125 komentářů / 0 nových
Poslední

Komentáře

Stránky

Obrázek uživatele Návštěvník
Katalyn (anonym)
Je to ok, stena maternice...Ahoj, včera, keď mi začalo špinenie, tak som si zobrala tabletku (hak) ale spinenie prestalo. tabletky som trz začala užívať prvýkrát v živote. Mám dobrať celý balíček? Je to ok?
7. Květen 2013 - 0:31
Obrázek uživatele Návštěvník
Evelyn (anonym)
Dobry den beriem antikoncepciu uz 8 mesiacov a vzdy mi chodila menstruacia v treti den pauzy. Teraz je stvrty den a stale ju nemam. Sex som nemala takze tehotna nemozem byt. Ake mozu byt dovody?
30. Květen 2013 - 8:47
Obrázek uživatele Návštěvník
Radka (anonym)
Dobrý den, chtěla bych se zeptat.. poslední pilka HA mi vychází na pátek ale já bych to chtěla posunout na úterý..mohu to udělat tak že si vezmu 4 pilulky z dalšího platíčka a pak teprve udělám 7 dní pauzu? .. děkuji za odpověď :-)
8. Červen 2013 - 18:38
Obrázek uživatele angie104
angie104
Dobrý deň, chcela by som sa opýtať, či je normálne, že krvácam 3 týždne vkuse a vyzerá to na pokračovanie :( Práve som začala brať svoju tretiu HAK- SOFTINE, predtým som nemala takéto problémy. Dosť sa mi aj zhoršila pleť a som precitlivená a akoby "vyšťavená". Môžete mi prosím poradiť? Mám vydržať a možno si na to zvyknem alebo prejsť rovno na inú? Ďakujem za radu.
24. Srpen 2013 - 23:19

Stránky

Přidat komentář