80 komentářů / 0 nových
Poslední

Komentáře

Stránky

Obrázek uživatele Návštěvník
Samba (anonym)
Ahoj, prosím o radu, beru 26. den Arketis 10 mg, zatím odezněly nepříjemné vedlejší účinky, ale úlevu z depresí ještě necítím. V letáku je uvedeno, že by léky měly účinkovat do cca týdne až dvou. Ještě musím napsat, že jsem cca po 10 dnech chtěla navýšila dávku 3/4, ale nedalo se to, byla jsem jak zdrogovaná, spavá, nastalo zhoršení depresí, špatné sny a spaní,natahovalo mě, tak jsem se po 6 dnech vrátila opět k půlce. V noci cca po týdnu lepší, ale úleva od dep. přes den se ještě nedostavila. Ach ty začátky... Co radíte? Díky, Samba
8. Srpen 2013 - 16:56
Obrázek uživatele Návštěvník
pro sambu (anonym)
Ahoj, prosím o radu, beru...buď v klidu, arketis je antidepresivum a tyhle léky mají nástup pozdějji, zhrub a 2 cca 3 týdny. Taky jsem měla zpočátku nepříjemné stavy, vyděsily mě také vedlejší účinky, samozřejmě jsem volala doktorce, že nenastává zlepšení spíše naopak atd. Ona mě uklidnila, že léky nastupují pomalu, nejsou to benzodiazepiny ( lexaurin), které zabírají ihned. Tělo si na ně zvyká, takže první týden bereš 1/2 tablety a potom celou.Při potížích mi ještě přidala lexaurin ale ten jsem neužila, jelikož jsem to chtěla vydržet jen na antidepresívech, vlastně ano vzala jsem 2x půlce, první týden. Uvidíš, že se to cca za 8 týdnů celé ustálí.
12. Srpen 2013 - 12:49
Obrázek uživatele Návštěvník
Samba (anonym)
buď v klidu, arketis je...Děkuji za povzbuzení, dnes beru Arketis 31. den a už bych řekla, že se o nějaké jakž takž úlevě dá hovořit, chce to asi opravdu čas a trpělivost. Během užívání jsem měla svoje dny, což mě asi také hodilo zpátky... nicméně v léčbě pokračuji, ale pořád užívám jen 10 mg, nikoli 20 mg, jak mi neurolog původně říkal. Ještě bych zmínila, že se mi od navýšení začaly asociovat samé nepříjemné zážitky a už asi druhý týden mi v hlavě zní jedno slovo (občas se mi to stane, když mě nějaký název zaujme), avšak v tomto případě mi to už leze krkem. Věřím, že i tento problém odezní :)
12. Srpen 2013 - 15:10
Obrázek uživatele Návštěvník
pro sambu (anonym)
Děkuji za povzbuzení, dnes...31. dní.. to už bude jenom lepší, zkus zapojit do toho i nějaký sport, např. jízdu na kole, procházky, posezení s přáteli,zumbu atd.Já chodila na jógu ale ta mě nesedla, potřebuji doplnit endorfiny a těch se mi bohat dostalo na zumbě. Taky je dobré se v sobě tolik nepitvat, ale to je těžké. Docela je dobré když nečteš některé příšpěvky na internety, jelikož tě někdy docela rozhodí, jenomže to si člověk taky úplně nemůže sám zakázat.panikářka
13. Srpen 2013 - 11:23
Obrázek uživatele Návštěvník
Samba (anonym)
Musím souhlasit, už se to opravdu zlepšuje (dne 32. den 10 mg Arketis), dříve jsem brala AD Eliceu, ta obsahuje escitalopram, jenž zklidňuje, avšak já měla depresi útlumovou, v práci jsem se nemohla soustředit, všechno mi ztěžka, jako bych válela do kopce těžkou kouli, těžko jsem se rozhodovala, některé situace jsem nedokázala bystře zhodnotit; vlastně o mojí dřívější bystrosti nemohla být ani řeč. Jsem ráda, že jsem lepší, byla jsem straště vykulená z toho, jak jsem se po více než dva roky cítila, tj. tak jako ještě nikdy v životě, jak jsem nebyla schopná se dokopat k řešní některých věcí. Ale to všechno je logické, páč tělo funguje v jiném režimu. Vždycky jsem bývala optimista a věřím, že zase budu. Jen ty svoje všechny otázky zase musím pěkně rozumem zpracovat, což se teď začíná dít o 100 % lépe. S úsměvem a se srdečným přáním úspěchu každému, kdo se s tím pere. Samba P.S. Panické ataky jsem se naučila zvládat ze začátku pomocí anxiolytik (Lexaurin, Neurol), poté jsem 4 měsíce brala Eliceu a pak asi rok a půl nic, ale bylo to jen přežívání. Atkaky jsem se snažila zvládnout rozumem, páč se opravdu nic neděje, tj. nějakou takovou mojí amatérskou autosugescí a veeeelkou pomocí je dýchání do pytlíku, nebojte se, opravdu to pomáhá. No a také magnosolv, který užívám, páč jsem tetanička. Doporučuji celý sáček na večer. Rozum, víra, podpora ze strany blízkých a chemie je asi ta nejlepší kombinace. Potřebovala jsem zřejmě AD, která působí stimulačně. Ještě neříkám hop, ale vypadá to slibně. Jak jsem už psala, začátek léčby Arketisem je opravdu nepříjemný, chvílema jsem se nestačila divit, jak to semnou zametá. Tolik moje zkušenost. Samba
13. Srpen 2013 - 19:10
Obrázek uživatele Návštěvník
Samba (anonym)
Byla jsem u psychiatričky 41. den užívání Arketis 10 mg, a ta se vyjádřila, že na účinky léků je to ještě brzo, že to poznám až tak za 3 měsíce. Píšu to všem, kteří pořád neví a lámou si hlavu co a jak s medikací a pro ty, které léčí neurolog (můj případ)a svoje problémy nazývají tetanií, přičemž psych. mi diagnostikovala úzkostnou sředně těžkou depresi. K dnešnímu dni užívám AD 55. den a cítím se méně unavená, ale deprese je ještě kolísavá, ale už ovlivnitelná tím, na co myslím a čím se motivu. Tzn., že si musím hlídat myšlenky + při únavě se dep. má tendenci zhoršovat. Fandím nám všem a všem držím palce, abychom se z toho vyhrabali.
5. Září 2013 - 11:46
Obrázek uživatele Návštěvník
Marika (anonym)
Dobrý večer,neví někdo o AD,po kterých se nepřibírá?už hodně sem jich zkusila,ale vždy je vysadila kvůli velkému přibrání na váze,mám deprese,úzkosti a sociální fobii,děkuji moc za radu
2. Únor 2015 - 22:26
Obrázek uživatele Návštěvník
dagmar (anonym)
na mě AD nemají žádný účinek,beru je už dlouho a nic nepocituji,má to někdo také tak?
2. Únor 2015 - 22:28
Obrázek uživatele Návštěvník
Martin (anonym)
Dobrý večer,neví někdo o...Dobrý den, psychofarmaka z dlouhodobého hlediska nic neřeší. Pokud chcete, nechte mi zde svůj mail a já vám navrhnu jiné řešení. Držte se.
5. Duben 2015 - 10:45
Obrázek uživatele Návštěvník
ahojte (anonym)
beru arketis20 pul roku a nepribral jsem ani deko. vytrvalostne sportuju a nikdy jsem nemel s vahou problem, takze premejslejte.. ;-) a musim rict ze mi docela zabira
23. Červen 2015 - 21:38
Obrázek uživatele Návštěvník
Tereza (anonym)
Ahoj , bral jsem ze začátku...Remood a arketis je totéž pod jinými názvy, v obou případech je látkou paroxetin, chce to přečíst si, cože vám to dr. píše. Jinak, AD nikoho nevyléčí, jste všichni naivní. Chce to půst, zdravou stravu, pravidelný pohyb, případně psychoterapii, jinak ty sračky budete brát do smrti, nakynete 20-30 kg a to bez vyléčení. Myslela jsem si totéž, co vy, že už mi nezbývá, než ta AD brát, bylo mi zoufale, strašná úzkost, deprese, bolesti, nespavost. Je strašný omyl léčit se AD- pomohou, ale za jakou cenu a sotva je vysadíte, jste za chvíli zpátky. Psychofarmaka jsou jen způsob, jak z vás udělat trvalé psychiatrické marody. Jde to i jinak, nenechte se psychiatry klamat a lhát, že "musíte brát léky", jako dřív já, pátrejte i po jiných možnostech- a věřte tomu, že to jde a funguje mnohem lépe.
27. Únor 2016 - 15:28
Obrázek uživatele Návštěvník
šárka (anonym)
Remood a arketis je totéž...a jak? :-(
28. Březen 2016 - 6:33
Obrázek uživatele Návštěvník
ahojte (anonym)
Remood a arketis je totéž...terezo: co píšeš je nesmysl, všechno co píšeš jsem zkoušel a nic, až prášky zabraly a ted se cítím super a nepociťuji žádné vedlejší učinky, přibírání už vůbec ne. otázka je co bude až je vysadím což postupně zkouším..
17. Květen 2016 - 20:25
Obrázek uživatele Návštěvník
Mina (anonym)
Dobrý deň,dostala som od lekára arketis parox.lenže môj problém je v tom že sa to bojim začať užívať.Pravdu povediac nic ma nebaví a hlavne sa bojim že priberiem.V maji som vysadila escitalipram ktorý my lekárka predpísala kvôli piskaniu v uchu takze (tinitus).prosím Vás je ten arketis až taký zlý ako každý píše?Za odpoveďe ďakujem.
14. Srpen 2016 - 16:39
Obrázek uživatele Návštěvník
Chora (anonym)
Ahoj, dneska jsem po poradě...Arketis mi urobil hrozne zle, po tom vo som mala zvysit dennu davku z 1/4 na 1/2 zacala som mat tazkosti s dychanim a nenormalne busenia sedca.. ked som to povedala doktorke odbila ma s tym ze ona este o takychto vedlajsich ucinkoch nepocula, tak som teda bravala dalej 1/2 denne az kym sa moje problemy s dychanim a busenie srdca nedostavivali na dennom poriadku. Teraz som uz po vysadeni po fyzickej stranke ok ale po psychickej som este vacsia troska jez som bola. Uz nikdy viac nechcem zidne ad
18. Prosinec 2016 - 19:12
Obrázek uživatele Návštěvník
Mimi (anonym)
Veru, ten Arketis a nekonečné búšenie srdiečka... Kto nezažije... Mne lekár zmenil lieky. Doma mi zostal ešte Arketis a neviem teraz čo s ním... Nemáte niekto oň záujem? Je nový, nenačatý. Email: spaldinno@gmail.com
26. Duben 2017 - 20:47
Obrázek uživatele Návštěvník
Milan (anonym)
Ahoj , můžete mi někdo zkusit poradit , už 3 týdny mám problémy s plným nádechem, je to takové vnitřní sevření, dle doktorů z nahromaděného stresu, beru Lexaurin, občas Neurol na zklidnění, ale pocity nemožnosti se nadechnout zůstávají, alespoň se mi podaří usnout. Lékařka mi předepsala arketis ale ten je prý na deprese a já mám prý nahromaděný stres a to je něco jiného - máte zkušenosti ?
17. Srpen 2018 - 15:04
Obrázek uživatele Návštěvník
Kristina (anonym)
Odpověď na Ten neurol mi napsal max. 3x.
Ahojky píšeš ze ti arketis pomohl to je super. Já ho včera dostala a zítra si ho vezmu poprvé. Chtěla jsem se zeptat na nežádoucí účinky ? Co pisou v pribalovym letaku je hrozny . Až se mi ho nechce ani brát. Dekuju za odpověď
19. Únor 2019 - 9:59
Obrázek uživatele Návštěvník
Nora (anonym)
Jsou minimální, přechodně mírná bolest hlavy nebo častější močení. Užívám jej taky
19. Březen 2019 - 6:34

Stránky

Přidat komentář