27 komentářů / 0 nových
Poslední
Obrázek uživatele Návštěvník
Návštěvník (anonym)

Beru HA ale menstruace se nedostavila

10. Září 2018 - 0:05

Komentáře

Obrázek uživatele Návštěvník
Petra (anonym)
Chtela bych se zeptat co za tim muze byt. Minuly mesic jsem jeste mela pravidelnou menstruaci tak jako ji mam vzdy v dobe 7dnu pauzi. Bohuzel tento mesic se mi M nedostavila a tak jsem si udelala test jestli nejsem NAHODOU tehotna...byl negativni. Po 7dnech jsem nacala dalsi platicko a pokracuji v brani. Mam vsak strach jestli se mnou neco neni v neporadku. Stalo se to nektere z vas? Ziji v USA a doktorku mam daleko :-( !!!Premyslela jsem jestli to nemuze byt 4letym branim HA. Dekuju za vsechny rady...pa Petra
13. Duben 2005 - 2:49
Obrázek uživatele Návštěvník
MH (anonym)
Ahoj Petro, me se nikdy nic takoveho nestalo, zatim jsem to ani neslysela. HA jsem brala celkem asi 7 let (2ruzne preparaty), ted jsem ji vysadila. Tehotenstvi z moci se da vetsinou poznat nejdriv po 9-10 dnech, pokud sis delala hned po prip.otehotneni,zkus to znovu.Pokud ne,tak opravdu nevim.Miska
13. Duben 2005 - 20:19
Obrázek uživatele Návštěvník
Petra (anonym)
Test jsem si delala asi po tech deseti dnech. Nevedela jsem ze se to neda zjistit hned prvni tyden:-( sakrys.
14. Duben 2005 - 2:16
Obrázek uživatele Návštěvník
MH (anonym)
Peto,tak zkus jeste jednou ten test,ale moc neverim tomu,ze budes tehotna.Bohuzel ani nevim,cim by to mohlo byt.Mne se jen jednou stalo,ze se mi menstruace opozdila,bylo to tim,ze jsem prostydla.Misa
14. Duben 2005 - 7:40
Obrázek uživatele Návštěvník
Zuzana (anonym)
Neboj se, může se to stát. Znám víc holek, kterým se to stalo. I v letáku u každé antikoncepce je, že se toto stát může. Teprve kdyby MS vynechala dvakrát za sebou mohla bys být těhotná. Jestli byl test negativní byla bych v klidu. MS může vynechat i díky stresu, takže hlavně klid
14. Duben 2005 - 15:17
Obrázek uživatele Návštěvník
uma (anonym)
Mně se to stávalo minimálně dvakrát do roka-a i jinak se tomu nedalo zrovna říci menstruace-spíše špinění-a také to menstruace není,ale tzv,krvácení z vysazení.
14. Duben 2005 - 16:22
Obrázek uživatele Návštěvník
Petra (anonym)
Je pravda ze trochu vic stresu posledni mesic bylo. Takze to klidne mohlo byt ono. Uz jsem alespon klidnejsi ze nejsem sama. Bohuzel jsem vsechny pribalovy letaky vyhodila kdyz jsem odjizdela z CR takze vam vsem moc diky za vsechny rady. Uvidim pristi mesic jestli se to nebude opakovat :-)papa
15. Duben 2005 - 2:28
Obrázek uživatele Návštěvník
tereza (anonym)
jaky sou priznaky pri prvni menstruaci???
8. Srpen 2006 - 10:22
Obrázek uživatele Návštěvník
Návštěvník (anonym)
?????????????
8. Srpen 2006 - 12:45
Obrázek uživatele Návštěvník
iveta (anonym)
mě se to stalo tento měsíc,ale to je tím že jsem zapomněla pár tablet.Po tabletě č.11 jsem tři dny jen maličko špinila a normální menzes jsem nedostala. tak nevím taky co se děje.Někde píšou,že zapomenutí nevadí a jinde zase,že je to ryziko.Tak nevím jestli jsem mohla otěhotnět,zatím žádné příznaky nemám.Stalo se to taky některé?Ahojky
20. Listopad 2006 - 14:27
Obrázek uživatele Návštěvník
Návštěvník (anonym)
ty píčo
20. Listopad 2006 - 22:07
Obrázek uživatele Návštěvník
Martina (anonym)
Iveta si dělá srandu nebo je naprosto BLBÁ !!! Pokud se nechráníš jinak, samozřejmě ze můžeš být těhotná No comment.
21. Listopad 2006 - 10:18
Obrázek uživatele Návštěvník
Iveta (anonym)
já sem píšu to co se stalo mě a ne proto,aby mě někdo urážel.Pokud se ti to co píšu nelíbí tak nereaguj.Já mám tři děti a u toho posledního který má dvacet měsíců jsem to zjistila až ve dvanáctém týdnu.Prostě jsem neměla žádné příznaky,a menses jsem taky měla normálně.A já jsem psala hlavně o tom,že nevím na čem jsem.Taky bych mohla dodat,že mi doktorka po telefonu řekla ,že se nic neděje,když jsem zapomněla ty tablety,že to špinění byla menstruace.Tak se dámy uklidněte a chovejte se slušně.
21. Listopad 2006 - 13:37
Obrázek uživatele Návštěvník
Iveta (anonym)
dodatek....včera jsem tady byla poprvé a odepisovala jsem té co psala,že zapomněla na tabletku,ale na datum jsem se nedívala.Našla jsem to(zuzana 14.4.2005).Příště se podívám pořádně na datum.
21. Listopad 2006 - 13:47
Obrázek uživatele Návštěvník
John (anonym)
PŘÁNÍ DO ROKU 2007, DÁREK A NABÍDNUTÁ RUKA PRO KAŽDÉHO, KDO JE SCHOPEN VIDĚT DÁL, NEŽ K PŘÍŠTÍ VÝPLATĚ. Je úplně jedno, zda jste zaměstnanec, podnikatel, student, maminka na mateřské nebo starobní či invalidní důchodce. Je jedno, z které jste země. NABÍZÍME VÁM PRAVDĚPODOBNĚ NEJLEPŠÍ VÝDĚLKOVOU PŘÍLEŽITOST VAŠEHO ŽIVOTA. (pokud by Vám to nepřipadalo aktuální, někam si to uložte - možná za rok, za dva můžete mít jiný názor a rádi byste začali vydělávat opravdu víc) Motto :
6. Leden 2007 - 22:47
Obrázek uživatele Návštěvník
Lenka (anonym)
Ahoj holky , potřebuji poradit, ale co nejrychleji, beru LOGEST, dobrala jsem balení, nastala mi ta sedmídenní pauza, kdy se mělo dostavit to krvácení, dnes je osmý den, to znamená, že musím načít další platíčko, ale krvácení se nedostavilo, pro jistotu jsem si koupila těhotenský test, ale vyšel mi negativně, naštěstí....Prosím Vás, nevíte jestli je to normální, když se nedostaví během pauzy krvacení vůbe? Předtím jsem s tím problémy neměla, až teď mi to vynechalo.Poraďte mi a děkuji moc za každou radu. Když mi to vyšlo ten test negativně, nemůžu být těhotná, že ne?...Děkuji všem....
7. Březen 2009 - 15:25
Obrázek uživatele Návštěvník
Karin (anonym)
Chtela bych se zeptat co za...Ahoj Petro, nemusis se bat me se to stava rocne co dva mesice, bud mas hodne stresu nebo ti srostla sliznice v deloze nemusis si delat starost bud ber prasky dal a pockej na dalsi menstruaci, jestli se ti nedostavi tak zajdi za lekarkou a ta ti da hormonalni injekci je totiz mozne ze produkujes jednoho hormonu mene. :) Good Luck!
14. Březen 2012 - 16:07
Obrázek uživatele Návštěvník
x (anonym)
Ahoj holky , potřebuji...mě se ted taky stalo a jsme z toho docela vyplašená ale sna to bude ok :)
21. Srpen 2013 - 6:02
Obrázek uživatele Návštěvník
gabina1021 (anonym)
Ahoj, chtěla jsem se zeptat jestli mi někdo poradi. Asi 2x jsem si zapomněla vzit prašek a u posledniho prašku v platíčku jsme meli styk a za dva dny jsem měla dostat menstruaci a uz je to 5 den a nic. HA beru už několik let a menses jsem dostavala pravidelně vždy do 2 dne jsem to dostala...mám nucení chodit na záchod a menší tlaky v podpříšku... Poradí prosím...
4. Červen 2014 - 18:05
Obrázek uživatele Návštěvník
Zdeněk2 (anonym)
Pokud nedostaneš včas menstruaci, je vždycky možnost, že jsi těhotná. Udělej si proto těhotenský test, abys věděla, jak na tom jsi. I kdybys pilulky brala podle předpisu, nelze těhotenství nikdy vyloučit. Jestliže jsi vynechala dokonce dvě pilulky, je nebezpečí o to větší. Závisí přitom taky na tom, které pilulky od začátku měsíční dávky to byly.
4. Červen 2014 - 21:41
Obrázek uživatele Návštěvník
Romana (anonym)
Ahoj holky....beru 2roky Bonaveu a poprvý se mi teď stalo že se mi nedostavila menstruace. Vím že se to může stát normálně ale přece jenom ikdyž se ta menstruace nedostaví tak je to tělo naučený že se víc otevírá pánev a proto je pobolívání v podbřišku, ale tentokrát mě nebolí nic což se mi taky vůbec ještě nestalo..... Nevěděly byste radu nebo zkušenost?
12. Prosinec 2014 - 9:01
Obrázek uživatele Návštěvník
Veronika (anonym)
Ahoj poradte prosim jsem lecena gynekolozkou,beru hormony injekce na srovnani mensesu,a menses se nedostavil ani po injekci...a pristi tyden me.ceka operace zlucniku,cely leta menses mam nepravidelny,jiz 12let...a nevim tehu nejsem krev mam pry kralovskou..je mozne abych prestala menstruovat uplne
6. Červen 2015 - 16:12
Obrázek uživatele Návštěvník
verin (anonym)
ahoj holkyminuly mesic jsem mela v pohode mnses jako kazdy ted jsem zacala brat nove baleni cleonitu a menstru.se nedostavila uz tyden beru nove platicko pohlavni styk jsem naposledy mela v breznu to jsem take brala i jinou antikoncepci ale pak jsem dva mesica prasky nebrala zacala sem znovu ou cleonitou menses nikde poradte.-)
24. Červen 2015 - 12:15
Obrázek uživatele Návštěvník
Zuzka (anonym)
Dobrý den, menstruaci uz beru taky nějaký ten pátek a teď se mi poprvé nedostavila menstruace. Měli jsme úmrtí v rodině, tak me napadlo, zda to může být tím stresem nebo opravdu nevím čím. Dnes je to 4 den od nedostaveni menstruace. Jelikož mám přítele a oba jsme na škole dost se stresuji tím, zda mohu být těhotná. Můžete mi někdo prosím poradit? Kdy si udělat test a zda je to opravdu jen těhotenství a neexistuje jiná možnost? Prášky beru pravidelně.
7. Únor 2017 - 1:47
Obrázek uživatele Návštěvník
Zdeněk2 (anonym)
Nepíšeš to zcela jasně, ale v pravidelné sedmidenní přestávce mezi jednotlivými měsíčními dávkami to nemusíš dostat právě 4. den, ale může to být i později. Pokud bys krvácet nezačala, udělej si test nejdříve 14 dnů po posledním styku, abys věděla, jak na tom jsi a nepromeškala možnost miniinterrupce. Dřívější provedení testu není průkazné.
7. Únor 2017 - 22:39
Obrázek uživatele Návštěvník
Lucie (anonym)
Holky. Brala jsem antikoncepci Artizia rok v kuse bez pauzy. Nyní jsem se rozhodla udělat 7denní pauzu. Ve středu jsem si vzala poslední prášek a zatím menstruace nikde. Zítra mám brát další prášek z nového balení a nevím, zda ho vzít a nebo počkat, až se menstruace dostaví. Test byl negativní s cítím lehké bolení v podbřišku. Děkuji
4. Říjen 2017 - 10:42

Přidat komentář

Reklama

Reklama