44 komentáře / 0 nových
Poslední

Komentáře

Stránky

Obrázek uživatele Návštěvník
Petra (anonym)
Dobrý den,chci se zeptat, užívám antikoncepsi linditene a beru ji už 3 měsíce k kuse.Potřebovala jsem si oddálit menzes.JEnže se mi stalo,že jsem zhruba 5 dní před užitím posledí tabletky mírně krvácela.Ale bylo to jen jeden den.Teď už antkoncepsi nejím od pátku,ale mezes se stále nedostavil...Prosím o radu,zda je vše pořádku.Děkuju
14. Únor 2012 - 6:53
Obrázek uživatele Návštěvník
::: (anonym)
Ahojky! chtěla bych se...Samozdřejmě,že je to i prtoti pohl. styku
14. Únor 2012 - 6:56
Obrázek uživatele Návštěvník
sarka (anonym)
Terko, to ti nikdo přesně...ahoj mám taky otázku... brala jsem antikoncepci bez vynechání pauzi asi 5 měsíců což je 5 platíček a po udělání si pauzi na 7 dní jsem menstruaci vůbec nedostala nevím zda si vzít prášek tak jak mám nebo počkat na mesntruaci? nikdy předtím se mi tento problém nestal ikdyž jsem brala více jak jedno platíčko v kuse... děkuji za odpověď
31. Březen 2012 - 15:57
Obrázek uživatele Návštěvník
Vladka (anonym)
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, brala jsem antikoncepci 5 let, pak jsem mala rok pauzu a ted jsem ji opět nasadila, ale jedu na dovolenou takze bych to potrebovala oddalit. Neni to nejak nezdravé nebo skodlivé nebo ze bych treba mohla spinit kdyz jsem mela rok pauzu. Predem děkuji za odpově
17. Červenec 2012 - 13:17
Obrázek uživatele Návštěvník
irma (anonym)
dobry den.chtela jsem se zeptat, kdyz doberu prvni platicko HA(lindynette) a pak mam 7 dni pauzu, kdy se tak nejdriv dostavi krvaceni?zitra to bude 4 den co mam pauzu a zatim se krvaceni nedostavilo.je to normalni?mam docela strach ze by antikoncepce nefungovala tak jak by mela.a to sem brala pilulky poctive.predem dekuji za odpoved
14. Listopad 2012 - 22:05
Obrázek uživatele Návštěvník
Zdeněk2 (anonym)
To, kdy budeš v pravidelné přestávce mezi měsíčními dávkami krvácet, se nedá přesně určit, je to u různých žen různé. Pokud jsi pilulky brala podle předpisu, tak z otěhotnění nemusíš mít strach.
15. Listopad 2012 - 8:41
Obrázek uživatele Návštěvník
Radka (anonym)
Dobrý den, chtěla bych se zeptat.. poslední pilka HA mi vychází na pátek ale já bych to chtěla posunout na úterý..mohu to udělat tak že si vezmu 4 pilulky z dalšího platíčka a pak teprve udělám 7 dní pauzu? .. děkuji za odpověď :-)
8. Červen 2013 - 18:36
Obrázek uživatele Návštěvník
Zdeněk2 (anonym)
Je to možné a dělá to tak řada žen. Na spolehlivost ochrany to nemá žádný negativní vliv.
9. Červen 2013 - 1:16
Obrázek uživatele Návštěvník
Lucie (anonym)
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, když jsem dobrala jedno platíčko, tak jsem si vzala bez přestávky hned další abych nedostala menstruaci, ale místo toho abych dostala menstruaci až po měsíci, objevila se dříve. Mám to druhé platíčko normálně dobrat s menstruací? A objeví se menstruace zase normálně v 7denní přestávce? Dekuji
24. Červen 2013 - 14:21
Obrázek uživatele Návštěvník
Venda (anonym)
Dobrý den, potřebuji se zeptat. mam dostat menstruaci ale jedeme na dovolenou a já teprve začínám brát antikoncepci(HA lindynette). vím že se mám začít brát první den menstruace ale kdybych začala dříve zastaví to menstruaci ??
23. Červenec 2013 - 20:00
Obrázek uživatele Návštěvník
Klárka (anonym)
Dobrý den, dobrala jsem jedno platičko (21 dní) - zítra bych měla mít pauzu, ale chtěla bych to prodloužit a vzít ještě 5 prášku navíc, jde to? Nebo musím prodloužit o celých zas 21 dní....děkuji.
3. Červenec 2014 - 14:55
Obrázek uživatele Návštěvník
Zdeněk2 (anonym)
Můžeš si vzít dalších prášků kolik potřebuješ, ale pauza potom nesmí být delší než 7 dnů, aby byla zachovaná ochrana. Částečně spotřebované platíčko použiješ při dalším prodlužování. Předpokladem je, že máš jednofázovou antikoncepci, tj. všechny pilulky jsou stejné.
3. Červenec 2014 - 21:50
Obrázek uživatele Návštěvník
Michaela (anonym)
Ahojte mám dotaz. Jedu s přítelem na chatu o víkendu a potřebuju zastavit měsíčky dalším platem prášků... mám jen dotaz ten jestlik my to udělá v mém cyklu nejaký velký bordel to bych asik fakt nerada :(
5. Srpen 2014 - 22:25

Stránky

Přidat komentář