzal včera krev na různé záněty a světe div se, krev je naprosto v pořádku...takže hormonální změny.
25. Říjen 2011 - 20:03
Obrázek uživatele Návštěvník
enys (anonym)
Tak ja se take pridavam,vysadila jsem pred 3 tydny HA a silene bolesti bricha mam od te doby,HA jsem brala nekolik let,tak jsem zvedava,kdy se to vrati do nejakeho normalu a jen budu doufat,ze to nebude mit spatny vliv na otehotneni..bolesti bricha jsou neprijemne,je mi neustale spatne..opravdu silene hormonalni zmeny
7. Červen 2012 - 14:46
Obrázek uživatele Návštěvník
Radka Š. (anonym)
Dobrý den, je to 3 měsíce, co jsem vysadila HA, první menzes přišel normálně v termínu, ale krvácela jsem zhruba 14 dní. a teď už je to. když to počítám, tak už bych ho měla dostat zhruba před 14 dny znova, ale pořád nic, mám jen špinění a takový pocit, jako kdybych to měla dostat, bolesti v podbřišku, návaly, pocit na zvracení. Je možné, že to je jen tím, že jsem vysadila HA a mám to rozhozené?? Když to tady čtu, tak většina to také tak zažívá.
28. Červen 2012 - 19:04
Obrázek uživatele Návštěvník
Andy (anonym)
mám taky problém s antinkoncepcí, brala jsem rok Chloe a už 3roky nic neberu, ted se snažím o mimi a pořád nic, momentálně mám 14dní po MS a příšerně mě bolí v podbříšku, mám návaly tepla a to je mi občas zima a přitom hořím... je mi na zvracení.... je mi 37 a tak si myslím, že s otěhotněním budu mít asi problém, přitom mi doktor řekl, že jsem úplně v pořádku, prosím o nějaký názor, nebo radu....dík
24. Červenec 2012 - 17:20
Obrázek uživatele Návštěvník
ergo (anonym)
Ahoj...jak to tady čtu tak nejsem jediná, koho bolí po vysazení HA v podbřišku. HA jsem nebrala cca 14 dní a objevili se bolesti v podbřišku stejné jako tu popisujete - tupá bolest, podobná tomu jako když to mám dosta, ale ne stejná. Trvala 5 dní - stále se stupňovala a pak sama odezněla. Myslím, že se to bude opakovat a taky jsem z toho nervózní. Když to ale přeženu, může to být absťák na HA :D
15. Srpen 2012 - 19:30
Obrázek uživatele Návštěvník
merunka (anonym)
Já přestala brát HA po desítkách let a žádný problémy nebyly. Snad "jen" že se mi udělaly hnědý fleky(pihy), který jsem dřív neměla a prý jsou právě po HA.
15. Srpen 2012 - 19:38
Obrázek uživatele Návštěvník
Betty (anonym)
Ahojte, před 4 týdny jsem si vzala poslední tabletku, den po ní jsem měla nechráněný pohlavní styk a 4 dny nato jsem dostala MS, jak bylo nornálně očekáváno. Po MS jsem další plato už nenačala. Až do včerejška jsem byla až na bolesti v podbřišku ok, ale včera mě začal bolet žaludek, bolesti podbřišku se stupňují, mám citlivé bradavky jak ještě nikdy a celkově je mi na nic. Těhotná bych opravdu být něměla, když pohl. styk byl ještě v rámci pausy po užívání HA, ale mám pocit, že moje tělo se chová jako bych těhotná byla. Další MS očekávám příští týden. Myslíte, že tyhle příznaky se po očekáváné MS zklidní?
29. Květen 2013 - 15:23
Obrázek uživatele Návštěvník
Nike (anonym)
Ahojte, já vysadila nedávno Marvelon. Menstruace by měla přijít za dva dny, ale tomu fakt nevěřím :) Každopádně už mě skoro týden bolí nízko v podpříšku, ai¨si vaječníky, ne konstantně, ale tak nárazově mi v nich občas jako škubne nebo co a zabolí to. Předtím jsem to přisuzovala močáku, protože jsem chodila i často na malou - takže ant atd. Ale moč ok. Takže asi to bude tou HA, jinak si to nedokážu vysvětlit. Plus si připadám lehce hadmutá. Bolest se lehce stupňuje, ale nic tragického. Doufám, že to nejsou cysty..
17. Červen 2013 - 13:25
Obrázek uživatele Návštěvník
Nikol (anonym)
Ahoj holky!! Vysadila jsem HA po 5 letech uzivani cca od mych 16ti a mela jsem klasickou menstruaci, ovlivmenou HA. Pohlavni styk jsem mela chraneny a pd te doby je to 34 dni a menstruace se nedostavuje, mam velice nizky tlak, trpim nevolnostmi a slabosti, silnymi krecemi do bricha a nekdy to putuje i pres zaludek. Nikdy ale nezvracim a na prujmy take nijak zvlast netrpim. Mam ale trochu podvahu a tak prosuzuji me zpozdeni k tomu. Ztratila jsem hodne vahy po vysazeni HA tudiz to beru zs jeden z duvodu. Ackoli ta bolest me silne znervoznuje. Bere mi to veskerou energii a v praci se take necitim pohodlne.. Nevite nekdo jestli to prejde?
11. Září 2013 - 22:28
Obrázek uživatele Návštěvník
Veronika (anonym)
Já momentálně zažívám úplně něco stejného. HA jsem vysadila ale před 9 měsíci. První menstruace Ok, druhý cyklus 50 dní, další 34-37. Ale teď-strašně mě boli v podbrisku, mám nevolnosti, jak kdybych to měla dostat-ale ještě trochu jiné. Menstruace samozřejmě nikde. Styk jsem měla chráněný. Nevím co s tím. Připadám si jak tehotna, ale to je nemožné.
22. Duben 2018 - 10:18

Stránky

Přidat komentář