125 komentářů / 0 nových
Poslední

Komentáře

Stránky

Obrázek uživatele Návštěvník
malá olí (anonym)
Dobrý den já bych se chtěla zeptat já jsem dostaly 17.7 provní menstruaci a předtím sem měla tykový ten nažloutlí sliz a já to mám zase po té první menstruaci no a já právě nevím jestli to byla doopravdy menstruace a ani jsem nečůrala krev :(
3. Srpen 2007 - 22:09
Obrázek uživatele Návštěvník
NIKOLA (anonym)
Dobry vecer.od akeho veku si mozem dat predpisat i uzivat antikoncepciu?dakujem
21. Srpen 2007 - 0:10
Obrázek uživatele Návštěvník
Linda (anonym)
dobrý den. vysadila jsem po deseti letech antikoncepci. a ted jsem nedostala první menstruaci. v čem je problém?používáme ochranu. děkuji.
30. Srpen 2007 - 9:55
Obrázek uživatele Návštěvník
Návštěvník (anonym)
Lindo, podívej se do diskuze Vysazení HA (nebo tak nějak). Spousta holek nedostane MS i několik měsíců po vysazení.
30. Srpen 2007 - 10:24
Obrázek uživatele Návštěvník
denisa (anonym)
dobry den vsetkym.chcem sa spytat ci mozu mat antibiotika vplyv na menstruaciu.mala som zapal pluc a 10 dni uzivala kazdych 12 hodin antibiotika.po dobrati antikoncepcie mi v 7 dnovej pauze normal.prisla menstruacia ale je velmi intenzivna a trva dlhsie ako obvykle.musim preto navstivit lekara?dakujem.
22. Listopad 2007 - 12:05
Obrázek uživatele Návštěvník
Janusa (anonym)
Dobry vecer.Chcela by som vediet aka je možnost otehotnenia,ak som neuzivala Mercilon 8 dní po menzese.Počas tychto dní sme sa s priate?om milovali bez ochrany.Mercilon uzivam si dva roky. Dakujem
23. Listopad 2007 - 18:29
Obrázek uživatele Návštěvník
izja (anonym)
moznost otehotneni urcite existuje a dle druhu antikoncepce je vyssi do zacatku dalsiho uzivani noveho platicka..pokud chcete mit jistotu, udelejte si test 10 dni po nechranenem styku
23. Listopad 2007 - 20:09
Obrázek uživatele Návštěvník
verča (anonym)
dobrý den. už je to asi 3 měsíce, co jsem vyadila ha a od té doby jsem nedostala menstuaci. test jsem si dělala už několikrát, ale byl negativní. teď mám dost nafouklé břicho a taky jsem docela přibrala. u doktorky jsem zatím nebyla, protože nechci, aby do mě cpala nějaké léky. ha jsem brala 8 let. máte někdo podobné zkušenosti? děkuji veronika
27. Listopad 2007 - 13:32
Obrázek uživatele Návštěvník
Petra (anonym)
Dobrý den měla bych dotaz, neberu žádnou antikoncepci. Zpozdila se mě menstruace o 2 měsíce. Teď pře vánocemi jsem ji dostala, akorát pořád mírně barvím až do teď . Poradíte mě co dělat. Děkuji
4. Leden 2008 - 11:57
Obrázek uživatele Návštěvník
Návštěvník (anonym)
Jdi na gynekologii
4. Leden 2008 - 12:06
Obrázek uživatele Návštěvník
Návštěvník (anonym)
chtěla bych posunout menstruaci a beru antikoncepci PRAMINO, mate s tim nejake zkusenosti?
5. Leden 2008 - 16:44
Obrázek uživatele Návštěvník
sara (anonym)
já měla menstruaci od vysazení za celý rok jednou, pomohl mi sarapis(ten bez soji!!) a homeopatie....ted to najednou mam po mesici!pro me neuveritelne...najděte si sikovneho homeopata, kazdopadne, HA uz nikdy vice
7. Leden 2008 - 18:13
Obrázek uživatele Návštěvník
July (anonym)
Dobry den, chcela by som sa opytat pani doktorky, ci je zena chranena aj pocas 7dnovej pauzy medzi jednym a druhym balenim antikoncepcie, kedy prichadza menstruacia. Beriem tabletky Mercilon. Je to v poriadku? Som chranena? Dakuejm velmi pekne za odpoved.
9. Leden 2008 - 9:35
Obrázek uživatele Návštěvník
Lucka (anonym)
Dobry den mela jsem trombozu zil a musela jsem prestat brat antokoncepci.Spartnerem jsem mela pohl.styk ale chraneny po vysazeni jsem menstruovala,ale dalsi mesic jen spinim tak nevim jestli je to tim nez si na to telo zvykne a vse se urovna.bojim se udelat test je mi 20let a dite jeste nechci mit.Dekuji za odopoved
24. Leden 2008 - 0:00
Obrázek uživatele Návštěvník
lucia (anonym)
ahoj, beriem antikoncepciu uz 2 roky, vsetko bolo doteraz v poriadku, no momentálne ma trápi uz 14 dnová menštruácia, aj ked beriem tabletky...vie mi niekto poradit?
6. Březen 2008 - 17:00
Obrázek uživatele Návštěvník
Návštěvník (anonym)
mne sa to stalo uz po 2 tabletkach menstruacia mi trvala iba 2 dni aj to iba slabee krvacanie a este ktomu bez bolestii co u mna nie je vzykom
10. Březen 2008 - 21:31
Obrázek uživatele Návštěvník
Návštěvník (anonym)
dobry den.., mozem mat styk uz po prvej tabletke antikoncepcie???
10. Březen 2008 - 21:34
Obrázek uživatele Návštěvník
Návštěvník (anonym)
Dobry den chcela by som sa vas opytat, ja som vysadila antikocepciu a dostala som menzes o 7 dni skor? Je to normalne? Dakujem
11. Březen 2008 - 14:19
Obrázek uživatele Návštěvník
Dominika (anonym)
ahojte..ja sa chcem opytat ze ak beriem tabletky rano a vracala som v noci..ci sa musim az do konca cyklu chranit aj inou formou antikoncepcie..?? pocula som ze aj su problemy s travenim tak ano ... ale aj v mojom pripade? narazam konkretne na to ze ak som vracala v noci a ked hned rano som uzila dalsiu tabletu ci je to ta, tiez nejaky problem (myslim s tou ucinnostou tablety),,, ak s tym ma niekto skuksenosti ,,prosim nech odpise...dakujem
12. Březen 2008 - 10:38
Obrázek uživatele Návštěvník
thunde (anonym)
ahojte ja som nrala minisiston a moja lekarka mi ho zmenila na mercilon aj ked soom z minisistonom bola spokojna.kazala mi brať mercilon 3 mesiace v kuse no ja vždy po 4 tyždni mam špinenie ktore trva aj 10 dni a prekažami nakolko športujem..a naposledy ma bolelo aj brucho a počas špinenia mam strašnu chuť na sladke.Mam si tabletky dať vymeniť alebo čo mam robiť prosim poradte
15. Březen 2008 - 19:11
Obrázek uživatele Návštěvník
Dr. Takáčová (anonym)
ja si myslím, že by si sa mala spítať, či môžeš znova používať minisiston, keďže s tým si bola spokojná a nové tabletky ti robia problémy!
15. Květen 2008 - 13:32
Obrázek uživatele Návštěvník
Linda (anonym)
ahojte, ja som dnes brala prvú antikoncepčnú tabletku, a cítim sa zvláštne: je mi ve?mi teplo, čo je pr mňa neobvyklé, a cítim miernu bolesť v krížoch. je to normálne?
15. Květen 2008 - 13:36
Obrázek uživatele Návštěvník
danka (anonym)
Dobry den.mozte mi odpovedat,ci pri antikoncepcii dochadza k oplodneniu vajicka,a potom prichadza ucinok antikoncepcie,alebo ci ku oplodneniu vajicka vobec nedochadza? dakujem
24. Květen 2008 - 0:44
Obrázek uživatele Návštěvník
Návštěvník (anonym)
Záleží jakou antikoncepci myslíš. Jestli hormonální, tak ta způsobuje, že nedochází k ovulaci, tudíž tam žádné vajíčko není. Dalším jejím působením je změna poševního hlenu,která znesnadňuje přežívaní a pohybu spermií a změna děložní sliznice, že kdyby náhodou došlo k ovulaci a oplodnění, vajíčko se neusadí.
24. Květen 2008 - 15:02
Obrázek uživatele Návštěvník
Návštěvník (anonym)
ahojte prosim o pomoc, zabudla som vziat jeden den tabletku a v ten den sa nam to s priatelom stalo:-) ja som ju potom vzala az po 16 hod,mozno viac, velmi sa bojim:-( beriem ju uz dlho pomoze ma to ochranit?
28. Květen 2008 - 18:13
Obrázek uživatele Návštěvník
Jana (anonym)
Záleží ve kterém týdnu jsi ji zapoměla a kolikátá byla... Nejhorší je první týden.
28. Květen 2008 - 18:18
Obrázek uživatele Návštěvník
nika (anonym)
ahojte neviete co sa stene ked som zobrala tabletku o jeden den skor ako som mala???
7. Červen 2008 - 16:19
Obrázek uživatele Návštěvník
Lenka (anonym)
Precti si odpoved nad sebou.
8. Červen 2008 - 16:02
Obrázek uživatele Návštěvník
Stanka (anonym)
Berem antikoncepciu TRIQUILAR len par dni, ako mi zacala menstruacia, a trva uz 7 dni...predtym som uz mala potom,...myslite ze je to normalne?????
3. Červenec 2008 - 21:13
Obrázek uživatele Návštěvník
Návštěvník (anonym)
To se stává často, že holky první 3 měsíce braní HA špiní. Pokud by se to po 3 měsících nespravilo, chce to změnit HA.
3. Červenec 2008 - 21:26

Stránky

Přidat komentář