138 komentářů / 0 nových
Poslední

Komentáře

Stránky

Obrázek uživatele Návštěvník
Anička (anonym)
ahojda,mám tak trochu...Co je na tom za problém? Když bereš prášky, tak tu menstruaci taky nemáš.
23. Červenec 2010 - 20:47
Obrázek uživatele Návštěvník
Anička (anonym)
Ahoj, já jsem po užívíní...Když přejdeš po přechodu a srazí tě auto, budeš od té doby taky tvrdit, že na každém přechodu každého srazí auto? Asi ne že jo... Tak tady nevykládej bludy
23. Červenec 2010 - 20:48
Obrázek uživatele Návštěvník
Maruska (anonym)
pro DD: mela jsem stejne problemy, mela bys co nejdriv zajit na gyndu. me museli menstruaci vyvolavat a melam jsem problemy c hormony cely 2 roky.Mela jsem je strasne rozhozeny. Doktorka rekla,ze mam jediny stesti,z jsem mlada, ze se s tim telo vyrovna. Prave proto ted znovu resim jestli HA ano nebo ne? po tech hroznych problemech co jsem mela. Podle me je to pekny svinstvo. Pribrala jsem, mela jsem otoky, cystu, otekly mlecny zlazy. To vsechno melo spatny vliv na srdce. Takze co nejdriv na gyndu na testy
29. Červenec 2010 - 13:51
Obrázek uživatele Návštěvník
Klára (anonym)
Ahoj, já jsem po užívíní...Evi a ty jsi úplně vysadila nebo změnila antikoncepci?
13. Srpen 2010 - 12:51
Obrázek uživatele Návštěvník
kris (anonym)
Mám spoustu kamarádek,co po antikoncepci nepřibraly!! Je to o vůli děvčata! O vůli! Přece nepřibíráte samovolně,prostě máte chutě, tak jíte!!! A pak se vymlouváte na antikoncepci,stejně jak já..podotýkám ;)
20. Leden 2011 - 17:03
Obrázek uživatele Návštěvník
Eva (anonym)
cauky, chtela bych nejakej rady, po ktere antikoncepci se nejvice pribírá, potrebovala bych nejaké to kilco nahoru, tak zkousim tohle reseni, diky moc:)
2. Březen 2011 - 19:00
Obrázek uživatele Návštěvník
Iveta (anonym)
Mám spoustu kamarádek,co po...To není pravda, že je to pouze mlsáním, začala jsem užívat novou antikoncepci po půlroční pauze a společně s tím mi byla nařízena dieta proti alergii, mám zakázané sladké, plesnivé a mazací sýry a podobně, tudíž si myslím, že jím zdravěji než kdy předtím a přesto jsem během týdne po začátku užívání přibrala o jednu konfekční velikost.
8. Květen 2011 - 21:59
Obrázek uživatele Návštěvník
aneta (anonym)
cauky, chtela bych nejakej...Ahoj evo. ja jsem pribrala po HA Tri-regol 10 kilo za pul roku a tak se te chci zeptat jestli nevíš po jaké HA se spíše hubne?
26. Červen 2011 - 21:45
Obrázek uživatele Návštěvník
Anna (anonym)
Ahoj holky, 3. měsíc mám Nuvaring a mám nahoře celkem 4 kila, plus nesnesitelně nateklé nohy, měla jsem ho i před třemi lety a také jsem přibrala, jsem z toho celkem nešťastná, protože je na mně vidět opravdu každé kilo, ale nejvíc mi vadí ty nateklé nohy-hlavně lýtka, uvažuji, že s ním skončím, ale nevím za co ho vyměnit..Partner navíc kondom odmítá...
22. Srpen 2011 - 18:57
Obrázek uživatele Návštěvník
romana (anonym)
Ahoj holky, 3. měsíc mám...Já jsem po nuvaringu taky přibrala a přešla jsem na yaz,mám ho teprve druhý měsíc a zatím jsem spokojená.
28. Srpen 2011 - 14:40
Obrázek uživatele Návštěvník
denca (anonym)
cauky, chtela bych nejakej...mi vaha ukazala 62 kg to me tak maximalne vydesilo! normalne mi posledni mesic vaha ukazuje 60,6. doktorka mi rekla ze se preziram, ale ja jim zdrave a cvicim. rekla ze pokud se mi bude vaha zvedat pravidelne tak je to praskama. zapisuju si tedy vahu parkrat do mesice a zjistila jsem ze prez ty vykyvy jako je, oslava, nebo kdyz mi bylo zle, ta vaha krasne a pravidelne co mesic stoupa. ale potom co jsem cetla tady ty hororove komentare o 9kg za 9mesicu nemam ani odvahu antikoncepci menit ale jak se rika, co kilo to cm na vic. mela jsem prez boky 96 ted mam 102, prez pas 62 ted 68, prez stehna 53 ted 57.. je to katastrofa! sice pribiram nas vsech mistech najednou takze clovek to pri pohledu do zrcadlaa nevidi, ale kdyz do me kamos po letech stouchl se slovy co to je? nic nezabira... zdrava strava, cviceni.... nic
3. Březen 2012 - 8:27
Obrázek uživatele Návštěvník
Zuzana (anonym)
Dobrý den. Před 6 měsíci jsem začala brát antikoncepci Chloe. Během této doby jsem přibrala zhruba 4 kg, ale dost se to projevilo v oblasti břiha, stehen a hýždí.. Četla jsem, že kila navíc, přibrané kvůli antikoncepci, se nedají zase schodit, jedině antikoncepci vysadit.. Je to pravda nebo se tuku můžů zbavit i jinak? Děkuji.
3. Březen 2013 - 13:44
Obrázek uživatele Návštěvník
Chulieta (anonym)
Já jsem brala od 16let cilest a nepřibrala jsem ani deko, brala jsem ho 5let... pak rok po porodu jsem brala minervu a během 3měsíců jsem měla 5Kg nahoře a ty mi zůstali, po těch 3měsících jsem ji vysadila, protože mi nedělala dobře, už je to rok a kila jsem neshodila, ale mně se to hodilo, protože jsem byla vždycky vychrtlá, tak těch 5Kg navíc byl vždycky můj sen... to je člověk od člověka, na každého ty hormony působí jinak.
3. Březen 2013 - 14:31
Obrázek uživatele Návštěvník
mmm (anonym)
Ahojte...chci se...Mám stejný problém, sice nejsem bulimička ani něco podobnýho...ale přibrat...to bych se asi zbláznila...kvůli tomu antikoncepci odmítám.
8. Březen 2013 - 18:11
Obrázek uživatele Návštěvník
Lili (anonym)
Je to pravda, skoro vsechny moje kamaradky, co braly HA maji snizenou fci stitne zlazy, 2 jsou po umelem oplodneni, je to svinstvo a pro farm.firmy zisky, takze pravdu nikdo nerekne! Me je 38 a problemy mam taky, HA jsem brala roky, za vsechno se plati, je to tak!!!!!
19. Březen 2013 - 17:35
Obrázek uživatele Návštěvník
Marki (anonym)
mi vaha ukazala 62 kg to me...Ahoj tak jsem asi našla i já svůj problém chodím 3 krát tydně cvičit mám doma malou taky mi dá pohyb nejim sladké nic a po kojení jsem přešla na antikoncepci a dneska jsem se važila a mám o 2,5 kila dole :( hrůza :(
3. Květen 2013 - 8:46
Obrázek uživatele Návštěvník
Anet (anonym)
ahojky, chci se zeptat, beru...S Lunafemem mám taky stejný problém, k tomu 7 kilo nahoře. Vysazuju...
4. Únor 2016 - 17:12

Stránky

Přidat komentář