227 komentářů / 0 nových
Poslední

Komentáře

Stránky

Obrázek uživatele Návštěvník
Návštěvník (anonym)
Augmentin je strašný lék. Já, moje dcera i moje neteř jsme skončily po jeho užívání na kolonoskopii, protože nám vyvolal krvavé a hlenovité stolice, které nepřestávaly i měsíc po vysazení. Navíc u neteře byly zjištěny vážné gynekologické problémy. Nikdy více!!!!!
5. Prosinec 2008 - 18:17
Obrázek uživatele Návštěvník
Aďas (anonym)
Ty brďo,dnes v 10,30 jsem vzal první. Jsem zvědav,kdy se z toho po.eru. Lékař mo ho napsal po úraze - abych nedostal infekci. Mám se asi na co těšit.
16. Prosinec 2008 - 11:50
Obrázek uživatele Návštěvník
Návštěvník (anonym)
Augmentin je ATB podobné penicilínu a při užívání se berou vitB a lactobacily, to každý ví. Jste asi ojedinělý případ.
16. Prosinec 2008 - 15:33
Obrázek uživatele Návštěvník
ferda (anonym)
Jak dlouho se může užívat augmentin? Užívám ho už 7 dní a doktorka mě předepsala ještě na dalších 7 dní.
30. Prosinec 2008 - 12:28
Obrázek uživatele Návštěvník
aja (anonym)
Beru Augmentin na zánět dutin a u toho kojím 9měsíční dcerku. Přečetla jsem si výše zmíněné reakce a nemám z toho vůbec dobrý pocit. Tak jak to prosím je? Ví někdo, jak reaguje do mlíka?
6. Leden 2009 - 15:36
Obrázek uživatele Návštěvník
Lucka V. (anonym)
Ajo, já taky kojím a předepsala mi ho lékařka na zánět prsu s tím, že přestávat kojit nemusím, že to je jediné atb. které se při kojení předepisuje
6. Leden 2009 - 15:46
Obrázek uživatele Návštěvník
aja (anonym)
Tak to se mi trochu ulevilo. Už jsem měla v hlavě katastrofický plány, že budu muset odstavit a pod. Díky za radu a ať jsme zdraví.
6. Leden 2009 - 15:54
Obrázek uživatele Návštěvník
Lucka V. (anonym)
ne, buď v pohodě.brzy se uzdrav.
6. Leden 2009 - 16:00
Obrázek uživatele Návštěvník
Zdeněk (anonym)
tak po přečtení vašich příspěvků nevím jestli se mám do toho pustit, ale je mi špatně tak jdu do toho jestli budu mít průjem a zhubnu tak lěk splní moje očekávaní
15. Leden 2009 - 17:27
Obrázek uživatele Návštěvník
Renata (anonym)
Mám ukončenou onk.léčbu a trpím častými záněty dásní, lékař mi teď předepsal Augmentin 1g, hned druhý den mě začala svědět a pálit oblast okolo pochvy, třetí den už byly obtíže takového rázu, že nemohu pomalu sedět, nesnesu jakékoli prádlo a o močení nemluvě. Může to souviset s těmito antibiotiky?
1. Březen 2009 - 20:19
Obrázek uživatele Návštěvník
Návštěvník (anonym)
To je jasné - viz výše.
2. Březen 2009 - 9:20
Obrázek uživatele Návštěvník
Pavlína (anonym)
Brala jsem Augmentin asi před sedmi lety jako antibiotikum. Asi po dvou dnech užívání následovalo peklo- strašné svědění,naskákali mi velké červené skvrny a puchýře. Musela jsem absolvovat injekce kalcia do žíly a několikrát za den se potírat nějakou bílou emulzí. Skvrny byly po celém těle,trvalo to asi 6 týdnů a ještě dnes jsou vidět stopy - hlavně v létě po opálení. Od té doby,kamkoliv přijdu,musím hlásit alergii na augmentin. Svědění byly hrozné - bezesné noci. Bude to asi dost velké svinstvo.
2. Březen 2009 - 20:32
Obrázek uživatele Návštěvník
Janča (anonym)
Zkuste si dávat do pochvy probiotický jogurt, vrátí se vám tam tak bakterie, které tam patří.
19. Březen 2009 - 14:46
Obrázek uživatele Návštěvník
venda (anonym)
taky jsem měla hrozné křeče a průjem,ale po nasazení lactobactilus -takové malé pilulky,které vrací přirozené prostředí, průjem úplně ustal. takže k tomu je to třeba užívat současně.
26. Březen 2009 - 8:03
Obrázek uživatele Návštěvník
Návštěvník (anonym)
je to svinstvo!!Asi po trech dnech uzivani nastaly problemy s penisem kdy se vyskytl bily povlak ktery se postupne pri kazdem pretoceni predkozky bolestive sloupaval a k tomu se obevil neprijemny bily vytok.Vse to dovrsil zaver kdy pri poslednim prasku naskakali zpocatku nenapadne male pupinky ktere se pres noc a cely den promenili ve vystupujivi cervene pupeny ktere se spojovali az v prumeru 15 cm velke svedive skvrny. Pupinky byli vsude na obliceji chodidlech kolenach krku a postupne prechazeli az na usi. Ja osobne bych tenhle produkt ktery je u nas schvalen teprve asi rok ZAKAZAL!!!
26. Květen 2009 - 22:48
Obrázek uživatele Návštěvník
Zita (anonym)
Beru Augmentin 8. den a zatím žádné vedlejší účinky. Průjem bych brala, aspoň bych zhubla. Mám ho brát 12 dnů.
27. Květen 2009 - 7:16
Obrázek uživatele Návštěvník
dobrá zkušenost (anonym)
S Augmentinem nemám špatnou zkušenost. Brala jsem ho týden - dokonce v kombinaci s Entizolem- na zánět při parodontóze. Dásně se zaléčily , vedlejší účinky veškeré žádné.
27. Květen 2009 - 7:49
Obrázek uživatele Návštěvník
co.rine (anonym)
Augmentin jsem užívala asi v r.1998,takže tu musí být už déle.Protože čtu co jím,moc mě předem potěšila smrt ve vedlejších příznacích:).Ale přežila jsem a problém též mykóza.
28. Květen 2009 - 0:01
Obrázek uživatele Návštěvník
Zita (anonym)
Tak tak, nejdůležitější je přežít péči našich lékařů.
28. Květen 2009 - 6:50
Obrázek uživatele Návštěvník
Hanka (anonym)
Právě beru Augmentin a mám strašnou reakci. Celá jsem opupínkovala, pak celá zrudla, pálila mě kůže, měla jsem teplotu. Když jsem začala splaskávat, přišlo příšerné svědění a s tím bezesné noci. Natekly mi oční víčka a ruce. Hrůza! Augmentin už nikdy více!!!!
10. Červen 2009 - 19:24
Obrázek uživatele Návštěvník
Návštěvník (anonym)
A to jsi se ještě nepropracovala ke krvavým průjmům tvrajícím cca půl roku - díky nimž jsem úplně zbytečně absolvovala kolonoskopii a k vleklým gynekologickým zánětům dle lékařky - samozřejmě také jako reakci na Augmentin. Bral ho manžel na jakousi angínu a skončil též na urologii se zánětem - je to zasraný lék a měli by ho nepředepisovat.
10. Červen 2009 - 20:51
Obrázek uživatele Návštěvník
Milena (anonym)
Dostala jsem na zánět dásní lék AUGMENTIN v kombinaci s Entizolem , po dvou dnech jsem vypadala jako popálená, opupínkovaná, oteklá víčka, tvář vše úpozně svědící, tyto léky již nikdy více
12. Červen 2009 - 12:25
Obrázek uživatele Návštěvník
Milena (anonym)
Dostala jsem na zánět dásní lék AUGMENTIN v kombinaci s Entizolem , po dvou dnech jsem vypadala jako popálená, opupínkovaná, oteklá víčka, tvář vše úpozně svědící, tyto léky již nikdy více
12. Červen 2009 - 12:25
Obrázek uživatele Návštěvník
Iveta (anonym)
Aha, tak teď už se ničemu nedivím. Dostala jsem na zánět v krku Augmentin a mám tak příšerně opupínkované nohy, svědí to a natéká. Už tedy vím po čem. Díky. Iveta
23. Červen 2009 - 9:54
Obrázek uživatele Návštěvník
yannička (anonym)
dostala jsem augmentin po operaci ledviny,že jsem dostala infekci,ale po vybrani 14 tablet necitim žadne velke zlepšeni navic mi pořad odtika samovolně moč tyhle antibiotika by to měly zpravit ale bohužel,dnes jsem vzala posledni tabletu tak uvidim zítra,bylo mi po nich pěkně špatně,poceni,křeče,no hruza a po přečteni zkušenosti je už nikdy vice nechci.
28. Červen 2009 - 13:42
Obrázek uživatele Návštěvník
Lenka (anonym)
Ahoj muj 3letý chlapec dostal augmentin duo na zánět průdušek a začíná se osypávat tak jsem se chtěla zeptat jesli nevíte co stím? Děkuju
3. Červenec 2009 - 14:23
Obrázek uživatele Návštěvník
Lenka (anonym)
Ahoj muj 3letý chlapec dostal augmentin duo na zánět průdušek a začíná se osypávat tak jsem se chtěla zeptat jesli nevíte co stím? Děkuju
3. Červenec 2009 - 14:24
Obrázek uživatele Návštěvník
anežka (anonym)
dobrý den nesnáším augmentin po něm hodně zvracím přitom jsou to nejlepší antibiotika prosím poradte mi co mám dělat abych mohla tyto antibiotika užívat bez problémů
30. Červenec 2009 - 7:36
Obrázek uživatele Návštěvník
anezka (anonym)
prosím poradte mi jak mám augmentin užívat když po něm hrozně moc zvracím
30. Červenec 2009 - 7:38
Obrázek uživatele Návštěvník
Pavla (anonym)
Taky beru Augmentin - zatím jen průjem. Doktor mne upozornil, že se nesmí na slunce jinak se osypu.
30. Srpen 2009 - 6:16

Stránky

Přidat komentář