186 komentářů / 0 nových
Poslední

Komentáře

Stránky

Obrázek uživatele VeronikaHlav
VeronikaHlav
DObrý večer, chtěla jsem se zeptat, co se semnou děje. Na začátku září jsem byla poprvé na gyndě, předepsal mi Lindynette 20. Říkal, že se mi menstruace může o pár dnů prodloužit nebo o pár dnů zkrátit. Jenže menstruaci sice už nemám, ale už druhým týdnem špiním. :( A nevím co mám dělat. Děkuji za odpověď.
7. Říjen 2014 - 21:42
Obrázek uživatele Návštěvník
nicol (anonym)
Dobrý Den,je mi 16 let a...ze začatku je menstruace nestalá. Jsi OK
16. Červenec 2015 - 0:24
Obrázek uživatele votoupalovasandra23
votoupalovasandra23
Všem dobrý večer. Už 3 měsíc beru HA Stodette a nyní jsem v 7 denní pauze (ještě nekrvácím). Když mám menstruaci tak mám velmi silné krvácení a bolesti v podbříšku a do toho se přidá křeč do konečníku, za každé menstruaci při braní HA. Dříve než jsem začala užívat HA jsem měla bolesti jen občas a krvácení bylo tak akorát. Můj gynekolog mi říkal, že by to mělo ustát, ale pořád nic. Myslíte, že si tělo na HA ještě zvyká? A ještě bych se chtěla zeptat zda-li je možné, že trpím v před menstruací nespavostí? Předem děkuji
19. Listopad 2016 - 20:24
Obrázek uživatele votoupalovasandra23
votoupalovasandra23
Všechny zdravím. Beru antikoncepci Stodette už 3 měsíce pravidelně. Může se stát, že kdyby se partner do mě udělal tak můžu otěhotnět?
20. Listopad 2016 - 13:29
Obrázek uživatele Návštěvník
Jana (anonym)
Dobrý den, přecházela jsem z jedné antikoncepce po šesti měsících užívání na jinou a to bez sedmidenní pauzy. Přesto se mi dostavila menstruace hned čtvrtý den užívání nové antikoncepce, sice byla velmi slabá ale přesto. Nyní mi zbývá poslední tableta z platíčka a již třetí den špiním nebo spíše mám výtok, kde je třeba jednou nebo dvakrát během dne patrná kapička krve. Může to souviset s tím, že jsem tedy nyní užívala dvě platíčka bez pauzy? Děkuji Vám za odpověď. Jana
8. Srpen 2017 - 13:19

Stránky

Přidat komentář